آرزوهاي من
چیزایی که خودم دوست دارم
درباره وبلاگ


خودم تنها تنهاتر از خودم دلم.......

پيوندها
http://tehsub.ir/subtitles/searchbytitle?query=love&l=
عاشقان بی دل
سراب محبت
دختر عاشق
منم عاشق بودم
همه جوره
دخترک
یارهمیشگی
mitra jun
وبلاگ باحال
کلبه کوچک
ترنم
دنیای مجازی من
دلنوشته های یک
فارس گرافیک
بدو دانلود
غریبه
آنتی شیطان
تقدیم به بهترینم
الهی یه آب خوش از گلوش.....
پایان نقطه چینها
يادداشت هاي پراكنده
سايت سرسبز
نوشته هاي يك دختر تنها
ایران من
عاشق لیلی تبریزی
خط خطی
دلنوشته های ما با هم
عاشقانه
اینجا همه چی درهمه
شورعشق
بارسلونا
دوستدار زيست شناسي
لوكس بلاگر
دانستنیها
ミღ♥㋡★•ミ♀Dark Angel From Hell♀ミღ♥㋡★•ミ
عاشق
باحال
امیر علی
کلاه خاکی
مسخ
خط مقدم
ساخت لوگو به صورت رایگان
امين
rapsharghmusic
Jast Ladys
آشنای امروز
بهترین موزیک روز
گروه آتش
مریم جون
bia4sms
arezoo
حانيه
شور عشق
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آرزوهای من و آدرس zendegikuchak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







چت روم
آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 5 دی 1398برچسب:, :: 9:27 :: نويسنده : آرزو زمانی

دوستای گلم من همتون رودوست دارم

حتما باقی مطالبمو هم بخونین

میتونین اونهارو با انتخاب ماه مورد نظرتون ببینین

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

فرزانه
ساعت15:23---6 خرداد 1391
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی داری به وبلاگ منم سر بزن خوشحال می شم

۩۞۩▒ĎāÝİ дĦMдÐ▒۩۞۩
ساعت15:23---4 خرداد 1391
ما هم همه دوست داریم عزیزم...
سلامــــــــ عزیزمــــــــ
من آپم بدو بیا منتظرمـــــــــــــ


رضا
ساعت19:03---27 ارديبهشت 1391
سلام

آپم

وعده حکومت امام مهدی (عج) در قرآن کریم


۩۞۩▒ĎāÝİ дĦMдÐ▒۩۞۩
ساعت17:19---26 ارديبهشت 1391
سلامــــــــ عزیزمـــــــ
من آپم بدو بیا منتظرمـــــــــ


mohamadalibala
ساعت11:05---16 ارديبهشت 1391
سلام گلم
امیدوارم خوب باشی
وبت خوبه میدونم که اگه بگم بیا تو وبلاگم نمیای ........


۩۞۩▒ĎāÝİ дĦMдÐ▒۩۞۩
ساعت12:42---13 ارديبهشت 1391
سلام عزیزم خوبی؟ وبلاگ قشنگی داری خوشحال میشم به من هم سر بزنی...

آمنه
ساعت11:53---2 ارديبهشت 1391
سلام

حال شما؟ ممنون که به وبلاگ من سر زدی و نظر زیبایت را گذاشتی.

وبلاگ زیبا و پر محتوا و با ارزشی داری.

تو هم می تونی به آرزوهات برسی تنها کافیه توکل به خدا و همت بلند داشته باشی.

تنها این را می دانم که چند صباحی بیش نیستیم باید که استفاده کنیم چرا که نمی دانیم در دنیای دیگر چه خواهد بود. آیا خواهد شد یا نه؟


بهترین سایت موزیک ایرانی
ساعت12:42---30 فروردين 1391
سلام دوست عزیز من
وب بسیار خوبی دارید
خوشحال میشویم شما هم به جمع دوستان ما در pmc bax بپیوندید
پس اگر با تبادل لینک موافق هستید به سایت ما سر زده و اطلاع دهید و یا از سیستم تبادل لینک هوشمند استفاده نمایید

با تشکر مدیر سایت


mahtab
ساعت10:41---21 فروردين 1391
_______________¶¶¶¶¶¶
__________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶
____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶
______¶¶¶¶¶¶¶•♥•¶¶¶¶¶
__¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’ ¤’¤’¤’’¤
__¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¤I T.’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’ ¤¶¶¶¶¶¶¶¶
¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶
¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶
_¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶


کیمیا
ساعت12:14---12 فروردين 1391
سلام سلام عزیز جونوبلاگت با حالهخواستی به منم سر بزن:medadeabi.loxblog.com

بهزاد
ساعت12:28---9 فروردين 1391
سلام دوست خوب و نازنینم
باید بگم مطالب وبلاگت خیلی باحاله خوشحال میشم به وب منم سر بزنی و نگاهی به نوشته هاش بکنی
من به داشتن دوستای گلی مثل شما افتخار میکنم



نــیــلــوفــر
ساعت11:24---28 اسفند 1390
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤


Mahsaaa
ساعت22:34---13 اسفند 1390
salam azizam. manam az webet khosham omad. linket mikonam. shoma ham mano belink. tond tond behem besar. by by

...
ساعت13:30---26 بهمن 1390
سلام
وب قشنگی داری، معلومه که زحمت کشیدی
واسش.
موفق باشی


ali
ساعت11:12---26 بهمن 1390
سلام رفیق بیا پست اولمو بخون به عشق امام رضا بیا

حامد
ساعت10:00---23 بهمن 1390
سلام وبلاگت جالبه مخصوصا سوالت بی تفاتوت من رای دادم به ما هم سر بزن لینکت کردم بی

amirali
ساعت11:12---20 بهمن 1390
سلام
ها ها ها ها
خندیدم
وب قشنگی داری
به منم سر بزن


amirali
ساعت11:10---20 بهمن 1390
سلام
ها ها ها ها
خندیدم
وب قشنگی داری
به منم سر بزن


hediye&mehran
ساعت10:54---20 بهمن 1390
سلام دوست خوبم
به عاشقانه من و مهرانم سري بزنيد خوشحال ميشيم منتظرتونيم
بيايد نظراتونم بگيد دوست جونيا


mehran
ساعت9:48---20 بهمن 1390
سلام دوست عزيز
آيا زمان آن نرسيده که سايت براي خود داشته باشيد؟
ميتوانيد تنها با پرداخت 25 هزار تومان
وبلاگ خود را به سايت تبديل کنيد
ثبت دامنه رايگان .tk
ثبت 20gig هاست رايگان
نصب اسکريپت و راه اندازي سايت با سيستم هاي مديريت فارسي وردپرس جوملا ماي بي بي و ديگر سيستم ها
شما ميتوانيد دامنه يا هاست سفارشي هم خريداري کنيد بعد براي نصب و راه اندازي سايت تماس گرفته يا ايميل بگذاريد
به آرزوي موفقيت
09386013071


hesam
ساعت19:28---13 بهمن 1390
سلام منم اهل خراسان رضویم میدونم خراسانی ها همه جا بیستن مثه خودت وبت قشنگه به منم سر بزنی خوشحال میشم نظرم بده یادت نره

Nothing
ساعت12:50---12 بهمن 1390
بعضی وقتها باید سکوت کرد

سکوت . . .


Nothing
ساعت10:28---12 بهمن 1390
سلام، نیومدم که بیایید!
خودت آروزیی یا آرزویی داری؟

کدوم رو ترجیح می دی، آرزو باشی یا آرزو داشته باشی؟

کدوم قشنگ تره، که بهت برسن، یا به آرزوت برسی؟

ولی چی میشه اگر آروزی کسی باشی که آرزوت باشه، به آرزوش برسه وقتی به آرزوت می رسی، آرزوت رسیدن به آرزوش باشه که می شه آرزوی خودت!

وبلاگت قشنگه، زندگیت آرزو باران، نه آرزوی باران . . .


مهدی
ساعت11:30---11 بهمن 1390
سلام وبلاگ زیبائی دارین
خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنی
بیشتر خوشحال میشم اگه مایلین که تبادل لینک کنیم
ممنون به امید دیدار
منتظرما..................pesareshomal.loxblog.i r


amirali
ساعت10:28---11 بهمن 1390
salam. webe khobie . behem sar bezan

غریبه دیروز،اشنا امروز،از یاد رفته فرداهایت...
ساعت21:15---10 بهمن 1390
آپم...

arezoo
ساعت13:05---3 بهمن 1390
خدایا .. من همانی هستم که وقت و بی وقت مزاحمت می شوم
همانی که وقتی دلش می گیرد و بغضش می ترکد، می آید سراغت
من همانی ام که همیشه دعاهای عحیب و غریب می کند
و چشم هایش را می بندد و می گوید
من این حرف ها سرم نمی شود. باید دعایم را مستجاب کنی


امین
ساعت17:18---19 دی 1390
سلام دوست عزیز وب با حالی داری منم تازه وبمو راه انداختم

لینک باکسمو افتتاح کردم اگه خاستی بیا لینکتو ثبت کن


غریبه دیروز،اشنا امروز،از یاد رفته فرداهایت...
ساعت11:00---17 دی 1390
عزیزم همه آپات رو خوندم....

ما هم آپ کردیم....
آپ....
آپ داریم....
آپ.....


هدیه
ساعت17:41---14 دی 1390
سلام....خوبی؟چه وبلاگ خوبی داری .اگه دوست داشتی بیا و منو لینک کن ....و بهم خبر بده منم لینکت کنم..این وبلاگ هامه...
Dokhtarjoon123.loxblog.com
Hedye123.loxblog.com
Hedyejoon123.persianblog.ir
Hedyemahmoudi123.persianblog.ir
Hedyecartoon.loxblog.com
اگه دختری تو اون وبلاگ اولی که نوشتم و دخترونه هست.عضو بشو...تو وبلاگ های لوکس بلاگم عضو شو لطفا....
ممنون....


http://tarank.ir
ساعت9:23---13 دی 1390
سلام عزيز ! ميدونم نظر تبليغاتي زياد مياد اينم تحمل كن -انفجار آمار شما يه سايت هست كه مي توني باهاش سايت خودت رو تو گوگل و الكسا بياري بالا ! كافيه يك ماه توش كار كني بعد مي بيني رتبه وب شما تو الكسا تا چند ميليون بالا ميره -تنبلي نكن فقط چند دقيقه كاره خاصي نمي خواد انجام بدي فقط مياي ثبت نام مي كني و وارد پنل كاربري ميشي ،نام وبت رو ثبت مي كني و روي كلمه بازديد اتوماتيك كيليك مي كني تا خودش بازديد جمع كنه اما سودش در چيه؟اگه وبت تو الكساو گوگل بالا بيا مي توني در ماه حتي تا چند ميليون تبليغات بدي ! به شرطي كه جدي جدي تا يك سال كار كني كار كني كار كني
http://tarank.ir
Arsalan.menu@gmail.com
ممنون


غریبه دیروز،اشنا امروز،از یاد رفته فرداهایت.
ساعت11:30---11 دی 1390
لینکت کردم....

حانیه
ساعت9:35---5 دی 1390
سلام آرزو جان
وبلاگ قشنگی داری
بهت تبریک می گم
من لینکت کردم
دوست داشتی منو لینک کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: