آرزوهاي من
چیزایی که خودم دوست دارم
درباره وبلاگ


خودم تنها تنهاتر از خودم دلم.......

پيوندها
http://tehsub.ir/subtitles/searchbytitle?query=love&l=
عاشقان بی دل
سراب محبت
دختر عاشق
منم عاشق بودم
همه جوره
دخترک
یارهمیشگی
mitra jun
وبلاگ باحال
کلبه کوچک
ترنم
دنیای مجازی من
دلنوشته های یک
فارس گرافیک
بدو دانلود
غریبه
آنتی شیطان
تقدیم به بهترینم
الهی یه آب خوش از گلوش.....
پایان نقطه چینها
يادداشت هاي پراكنده
سايت سرسبز
نوشته هاي يك دختر تنها
ایران من
عاشق لیلی تبریزی
خط خطی
دلنوشته های ما با هم
عاشقانه
اینجا همه چی درهمه
شورعشق
بارسلونا
دوستدار زيست شناسي
لوكس بلاگر
دانستنیها
ミღ♥㋡★•ミ♀Dark Angel From Hell♀ミღ♥㋡★•ミ
عاشق
باحال
امیر علی
کلاه خاکی
مسخ
خط مقدم
ساخت لوگو به صورت رایگان
امين
rapsharghmusic
Jast Ladys
آشنای امروز
بهترین موزیک روز
گروه آتش
مریم جون
bia4sms
arezoo
حانيه
شور عشق
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آرزوهای من و آدرس zendegikuchak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







Alternative content


چت روم
آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:, :: 12:14 :: نويسنده : آرزو زمانی
محققان در روسیه گیاهی را رویانه‌ اند که دانه آن را سنجانی که حدود 32 هزار سال پیش می‌ زیسته برای خود ذخیره کرده بوده است.

 میوه‌ ها، بذر هایی از گیاه کمپیون بودند، که زیر زمین در منطقه تندرا روسیه در نواحی قطبی زیر 38 متر از سنگ و یخ، منجمد و مهر و موم شده بودند. بذرها توسط سنجاب‌ ها همراه با بیش از 600 هزار دانه و میوه‌ های باستانی دیگر ذخیره شده بودند.
 
رشد دانه‌ گیاه 32 هزار ساله در کشور روسیه +‌عکس ، www.irannaz.com

دانشمندان سلول‌ ها را از بخشی از گیاه که در آن دانه رشد می‌کند، استخراج کردند و آنها را برای تولید دانه‌ های جدید کشت دادند. چند سال بعد، این دانه‌ ها به رشد جدید گیاهان گلدار کهن منجر شده است. گیاه کمپیون ماقبل تاریخ بسیار شبیه به نسل امروزی آن است، اما برگ‌ های آن گسترده‌ تر به نظر می‌رسد.

محققان روسی با استفاده از تکنیک‌های عمریابی به وسیله کربن سن بذرها را تعیین کرده‌اند، اما برای تایید یافته‌ های آنان احتمالا تحقیقات بیشتری انجام خواهد شد. دانشمندان در گذشته ادعاهای مشابهی را مبنی بر رشد گیاه از دانه‌هایی با قدمت هزاران سال اعلام کرده بودند که بعدها نادرست از کار در آمد.
 
چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:, :: 12:10 :: نويسنده : آرزو زمانی
 
 
۱- چیزی در مورد ماشین فهمیدن ، البته به جز رنگش …

۲- درک مضمون اصلی یک فیلم هنری

۳- ۲۴ ساعت رو بدون فرستادن sms زندگی کردن …
 
۴- بلند کردن چیزی

۵- پرتاب کردن

۶- پارک کردن

۷- خواندن نقشه

۸- دزدی کردن از بانک

۹- آرام و ساکت جایی نشستن

۱۰- بیلیارد بازی کردن

۱۱- پول شام رو حساب کردن

۱۲- مشاجره کردن بدون داد کشیدن

۱۳- مواخذه شدن بدون گریه کردن

۱۴- رد شدن از جلوی مغازه کفش فروشی

۱۵- نظر ندادن در مورد لباس یک غریبه

۱۶- کمتر از بیست دقیقه داخل یک دستشویی بودن

۱۷- دنده ماشین را با انگشت عوض کردن

۱۸- راه انداختن درست یک ویدئو

۱۹- تماشای یک فیلم جنگی

۲۰- انتخاب سریع یک فیلم

۲۱- ایستاده جیش کردن

۲۲- ندیدن فیلم هندی

۲۳- غیبت نکردن

۲۴- فحش ناموسی دادن

۲۵- نرقصیدن موقع شنیدن یک آهنگ شاد

۲۶- آرایش نکردن

۲۷- لاک نزدن

۲۸- صحبت نکردن وقتی که باید ساکت باشن

۲۹- سیگار برگ و یا چپق کشیدن

۳۰- درک کردن شوهر وقتی اعصابش خورده

۳۱- گریه کردن بدون آبریزش بینی

۳۲- غذا پختن بدون تماشای تلویزیون

۳۳- تماشای اخبار و خوندن روزنامه

۳۴- نق نزدن

۳۵- لگد زدن

۳۶- از سن بیست و پنج سالگی رد شدن

۳۷- اخ تف کردن

۳۹- خواستگاری رفتن

۴۰- از همه مهمتر موارد بالا رو قبول کردن
 
دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:, :: 11:1 :: نويسنده : آرزو زمانی

خستم خیلی خسته

یه حس عجیب دارم

حس بدیه

انگار دنیا منو نمیخواد

انگار آدم نیستم

خنده داره

اونیکه دوسش دارم بهم میگه:

میدونی چی میگه؟

حدس بزن........

زدی؟؟؟؟؟؟

میدونم که حدس این کلمه رو نمیزنی

.

.

.

.

.

(بچه)!!!!!!!!!!!!!!!!

حدس زده بودی اینو؟

نه میدونم

گند بزنه این زندگی رو

با همه چیزای توش

 
دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:, :: 10:17 :: نويسنده : آرزو زمانی

قابل‌توجه کارفرمایان! اگر می‌خواهید از نقاط قوت و ضعف کارکنان‌تان باخبر شوید، اطلاعاتی در مورد ذائقه و غذای مورد علاقه‌شان پیدا کنید. تعجب نکنید؛ اگر نگاهی به خوراکی‌های روی میز کارمندان‌تان بیندازید، می‌توانید شخصیت‌شان را تخمین بزنید و به آن‌ها شغلی مناسب این شخصیت را پیشنهاد بدهید. اگر هنوز هم این ادعا را باور نمی‌کنید، بهتر است در این صفحه با نتایج تحقیقات دکتر آلن هرش آشنا شوید. او که سال‌ها بود در مورد کسانی که توانایی بویایی‌شان را از دست داده بودند و نمی‌توانستند بو یا مزه غذا را بفهمند تحقیقاتی انجام می‌داد، درحالی که می‌خواست درمان‌هایی را برای این افراد پیدا کند، به نتایج جالبی در مورد انتخاب غذا و ارتباطش با شخصیت رسید. فهرست زیر نتیجه تحقیقات این پژوهشگر برجسته است.





  آجیل‌خوراکی مورد علاقه بی‌خیال‌ها!


اگر یک فرد آجیل‌خور هستید و این خوراکی‌های طبیعی را به هله‌هوله‌های دیگر ترجیح می‌دهید، باید بگوییم که شما یک فرد بی‌خیال هستید که با وجود داشتن این صفت، دیگران را هم خوب درک می‌کنید و می‌فهمید البته درک خوبی هم از شرایطی که در آن هستید دارید و این خصلت به شما در زندگی‌تان کمک می‌کند.





  چوب‌شور خوراکی مورد علاقه خلاق‌ها!


 اگر شما فردی خلاق هستید که همیشه ایده‌های جدیدی درسردارید و از عملی‌کردن‌شان هم نمی‌ترسید، چوب‌شور یکی از انتخاب‌های شما خواهد بود. دوست‌داران این خوراکی افراد ریسک‌پذیری هستند که همیشه ایده‌های تازه‌ای در سر دارند و کمتر از ایده‌های حاضر و آماده پیروی می‌کنند.





  چیپس سیب‌زمینی تقدیم به دوستداران رقابت!


اگر شما یک فرد بلندپرواز هستید که زندگی برای‌تان عرصه رقابت‌کردن و پیروز‌شدن است، به احتمال زیاد سراغ چیپس سیب‌زمینی خواهید رفت. این تحقیقات نشان‌داده ‌است که وکلا، روسای شرکت‌ها و ورزشکاران موفق بیشتر از صاحبان دیگر حرفه‌ها به‌خوردن این خوراکی پرکالری تمایل دارند.





  خوراکی مورد علاقه متفکرها: میوه‌ها!


دوستداران میوه، ذهنی قوی و قدرتمند دارند. آن‌ها برای انجام هرکاری و عبور از هر مرحله از زندگی‌شان، حسابی فکر می‌کنند و بعد از گرفتن یک نتیجه منطقی وارد عمل می‌شوند. آن‌ها بی‌‌گدار به آب نمی‌زنند و منطق در زندگی‌شان حرف اول را می‌زند.





   باهوش‌ها، پنیر و خیارشور می‌خورند


این بررسی‌ها نشان‌ داده ‌است افرادی که ساندویچ پنیر و خیارشور را به دیگر انواع ساندویچ‌ها ترجیح می‌دهند به احتمال زیاد اشخاصی باهوش و با ضریب هوشی بالا هستند.





  نان سفید + همبرگر، انتخاب آینده‌نگر‌ها


دوست دارید همبرگرتان در یک سالاد پر از سس غوظه بخورد و ترجیح می‌دهید که چنین اتفاقی در یک نان تازه سفید بیفتد؟ پس باید هنگام انتخاب چنین غذایی به خودتان افتخار کنید. زيرا شما یک فرد آینده‌نگری هستيد و آرام‌آرام مقدمات رسیدن به زندگی که دوست دارید را فراهم خواهید کرد.





  گوشت ورقه‌ای گاو متعلق به عجول‌هاست


ساندویچ رست‌بیف اولین انتخاب شماست؟ باید بگوییم که کمی عجول هستید و دوست دارید در یک چشم به هم‌زدن تمام تفکرات‌تان محقق شود. زيرا بر اساس این تحقیق افرادی که عاشق ساندویچ حاوی گوشت ورقه شده گاو هستند، اغلب شخصیت شتاب‌زده‌ای دارند.





برون‌گرا‌ها جوجه‌خور هستند


سـاندویچ جوجـه، جوجه‌کباب، جوجه چینی، بال‌کبابی و غذاهایی از این دســت انتخاب برون‌گراهاست زيرا این تحقیقات ثابت کرده‌است، این‌ها افراد برون‌گرا از میان انتخاب‌های فراوانی‌که پیش روی‌شان قرار دارد، بیشتر ترجیح می‌دهند ساندویچ جوجه بخورند.



  تخم مرغ و مایونز انتخاب خانه‌دار‌ها


خب، این یک انتخاب کاملا سنتی است که زیاد هم با شخصیت جوان‌های امروزی سازگار نیست اما اگر شما از میان انتخاب‌های رنگارنگ مدرن،‌ باز هم سراغ این گزینه قدیمی می‌روید، باید بگوییم که ماندن در خانه را به هرچیزی ترجیح می‌دهید و حتی دوست دارید شغل‌تان را هم در خانه انجام دهید. این متخصصان متوجه شدند، افرادی که ساندویچ تخم‌مرغ با سس‌مایونز را دوست دارند، واقعا اهل ماندن در خانه هستند.



تن‌ماهی و ذرت، تقدیم به بلند پرواز‌ها


انسان‌های بلند پرواز معمولا ساندویچ سنتی تن‌ماهی با ذرت‌شیرین را ترجیح می دهند. به احتمال زیاد این افراد به جای سفارش دادن یک همبرگر در روزی که غذای گرم در خانه ندارند، یک تن ماهی می‌خرند و آن را با انواع و اقسام ذرت‌هایی که در مغازه‌ها موجود است تزئین می‌کنندو مي‌خورند.

 
یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:, :: 23:10 :: نويسنده : آرزو زمانی
اگر خوشبختي را براي يك ساعت مي خواهيد

چرت بزنيد.....

 
اگر خوشبختي را براي يك روز مي خواهيد

 
به پيك نيك برويد...

 
اگر خوشبختي را براي يك هفته مي خواهي

 
به تعطيلات برويد..

اگر خوشبختي را براي يك ماه مي خواهيد

ازدواج كنيد..

اگر خوشبختي را براي يك سال مي خواهيد

ثروت به ارث ببريد..

اگر خوشبختي را براي يك عمر مي خواهيد

ياد بگيريد، كاري را كه انجام مي دهيد، دوست داشته باشيد.... 

 
شنبه 26 فروردين 1391برچسب:, :: 11:23 :: نويسنده : آرزو زمانی
سرزمینی ‌كه نمی‌شناسیم
شیراز را به تخت‌جمشید و حافظیه و شاهچراغش می‌شناسیم، یزد را به بادگیرهای سرو مانندش، اصفهان را به زنده‌رود كم‌آبش، به میدان نقش جهان دود گرفته و به چهل‌ستون شگفتش و تبریز را هم به بازار رویایی‌اش؛ اما بسیاری از دیدنی‌های این شهرها پشت شهرت این جاذبه‌ها پنهان شده‌ است. این جاذبه‌ها گاهی آنقدر شگفت‌ است كه نه‌تنها با جاذبه‌های مشهور آن قدرت برابری دارد، بلكه بسیاری از آنها كهن‌تر و عظیم‌تر و زیباتر هستند.  این هفته به سراغ 10 جاذبه گردشگری در ایران رفته‌ایم كه تنها به این دلیل كه مشهور نیستند، دیده نشده‌اند.
 

برج قربان؛ مهد تمدن
 
http://salijoon.info/mail/910122/gardeshgari/100806607678.jpg  

همدان شهر كهن و افسانه‌ای، با سابقه درخشان و فرهنگ غنی خود از همان آغاز، مهد تمدن، علم و هنر و حكمت و عرفان بوده اما این شهر مانند دیگر شهرهای ایران دارای جاذبه‌های بسیاری است كه یكی از این جاذبه‌های ناشناخته برج قربان در محله زندی‌ها نزدیك دبیرستان ابن سیناست. این بنا از یك برج 12 ضلعی آجری با گنبد هرمی‌ شكل 12 ترك آجری تشكیل شده و روی طاق سردابه این برج سنگ‌نوشته‌ای وجود دارد كه قدمت آن به سال 1009 هـ.ق می‌رسد. بعد از دیدن این برج می‌توانید با تله‌كابین بالاتر رفته و از میدان میسان گذشته و از آبشار و كتیبه‌هایی كه نشان از فرهنگ و تمدن ایران دارد هم دیدن كنید.



شهر سی‌سخت؛ نگین دنا
http://salijoon.info/mail/910122/gardeshgari/100806607435.jpg


در 35 كیلومتری شهر
یاسوج در دامان طبیعتی شگفت‌انگیز، تابلویی زیبا از نقاشی آفرینش را مشاهده می‌كنید كه مسحور و مجذوب آن می‌شوید. اینجا سی‌سخت یكی از شهرهای كهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی ایران است. آبشارها، چشمه‌ها، كوه‌ها و دریاچه‌هایی كه شاید در هیچ جای دنیا نمونه آن را هم نیز ندیده باشید. منطقه‌ای با آب و هوایی كوهستانی و طبیعتی شگفت‌انگیز كه مسافران نوروزی و گردشگران را مبهوت خود می‌كند.
 آبشارهای خروشان مانند
آبشار ناری و كوه‌گل كه از جمله مهم‌ترین آبشارهای سی‌سخت است. بزرگ‌ترین و پرآب‌ترین چشمه در سی‌سخت قرار دارد كه به چشمه «میشی» معروف است كه در پایین گردنه بیژن قرار گرفته و آب آن زمین‌های زراعی ده بزرگ سی‌سخت را آبیاری می‌كند. چشمه سردو، چشمه تاگی و چشمه طوف مشرف بر شهر توریستی سی‌سخت هستند.
این چشمه‌ها در مسیر صعود به قله دنا قرار دارند و در تمام فصول سال دارای آبی گوارا و خنك هستند.از آنجا كه سی‌سخت در دامنه دنا از رشته‌كوه‌های زاگرس واقع شده است، اطراف آن را كوه‌هایی زیبا از جنگل بلوط با پوشش خاص طبیعی فرا‌گرفته است. پس فراموش نكنید بعد از خواندن فهرست 10تایی‌های ما نوروز را در زیباترین و ناشناخته‌ترین نقاط ایران سپری كنید.
 


كردخورد ؛ تالاب‌ زیبایی‌
 
http://salijoon.info/mail/910122/gardeshgari/100806607555.jpg

 

 تالاب كردخورد كه آق‌گل نیز نامیده می‌شود در نزدیكی روستایی به همین نام و در جنوب دشت نهاوند قرار گرفته است. پوشش گیاهی خاص و زیبای این تالاب به همراه وجود كوهی به نام كت در كنار آن چهره‌ای زیبا و شگفت‌انگیز از طبیعت را به‌نمایش گذاشته و منظره‌ای بی‌نظیر را در برابر چشمان هر رهگذری ترسیم می‌كند. در كنار پوشش گیاهی ویژه منطقه، این تالاب زیستگاه پرندگان زیبایی هم هست كه روح زندگی به آن بخشیده‌اند، پرندگان مهاجری نظیر فلامینگو، مرغ باران، حواصیل، آب‌چلیك، گونه‌های مختلف اردك، غاز و كاكایی در این تالاب زندگی می‌كنند. اگر دوست دارید یكی از كم‌نظیرترین و زیباترین منظره‌های طبیعی غرب ایران را به تماشا بنشینید، به شما توصیه می‌كنیم در پایان زمستان و آغاز بهار به این شهر سفر كنید و دیدن تالاب كردخورد را نیز از یاد نبرید.
دوستداران بناهای تاریخی و هنری در سفر به نهاوند می‌توانند آثار مورد علاقه خود را بازدید كنند، زیرا این شهر از حیث داشتن آثار باستانی بسیار غنی بوده و شما می‌توانید با در دست‌داشتن فهرست بناهای مهم در نهاوند به بازدید از آنها بپردازید و از سفر خود لذت ببرید.
 


سِرو؛ مرز زیبایی
 
http://salijoon.info/mail/910122/gardeshgari/100806607625.jpg

 

 شهر سرو در ۵۵ كیلومتری و در شمال غربی شهر ارومیه قرار گرفته ‌است. سرو شهری مرزی است و حالتی گمركی و ترانزیتی دارد. سرو به دلیل قرار گرفتن در نزدیكی كوه‌های بلند مرزی دارای آب و هوایی سردسیر و كوهستانی است و منطقه‌ای بكر و زیبا به حساب می‌آید. مرز سرو یكی از دروازه‌های كشور تركیه هم هست. در مسیر منتهی به مرز تك مغازه‌هایی دیده می‌شود كه به آن بازارچه مرزی می‌گویند، اما بازارچه مرزی اصلی روبه‌روی پمپ بنزین در همان نزدیكی است كه از 2 قسمت تشكیل شده كه سمت چپ آن مخصوص كفش و سمت راست این بازارچه ویژه لباس است. علاوه بر دیدن این منطقه زیبا و پردرخت می‌توانید خریدهای عید را نیز از این بازار انجام دهید.
 


سُنقر؛‌ مرغی‌ شكاری
 
http://salijoon.info/mail/910122/gardeshgari/100806607337.jpg

 

 شهر سنقر در ۸۵ كیلومتری شمال شرقی كرمانشاه قرار دارد. در حال‌ حاضر سنقر از نواحی‌ جالب‌ توجه‌ و زیبای‌ استان‌ كرمانشاه‌ است‌ كه‌ در جلگه‌ هموار و زیبایی‌ واقع‌ شده‌ و اطراف‌ آن‌ را رودخانه‌، سبزه‌زار، باغات‌ و بیشه‌زار فراگرفته است. همچنین قله‌ كوه‌های آن تا اواخر تابستان از برف‌ می‌درخشد و از جهات طبیعی دارای‌ ارزش‌های جهانگردی است و بومیان این منطقه می‌گویند در دوران سلجوقیان این شهر دارای مرغی شكاری به‌نام سنقر بوده كه فقط در این شهر وجود داشته و در هیچ جای ایران این گونه وجود نداشته است. به همین دلیل نام این شهر را سنقر گذاشته‌اند. سنقر از شمال‌ به شهرستان ‌قروه، از شمال‌شرقی‌ به ‌شهرستان سنندج، از شرق به شهرستان اسدآباد و از جنوب‌ و ‌جنوب شرقی به شهرستان كرمانشاه محدود می‌شود. غارهای آوازكبوتر در جاده سنقر ـ كرمانشاه، قلعه بزه‌رود در روستای بزه‌رود و گور دخمه دربند در سنقر از جمله مكان‌های تاریخی و دیدنی شهرستان سنقر به شمار می‌آیند. اما بد نیست در این میان سری به سراب سنقر ـ كه در 5 كیلومتری جاده سنقر به كرمانشاه و در مجاور روستای تازه‌آباد قرار دارد ـ بزنید. آب این سراب دیدنی از زیر كوه سراب به سرعت و با فشار به صورت فواره بیرون می‌ریزد و در زمستان‌ها گرم و در تابستان‌ها سرد است. آب گوارای این سراب، آب آشامیدنی روستاهای اطراف را تامین می‌كند و سپس به رودخانه قره‌سو می‌ریزد.
 


غار كَلماكره؛ ششمین گنجینه بزرگ جهان
http://salijoon.info/mail/910122/gardeshgari/100806607272.jpg


 استان لرستان نیز یكی دیگر از استان‌هایی است كه در فهرست 10 تایی ما قرار گرفته است.
این استان جاذبه‌های طبیعی فراوانی دارد كه می‌توان از جمله آنها به
آبشار آب سفید، آبشار بیشه، پل شكسته و پل كشكان، دریاچه شط تمی و غار كوگان اشاره كرد كه شاید بسیاری از این نقاط زیبا را دیده باشید اما این بار غاری زیبا كه از دیدها پنهان شده است مسافران نوروزی را به سمت خود می‌كشاند.
غار كلماكره در شرق یكی از آخرین كوه‌های شهرستان پلدختر قرار گرفته است. پیشانی غار 5‌/‌1 متر جلوتر از پایین دهانه آن است و به همین دلیل این غار از دیدها پنهان است. اما در سال‌هایی نه چندان دور چوپانی این غار را پیدا كرد و توانست ششمین گنجینه بزرگ جهان را از آن ایران كند كه بسیاری از اشیای به جای مانده از دوره هخامنشیان (كه در موزه‌های خارج از كشور نگهداری می‌شود) از این غار شگفت‌انگیز بیرون آمده است.
 


كَهَك و وشنوه؛ تاریخ به روایت غار
 
http://salijoon.info/mail/910122/gardeshgari/100806607309.jpg


 علاوه بر دیدن و خرید از بازار سنتی قم كه به محض ورود به شهر بوی عطر آن به مشام می‌رسد و سال‌هاست میزبان مسافرانی است كه سوهان و مهر و سجاده می‌خرند سری هم به
دریاچه نمك بزنید كه زیبایی مسحوركننده‌ای دارد. این دریاچه بخشی از كویر نمك است كه در شرق قم واقع شده و فقط زمستان‌ها آب دارد. حضور ورقه‌های نمك و برداشت آن كه از اوایل تابستان در منطقه جنوبی این دریاچه آغاز می‌شود، زیبایی خاص خود را دارد. دریاچه حوض سلطان نیز یكی از معروف‌ترین دیدنی‌های این شهر است. اما زیباترین نقطه قم در 60 كیلومتری این شهر در كوه اردهال است كه 4 غار در این نقطه وجود دارد كه در داخل یكی از آنها به نام غار وشنوه منبع عظیمی از آب یافت می‌شود. این آب از شكاف كوه سرازیر شده و به صورت چشمه فوران می‌كند. همچنین شهر كهـك از 3 سمت مشرف به ارتفاعات است و دره زیدان در شرق آن قرار دارد. این شهر دارای آب و هوایی معتدل است. حضور امامزاده زینب خاتون(ع)، خانه ملاصدرا و غار معروف كهك عامل مهمی برای جذب گردشگران به این منطقه است. غار كهك در 30 كیلومتری قم قرار دارد كه توصیه می‌كنیم دیدن آن را از دست ندهید.
 


روستای كِشه؛ روستای مساجد
 روستای كشه در فاصله 35 كیلومتری شهرستان نطنز و100 كیلومتری
اصفهان قرار دارد. روستای كشه با رشته‌كوه‌های فراوانش كه معروف‌ترین آن كوه كركس است، آب و هوایی كوهستانی دارد. كشه از زیباترین روستاهای ایران است كه باغ‌های فراوانش هنوز نتوانسته‌ است آن طور كه باید و شاید این روستا را بشناساند.
كشه دارای 19محله به نام‌های خاك سفید، هنویه، در حسینیه، در گاراژ، باغلا، پریار، ورتخته، اسبر، پاكمر، ماهیه، روی قلعه، در حمام، الله‌آباد، گهر، كربلایی‌علی، باغناره، مارچون، لاجه و سرچشمه بوده كه دیدن این محله‌ها خالی از لطف نیست. همچنین مساجد زیبای این روستا حال و هوایی دیگر به كشه داده است.
 

طارم؛ هندوستان ایران
 طارم یكی از شهرستان‌های استان
زنجان است كه در شمال این استان قرار گرفته است. عبور رودخانه عظیم قزل‌‌اوزن و ریزابه‌های متعدد آن از منطقه طارم، باعث آبادانی و رشد كشاورزی و دامداری در این منطقه شده است. وجود كهنسال‌ترین درختان استان زنجان در این شهر به همراه آثار طبیعی و جاذبه‌های تاریخی، استعداد جهانگردی ویژه‌ای به این منطقه داده است. قسمتی از دریاچه سد سفید رود كه در شهر طارم واقع شده، دامنه ارتفاعات، جنگل‌ها، چشمه آب‌معدنی الله‌بلاغی، غار خرمنه‌سر، روستای تشویر، روستای شاه‌نشین و دیگر روستاهای ییلاقی با آب و هوای مناسب، چشم‌انداز باغ‌ها و كشتزارهای برنج كه زنجان را هندوستان ایران كرده است، همگی از جاذبه‌های طارم است كه به همراه سكوت و آرامش دلپذیر، مقدمات استراحت كم‌نظیر و دلچسبی را برای مسافران نوروزی فراهم می‌كند. همچنین قلعه شمیران، قلعه سانسیز، بنای امامزاده حیدر، بنای امامزادگان عوف و هاشم(ع)، چهار طاقی‌های طارم، آتشكده تشویر، آتشكده الزین و آتشكده پیرچم از جمله بناهای ارزشمند و دیدنی شهرستان طارم هستند كه در كنار طبیعت زیبا و منحصر به فرد منطقه ارزش‌های توریستی و تفرجگاهی طارم را نشان می‌دهد.
 

نكارمن‌؛ شهر رودها و چشمه‌ها
 
http://salijoon.info/mail/910122/gardeshgari/100806607817.jpg

 

 نكارمن یكی از روستاهای شهرستان شاهرود است. این روستا در دهستان خرقان در بخش بسطام قرار گرفته است. روستای نكارمن یا نوكارمن در فاصله 25 كیلومتری شمال شاهرود و قبل از مجن واقع است. پس از طی 13 كیلومتر در جاده شاهرود به مجن، وارد جاده فرعی روستای نكارمن می‌شویم كه در ادامه این مسیر و در دامنه كوه شاهوار، آبشار كوچك و زیبای آن نشانه‌ای برای صعود كوهنوردان به حساب می‌آید. روستای نكارمن و روستای تاش، از مسیرهای اصلی صعود به‌قله شاهوار است. رودخانه فصلی نكارمن به طول 15 كیلومتر از دامنه‌های جنوبی رشته كوه شاهوار و از چشمه‌های زلال آن منشا می‌گیرد و در ادامه به رودخانه تاش می‌پیوندد. این رودخانه در فصول گرم سال خشك می‌شود. همچنین مناطق زیبایی مانند قطار زرشك و چشمه هفت‌رنگ فرحزاد نیز از دیدنی‌های نكارمن به حساب می‌آید. این محل یكی از جاذبه‌های شهر شاهرود است كه تنها برای افراد بومی آنجا شناخته شده است. این محل بكر یكی از مكان‌هایی است كه می‌تواند گردشگران را شگفت‌زده كند.


 
 
شنبه 26 فروردين 1391برچسب:, :: 10:41 :: نويسنده : آرزو زمانی
نتایج نظرسنجی یک سایت مسافرتی بین‌المللی نشان داد که فرانسوی‌ها بی‌ادب‌ترین و برزیلی‌ها مؤدب‌ترین ملت جهان به شمار می‌آیند.
در این نظرسنجی فرانسوی‌ها با در اختیار داشتن 19درصد آرا از سوی همسایگان اروپایی خود، گستاخ‌ترین شهروندان جهان به‌ویژه در هنگام برخورد با گردشگران خارجی شناخته شدند.
بر این اساس رده‌های دوم و سوم بی‌ادب‌ترین ملت‌های جهان را روس‌ها و انگلیسی‌ها در اختیار دارند؛ آلمانی‌ها نیز در رتبه چهارم قرار گرفتند.
یکی از نکات جالب در این نظرسنجی قرار گرفتن چینی‌ها در رده پنجم بی‌ادب‌ترین‌ها بود که کاملا با چهره شناخته شده این کشور در سطح بین‌المللی متفاوت است.
کشورهای آمریکا، اسپانیا، ایتالیا، لهستان و ترکیه رده‌های ششم تا دهم این نظرسنجی را به خود اختصاص دادند و در سوی دیگر شهروندان برزیلی و فیلیپینی نیز مودب‌ترین‌ها شناخته شدند.
 
چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, :: 11:0 :: نويسنده : آرزو زمانی
زهره لاری اولین زن اماراتی است که در مسابقات بین المللی اسکیت رو یخ ( پاتیناژ ) شرکت می کند. خانم لاری در مسابقات قهرمانی اروپا در رشته اسکیت رو یخ شرکت می کند. قرار است این مسابقات در روزهای آینده ( 9 تا 14 آوریل جاری ) در ایتالیا برگزار شود.
 
اولین زن محجبه در مسابقات اسکیت روی یخ! +تصاویر ، www.irannaz.com

در این مسابقات ورزشکاران بیش از 50 کشور جهان به رقابت می پردازند و زهره همراه با تیم اسکی ابوظبی در این مسابقات شرکت می کند. زهره در این مورد می گوید : وقتی که 11 سال داشتم فیلمی به نام ملکه برف ها دیدم که در مورد دختری بود که اسکیت روی یخ را دوست داشت و به این فعالیت می پرداخت. بعد از این فیلم، به این ورزش علاقه مند شدم.
 
اولین زن محجبه در مسابقات اسکیت روی یخ! +تصاویر ، www.irannaz.com

پدر زهره پس از ابراز علاقه مندی دخترش به اسکیت روی یخ، وی را تحت آموزش دو مربی خبره قرار داد. زهره شش روز از هفته را به تمرین اسکیت روی یخ می پردازد. وی این تمرین ها را قبل و بعد از رفتن به مدرسه انجام می دهد.
 
اولین زن محجبه در مسابقات اسکیت روی یخ! +تصاویر ، www.irannaz.com

این ورزشکار نوجوان اماراتی آرزو دارد که نماینده امارات در بازهای المپیک باشد. وی می گوید: بسیاری فکر می کنند چنین ورزشی برای دختران و زنان مسلمان مناسب نیست اما فکر می کنم این تصور هم اکنون تغییر کرده است.
 
اولین زن محجبه در مسابقات اسکیت روی یخ! +تصاویر ، www.irannaz.com
 
 
چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, :: 10:51 :: نويسنده : آرزو زمانی

هنرپیشه‌ های سینما در همه جای دنیا به تبع شغل بازیگری‌ خود از شهرت برخوردار می‌شوند و مردم هم به دلایل مختلفی از جمله معروفیت آنها، علاقه‌ مند به دانستن بسیاری مسائل خانوادگی و زندگی خصوصی این هنرپیشه‌ ها می‌شوند.

 
در این میان، اغلب فرزندان ستارگان سینمایی هم به دلیل همین شهرت، به سمت بازیگری و ادامه راه پدران و مادران خود کشیده می‌شوند. ستارگان هالیوود هم از این قاعده مستثنی نیستند، البته تعداد اندکی از فرزندان این بازیگران مشهور، خود می‌توانند جزو بازیگران توانمند و معروف شوند و حتی از والدین خود، جلو زده و به شهرت بیشتری دست یابند.

«جان ویت» و دخترش «آنجلینا جولی»
 
سوپر استار هایی که فرزندشان نیز بازیگر شد +عکس ، www.irannaz.com

«جری استیلر» و پسرش «بن استیلر»
 
سوپر استار هایی که فرزندشان نیز بازیگر شد +عکس ، www.irannaz.com

«دونالد ساترلند» و پسرش «کیفر ساترلند»
 
سوپر استار هایی که فرزندشان نیز بازیگر شد +عکس ، www.irannaz.com

«مریل استریپ» و دخترش «میمی گامر»
 
سوپر استار هایی که فرزندشان نیز بازیگر شد +عکس ، www.irannaz.com

«تام هنکس» و پسرش «کالین هنکس»
 
سوپر استار هایی که فرزندشان نیز بازیگر شد +عکس ، www.irannaz.com

«مارتین شین» و پسرش «چارلی شین»
 
سوپر استار هایی که فرزندشان نیز بازیگر شد +عکس ، www.irannaz.com
 
چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, :: 10:49 :: نويسنده : آرزو زمانی

عکسهای خنده دار از روشهای تقلب در جلسه امتحان ، www.irannaz.com

 
چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, :: 10:46 :: نويسنده : آرزو زمانی
درست کردن لباس های رسمی در حدود 200 سال پیش یکی از دشوارترین شغل های آن زمان بوده است و تعداد معدودی بوده اند که می توانستند این لباس ها را طراحی و آماده کنند.
 
مشکل ترین قسمت در تولید این لباس ها دامن آن بود. در گزارش تصویری زیر بخشی از قسمت های تولید یک لباس رسمی را ملاحظه می کنید که مربوط به سال 1840 میلادی می باشد.
 
عکس هایی دیدنی از دامن خانمها در 200 سال پیش ، www.irannaz.com
 
عکس هایی دیدنی از دامن خانمها در 200 سال پیش ، www.irannaz.com
 
عکس هایی دیدنی از دامن خانمها در 200 سال پیش ، www.irannaz.com
 
عکس هایی دیدنی از دامن خانمها در 200 سال پیش ، www.irannaz.com
 
 
چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, :: 10:31 :: نويسنده : آرزو زمانی

خدایا! نمی‌خواهم کسی را بیازارم،

 آنچنان لطافتی به من ده که پروانه، گلم پندارد ...
.
 
 

















 
 
سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:, :: 22:41 :: نويسنده : آرزو زمانی

 
سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:, :: 22:36 :: نويسنده : آرزو زمانی

دارم از دست میرم..............

 
سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:, :: 18:47 :: نويسنده : آرزو زمانی

عجیب ترین درختان دنیا

بزرگ ترین و پیر ترین درختان جهان بسیار باشکوه هستند چرا که شاهد ظهور و سقوط تمدن های متعددی بوده اند. مثلاً ژنرال شرمن، بزرگترین درخت تک ریشه ای که تا به حال شناخته شده و یا تجیکو با ۹۵۵۰ سال قدمت که قدیمی ترین درخت کلونال است. جولیان هایت می گوید “درختان باستانی پیوند زنده ی ما انسان ها با گذشته هستند و در جریان تغییرات همیشگی، شکل خود را حفظ می کنند. این داستان درختان است اما به نوعی قصه ی ما انسانها نیز هست. هر درخت شکل و شخصیتی مخصوص به خود دارد که در طول زندگی اش آن را حفظ می کند.â€‌
با این مقدمه بیایید در مورد جالب ترین درختان جهان بیشتر بدانیم؛ این لیست تنها به کهن ترین ترین درختان نمی پردازد بلکه آنهایی که دارای شکل یا حالت منحصر به فردی هستند را نیز مورد توجه قرار می دهد.

 
۱۰. درخت بلوط فرشته

 



این درخت ۱۵۰۰ ساله در جزیره ی جونز و در ایالت کارولینای جنوبی در آمریکا قرار دارد. شاخه های این درخت بلند بر مساحتی حدود ۵ کیلومتر مربع سایه می افکنند. گفته می شود که این درخت یکی از قدیمی ترین ارگانیسم های زنده در شرق رودخانه ی می سی سی پی است. اندازه ی محیط تنه ی درخت بلوط فرشته ۸ متراست و هر یک از شاخه های آن تا ۳۰ متر کشیده شده اند. این درخت بلایای طبیعی بسیاری را از سر گذرانده است که از آن جمله می توان به زلزله ای در سال ۱۸۸۶، سیل های بیشمار و طوفان هایی مثل طوفان هوگو در سال ۱۹۸۹ اشاره کرد

 
۹. الیا بوی بون، درخت زیتون وووِز


 


آیا باور دارید که کهن ترین درخت زیتون جهان هنوز هم هرسال زیتون های خوش مزه به بار آورد؟ دانشمندانِ دانشگاه کرت، عمر این درخت را بین ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ سال تخمین زده اند؛ محیط تنه ی این درخت بیش از ۴,۵ متر است. این درخت در روستای آنو وووز در کرت قرار دارد و سالانه حدود ۲۰ هزار نفر از آن دیدن می کنند.
 
۸. درخت خون اژدها


 


 

این درخت کمیاب که به نام درخت اژدهای سوکوترا نیز مشهور است در کشور یمن قرار دارد و مشهور ترین گیاه در جزیره ی یمنی سوکوترا است. بر اساس آمار یونسکو ۳۷ درصد از گیاهان، ۹۰ درصد از خزندگان و ۹۵ درصد از حلزون های موجود در این جزیره در هیچ جای جهان وجود ندارند.درخت اژدها شبیه به یک چتر است و به این دلیل به نام خون اژدها مشهور است که یک مایع سرخ رنگ از خود ترشح می کند. ساکنان محلی هنوز هم از این مایع به عنوان یک ماده ی شفا بخش در تولیدات آرایشی و یا به عنوان رنگ در تزئین سفال استفاده می کنند.

 
۷. درخت توله


 


ارتفاع این درخت توله ی بزرگ بیش از ۳۵ متر است و در شهر اوخاکا در مکزیک قرار دارد. هر یک از شاخه های این درخت می توانند یک درخت مستقل باشند. محیط تنه ی این درخت ۳۶ متر است؛ این درخت به قدری بزرگ است که در ابتدا دانشمندان تصور می کردند چندین درخت به هم چسبیده و باعث بوجود آمدن آن شده اند اما آزمایش هایی که بر روی DNA آن انجام شد خلاف این نظریه را ثابت کرد.

 
۶. درخت بائوباب قوری


 


هر ۸ گونه ی درخت بائوباب منحصربه فرد و جالب هستند. درخت بائوباب آفریقایی بومی سرزمین آفریقا است اما درآسیا و شبه جزیره ی عربستان هم یافت می شود. ۶ گونه از این درخت بومی منطقه ی ماداگاسکار هستند و یک گونه ی دیگر هم در استرالیا یافت می شود.موضوع جالب در مورد این گونه ی خاص از درختان این است که آنها شبیه بطری و گاهی شبیه به قوری هستند؛ این گونه ی خاص در ایفاتی در ماداگاسکار است. درختی که در عکس مشاهده می کنید ۱۲۰۰ سال سن دارد. این نوع درخت می تواند تا ۱۲۰ هزار لیتر آب در خود ذخیره کند و از سخت ترین خشکی ها جان سالم به در ببرد.

 
۵. درختان تا فروم


 


این درختان که بر روی بقایای یک معبد کامبوجی به نام تا فروم رشد کرده اند بسیار جالب هستند. دو گونه درخت خاص در این معبد رشد کرده اند. برخی از متخصصین معتقدند که درخت بزرگ تر گونه ای به نام سیبا پنتاندرا باشد و گروهی دیگر معتقدند که این درخت یک تیت پاک است، درختان کوچک تر که به درخت اصلی چسبیده اند نوعی درخت انجیر چسبنده هستند. ریشه های غول آسای این درخت سالانه بازدیدکنندگان بسیاری را به این محل می کشاند.

 
۴. متو سلاه


 



درخت کاج بزرگ بیسین بریستلکون، نوعی درخت پر عمر است که در ایالت های یوتاه، نوادا و کالیفرنیا رشد می کند. رشد این درخت بسیار کند است و برگ های سوزنی این درخت تا ۴۰ سال سبز می مانند. این درخت قدیمی ترین درخت غیر کلونالی زنده بر روی زمین است. این درخت در سال ۱۹۵۷ توسط ۲ دانشمند بررسی شد و سن دقیق آن در آن سال ۴۷۸۹ سال بود. از آنجایی که ممکن است به این درخت صدمه وارد شود محل دقیق آن گزارش نشده اما جایی در رشته کوه سفید کالیفرنیا است.

 
۳. درخت پشم ابریشمی


 



این درخت زیبا از خانواده ی درختان مالو است. بومی مناطق استوایی و جنگل های حاشیه ای این مناطق در آمریکای جنوبی مثل برزیل و آرژانتین است. ارتفاع این درخت به حدود ۲۵ متر می رسد و در تنه و شاخه های آن برجستگی هایی وجود دارد که اجازه می دهد آب را در زمان خشکسالی ذخیره کند. اندازه ی گل های زیبای قرمز، صورتی یا بنفش این درخت بین ۱۲ تا ۲۴ ساتی متر است. این گل ها تبدیل به میوه های گلابی شکلی می شوند که داخل آنها پر از دانه هایی است که در نوعی پشم بسیار نرم قرار گرفته اند. از این پشم نرم گاهی برای درست کردن کوسن استفاده می شود.

 
۲. درخت اوکالیپتوس رنگین کمان


 


این درخت نوعی اوکالیپتوس همیشه سبز است که ارتفاع آن تا ۷۵ متر می رسد. پراکندگی این درخت از مناطقی در اندونزی تا فیلیپین است. چیزی که باعث می شود این درخت بسیار خاص باشد، نوار های زرد، سبز، صورتی، قرمز، بنفش و نارنجی رنگی است که شاخه ها و تنه ی این درخت را پوشانده است و این رنگ های زیبا کاملاً طبیعی هستند. سطح پوسته ی این نوع درخت بسیار نرم است و در هنگام رشد لایه هایی از آن جدا می شوند. این جریان در زمان های متعدد و در قسمت های متفاوتی از درخت اتفاق می افتد. هرچه از عمر پوسته ی جدید می گذرد رنگ آن از سبز روشن به سبز تیره ی مایل به آبی یا بنفش و بعد صورتی و نارنجی تغییر می کند. و چون این اتفاق در قسمت های متفاوتی از درخت می افتد این حالت به صورت نوارهای رنگی در کنار هم قرار می گیرند که تنه ی این درخت را به یک تابلوی نقاشی تبدیل می کنند

 
۱. درخت زندگی


 




نمونه های بسیاری از درختان کهنسال وجود دارند اما نکته ی بسیار جالبی که در مورد این تک درخت ۴۰۰ ساله وجود دارد این است که توانسته در وسط بیابان و بدون هیچ منبع شناخته شده ای از آب دوام بیاورد. این درخت که درفاصله ی ۲ کیلومتری جبل دخان در بحرین قرار دارد یکی از عجایب طبیعی است. اگر می خواهید منحصر به فرد بودن این درخت را به خوبی درک کنید آن را در نقشه ی هوایی گوگل تماشا کنید و می بینید که از هر نوع گیاهی بسیار دور است
 
دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:, :: 9:15 :: نويسنده : آرزو زمانی

گاهی می شنویم یا در صفحه حوادث روزنامه می خوانیم که پسری به صورت دختر مورد علاقه اش اسید پاشیده یا او را به قتل رسانده زیرا از او جواب رد شنیده است... گاهی هم افرادی به بهانه دوست د اشتن کسی تا مدت ها برایش مزاحمت ایجاد می کند اما چرا فردی که ادعا می کند عاشق یک نفر است و تا پای جان او را دوست دارد، حاضر می شود به او صدمه وارد کند، مزاحمش شود یا حتی جان او را بگیرد؟ در این رابطه با دکتر لیلا بهنام، روان درمانگر گفت و گو کرده ایم.

تجربه های دوران کودکی و دوست داشتن

 


 


تصور ما از عشق و انتخاب همسر آینده، تصوری است که از خانه در ذهن ما شکل گرفته است؛ برای مثال اگر در خانه «طردشدن و عدم پذیرش» حاکم بوده، عشق را این گونه می فهمیم.

 گاهی در عشق، از فضای آشنای کودکی مان می گریزیم. برخی افراد خانواده خود را نپذیرفته اند و همواره مایل به فرار از خانه بوده اند. آنها در تجربه عشق دقیقا افرادی را متضاد با ویژگی های اعضای خانواده انتخاب می کنند. چنانچه فردی در دوران کودکی خود ناکامی زیادی را تحمل کرده باشد یا مطلقا تجربه ناکامی نداشته باشد، شکست عشقی موجب افت اعتماد به نفس در او شده و احساس خشم می کند که ممکن است با انتقام همراه شود.

 



سبک های دوست داشتن

1 – عشق کودکانه: هر معشوقی که شخصیت روانی سالمی داشته باشد از این نوع عشق گریزان است که دارای ویژگی های زیر است:

مرز ندارد: عاشق فکر می کند معشوق باید تماما در اختیار او قرار گیرد و مرزهای روانی طرف مقابل را نیز درهم می شکند.

ایده آلیزه می کند: معشوق به شدت ایده آلیزه شده و واجد قدرت و حمایت کنندگی بسیار فرض می شود.

استفاده از مکانیسم دفاعی «جداسازی»: معشوق در نظر عاشق تماما خوب جلوه می کند با تجربه کوچک ترین ناکامی، معشوق تماما بد شده و عشق پرشور تبدیل به نفرت می شود.

انتظار محبت یک طرفه: این افراد درحالی که انتظار توجه و مراقبت و محبت بی پایان از طرف همسر خود دارند اما حاضر نیستند چنین توقعاتی را برای طرف مقابل خود برآورده کنند.

حس مالکیت دارد: در هر عشق سالمی، مقداری حس تملک وجود دارد اما این پدیده در عشق کودکانه، اساس ارتباط است؛ معشوق حوزه خصوصی عاشق فرض می شود؛ بنابراین کلیه ارتباطات دیگر باید محدود یا حذف شود.

تحمل ناکامی را ندارد: عاشق همانند کودکی رفتار می کند که تاب تحمل «نه شنیدن» به خواسته هایش را ندارد.

2 – عشق بالغانه: فرد عاشق ضمن تمایل به بودن با دیگری به مرزهای روانی طرف مقابل احترام می گذارد. این عشق، شرطی است؛  این پیام که «من تو را تحت شرایط خاصی دوست دارم»، اساس رابطه است، ایده آلیزه نمی کند، واقع بین است و تلاش می کند تمام خصایص منفی یا مثبت طرف مقابل را ببیند.

 


 


 



دلبستگی اولیه و عشق بالغانه

دلبستگی اولیه که معادل پیوند عاطفی نسبتا پایداری است که میان کودک و مادر، ایجاد می شود؛ این دلبستگی سه سبک دارد:

مادر گرم، مادری است که به نیازهای اساسی کودک پاسخ مفید می دهد و این پیام را به او می رساند که دنیای بیرون امن است و نیازهایت پاسخ داده خواهند شد.

سبک دوم ارتباط نوزاد بامادر، ارتباط توام با دوگانگی است؛ یعنی مادر گاهی گرم است و گاهی سرد. کودک گاهی احساس ایمنی می کند و گاهی احساس تنهایی.

نوع سوم ارتباط فاقد هر نوع گرمی، پاسخ دهی و رفع نیاز است. در این حالت، کودک امنیت را تجربه نمی کند.

افرادی که در کودکی سبک اول رابطه را تجربه کرده اند، در رابطه با همسر خود، بالغانه رفتار می کنند، محبت می کنند و محبت می گیرند؛ بی آنکه نگران از دست دادن باشند اما افرادی که دلبستگی اولیه شان، ناایمن بوده، نگران از دست دادن رابطه اند؛ بنابراین دچار چسبندگی یا احساس مالکیت می شوند.

 



ردپای اختلال های روانپزشکی در عشق کودکانه

افراد مبتلا به بعضی اختلال های شخصیتی، عشقی کودکانه خواهند داشت و واکنش های ناگهانی خشمگینانه از آنها دور از انتظار نیست؛ ازجمله:

اختلال شخصیت مرزی: افراد مبتلا، از مکانیسم جداسازی استفاده می کنند.

اختلال شخصیت خودشیفته: نشانه های این اختلال «اهمیت به خود، خودبزرگ بینی و احساس بی نظیربودن» است. برای فرد خودشیفته، تحمل شکست در عشق، دیوانه کننده است زیرا تصویر تمام و کمالی که از خود دارد فرو می ریزد.

افراد مبتلا به اختلال سازگاری: اختلال سازگاری عبارت است از علائم  احساسی یا رفتاری بیش از اندازه در پاسخ به یک موقعیت استرس زا که فرد نمی تواند آن طور که انتظار می رود با اتفاق پیش آمده، سازگاری کند.

 


 


 



ادامه مطلب ...
 
دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:, :: 8:58 :: نويسنده : آرزو زمانی

 

 
یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:, :: 11:36 :: نويسنده : آرزو زمانی

انسان ها در چه سني شادتر هستند؟ اين سوال جالبي است که ممکن است براي شما هم پيش آمده باشد و تحقيقات اخير به آن جواب مي دهند: 33 سالگي.

در يک نظر سنجي که در وب سايت  Friend reunited   انجام شد،پاسخ 70 درصد از شرکت کنندگان نشان مي داد که اين افراد قبل از سن 33 سالگي هرگز شادي واقعي را تجربه نکرده بودند.



دونا داوسن، روانشناس، مي گويد " افرادي که به سن 33 سالگي مي رسند، ديگر از سادگي دوران کودکي و اضطراب دوران نوجواني رها شده اند اما در عين حال هنوز نشاط و انرژي جواني خود دارند. در اين سن افراد ديگر ساده و بي تجربه نيستند ولي حس واقع گراييشان با نوعي شوق و اميد همراه شده است که به آنها اعتماد به نفس مي دهد."

همانطور که اين سايت اشاره مي کند، حضرت مسيح نيز در سن 33 سالگي به صليب کشيده شد وبه نظر مي رسد که افراد مشهور33 ساله اي مانند کتي هولمز و آدم لووين (موسيقيدان) هم از شادي و موفقيت بسيار برخوردار هستند.

کريستين پوسماتو، 35 ساله، علت اين امر را اعتماد به نفس فرد و توانايي بيشتر او در برقراري روابط عاطفي مي داند

 
یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:, :: 11:30 :: نويسنده : آرزو زمانی


 

To fall in loveعاشق شدنTo laugh until it hurts your stomachآنقدر بخندی که دلت درد بگیرهTo find mails by the thousands when you return from a vacation.بعد از اینکه از مسافرت برگشتی ببینی هزار تا نامه داریTo go for a vacation to some pretty place.برای مسافرت به یک جای خوشگل بریTo listen to your favorite song in the radio.به آهنگ مورد علاقت از رادیو گوش بدیTo go to bed and to listen while it rains outside.به رختخواب بری و به صدای بارش بارون گوش بدیTo leave the Shower and find that the towel is warmاز حموم که اومدی بیرون ببینی حو له ات گرمه !To clear your last exam.آخرین امتحانت رو پاس کنیTo receive a call from someone, you don""t see a lot, but you want to.کسی که معمولا زیاد نمی‌بینیش ولی دلت می‌خواد ببینیش بهت تلفن کنهTo find money in a pant that you haven""t used since last year.توی شلواری که تو سال گذشته ازش استفاده نمی‌کردی پول پیدا کنیTo laugh at yourself looking at mirror, making faces.برای خودت تو آینه شکلک در بیاری و بهش بخندی !!!Calls at midnight that last for hours.نیمه شب به مدت طولانی با تلفن صحبت کنیTo laugh without a reason.بدون دلیل بخندیTo accidentally hear somebody say something good about you.بطور تصادفی بشنوی که یک نفر داره از شما تعریف می‌کنهTo wake up and realize it is still possible to sleep for a couple of hours.از خواب پاشی و ببینی که چند ساعت دیگه هم می‌تونی بخوابی!To hear a song that makes you remember a special person.آهنگی رو گوش کنی که شخص خاصی رو به یاد شما می‌یارهTo be part of a team.عضو یک تیم باشیTo watch the sunset from the hill top.از بالای تپه به غروب خورشید نگاه کنیTo make new friends.دوستای جدید پیدا کنیTo feel butterflies! In the stomach every time that you see that person.وقتی "اونو" می بینی دلت هری بریزه پایین!To pass time with your best friends.لحظات خوبی رو با دوستانت سپری کنیTo see people that you like, feeling happyکسانی رو که دوستشون داری رو خوشحال ببینیSee an old friend again and to feel that the things have not changed.یه دوست قدیمی رو دوباره ببینی و ببینی که فرقی نکردهTo take an evening walk along the beach.عصر که شد کنار ساحل قدم بزنیTo have somebody tell you that he/she loves you.یکی رو داشته باشی که بدونی دوستت دارهremembering stupid things done with stupid friends. To laugh .......laugh. ........and laugh ......یادت بیاد که دوستای احمقت چه کارهای احمقانه ای کردند و بخندی و بخندی و باز هم بخندی....... These are the best moments of life....اینها بهترین لحظه‌های زندگی هستندLet us learn to cherish them.قدرشون روبدونیم"Life is not a problem to be solved, but a gift to be enjoyed"زندگی یک هدیه است که باید ازش لذت برد نه مشکلی که باید حلش کرد
 
شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, :: 14:33 :: نويسنده : آرزو زمانی

به نقل از سایت العربیه، تونى یعقوب طراح لباس لبنانى براى احلام خواننده ى معروف عرب که یکى از سه داور مسابقات اراب آیدل یا محبوب عرب بود پیراهنى دوخت که ارزش آن 7 برابر ارزش لباس عروسى شاهزاده کیت میدلتون بوده است.

این خواننده که نام کاملش احلام على الشامسى است. در حال حاضر یکى از ثروتمند ترین خوانندگان خاورمیانه و جهان عرب به شمار مى آید. پدر او اماراتى و مادرش بحرینى است.

لباس ویژه اى که احلام در آخرین مراسم از سرى برنامه هاى اراب آیدل پوشیده بود، بر تن این خواننده خوش درخشید. این لباس که 7 برابر لباس عروس دربار بریتانیا (همسر شاهزاده ویلیام نوه ملکه) قیمت داشته است، 1 میلیون و 300 هزار ریال قطرى (معادل 360 هزار دلار امریکا) خرج برداشت.

 
قیمت باور نکردنی لباس یک خواننده زن عرب !! +عکس ، www.irannaz.com

تونى یعقوب طراح بین المللى لباس گفته بود که احلام یک سرى الماس دارد که مى خواهد در لباس آخرین شب برنامه محبوب عرب یا اراب آیدل بکار برد و بپوشد.

این طراح مى گوید پارچه ى استفاده شده همرنگ الماسها است و از نوع جاکوب شلفرت مى باشد که ساخت سوئیس است. ضمناً کاشت الماسها بر لباس با لیزر صورت گرفته است. طبق اخبار منتشره بیش از 40 قیراط الماس خالص و صاف و انواع دیگرى از جواهرات گرانقیمت در تهیه ى این لباس بکار رفته است.

اظهار نظرهاى پرتنوعى که در وبگاههاى اجتماعى در این زمینه منتشر شده است، نشان مى دهد که این لباس کمتر از خود برنامه اراب آیدل خبر ساز و بحث برانگیز نبوده است.
 
شایان ذکر است برگزاری مراسمات لهو و لعب و خوشگذرانی و ولخرجی های افسانه ای در حالی است که ملت های عرب بخاطر قیام علیه حکومت های خودکامه و وابسته خود در سختی ها و رنج های فراوانی بسر می برند.
 
شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, :: 9:11 :: نويسنده : آرزو زمانی

 

جنیفر لوپز


جنیفر لوپز :: Jennifer Lopez
جنیفر لوپز :: Jennifer Lopez
جنیفر لین لوپز  با نام مستعار جِی لو زاده ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹ خواننده، بازیگر، رقصنده، تهیه‌کننده موسیقی، تهیه‌کننده تلویزیونی و طراح مد پورتوریکویی تبار اهل آمریکاست. جنیفر لوپز توسط مجله اقتصادی آمریکایی فوربز عنوان ثروتمندترین بازیگر لاتین تبار اهل هالیوود را به خود اختصاص داد. جنیفر لوپز در فهرست ۱۰۰ شخص پرنفوذ و اثرگذار آمریکایی لاتین تبار، توسط مجله پیپل اِن اسپانول به عنوان نفر نخست برگزیده شد.
او تا به حال با توجه به شهرت و محبوبیتش به عنوان یک ستاره برتر هنری در آگهی‌های پولساز نظیر تبلیغ ادکلن و مدهای گوناگون شرکت کرده و سودهای هنگفتی را به دست آورده‌است. علاوه بر آن او به عنوان یک حامی حقوق بشر و همچنین در رابطه با واکسیناسیون اطفال در بیمارستان کودکان لس آنجلس فعال بوده‌است. جنیفر لوپز کار شغلی خود را به عنوان رقصنده با بازی در مجموعه طنز تلویزیونی لیوینگ کالر آغاز کرد. پس از آن با ظهور در فیلم هیجانی و اکشن قطار پول در سال ۱۹۹۵ به سر زبان‌ها افتاد.
نخستین فیلمی که او به عنوان یک بازیگر کلیدی، ایفای نقش کرد فیلم با ژانر زندگینامه به نام سلنا بود که به سال ۱۹۹۷ ساخته شد، در این فیلم جنیفر لوپز به عنوان یک بازیگر برجسته و متمایز موفق شد جایزه آلما را دریافت کند. فیلم خارج از دید به سال ۱۹۹۸ فیلمی بود که او توانست دومین جایزه آلما را به خاطر نقش آفرینی در آن کسب نماید. پس از آن در فیلم‌های طنز برنامه‌ریز ازدواج، خدمتکاری در منهتن، مایلید برقصیم، و مادرشوهر هیولا به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۱، ۲۰۰۲، ۲۰۰۴، ۲۰۰۵ نقش آفرینی باکرد. فیلم‌های مایلید برقصیم و مادرشوهر هیولا برای جنیفر لوپز از لحاظ اقتصادی دستاوردی بزرگ محسوب می‌شدند.
با توجه به آخرین آمار، جنیفر لوپز بیشتر از ۲۵ میلیون نسخه از آلبوم‌های خود را در تمام دنیا فروخته‌است. در مسابقه تلویزیونی آمریکن آیدل که مربوط به کشف استعدادهای درخشان در زمینه تک خوانی است، جنیفر لوپز در هیئت داوران فعال می‌باشد. در کانال سی بی اس جنیفر به عنوان نخستین مهمان برنامه «گفتگو» شرکت کرد.
جوانی جنیفر لوپز
کودکی و نوجوانی
جنیفر لوپز متولد و بزرگ شده محله کَسل هیل در همسایگی برونکس واقع در نیویورک است. مادرش مربی مهدکودک و پدرش متخصص رایانه هر دو پورتوریکویی تبار و کاتولیک مذهب، زاده شهر پونسی در جنوب پورتوریکو می‌باشند. جنیفر لوپز دو خواهر به نام‌های لیندا و لسلی دارد که از میان آنها لیندا دارای شغل روزنامه نگاری است. او تحصیلات مقدماتی خود را در مدارس و دبیرستان کاتولیک در برونکس به پایان رساند. از ۱۹ سالگی به شکلی خودآموز به رقص و آوازخوانی پرداخت. در هنگام تحصیل در دانشگاه جنیفر در کنار رقص در باشگاه شبانه منهتن به عنوان شغل پاره‌وقت در دفترخانه‌ای مشغول به کار شد.
شایعه بیمه بدن
در سال ۱۹۹۹ نشریات انگلیسی و آمریکایی اعلام کردند که جنیفر اعضای مختلف بدن خود را در مجموع به ارزش یک میلیارد دلار بیمه کرده‌است. این نشریات مبلغ بیمهٔ سینه های او را ۲۰۰ میلیون دلار، پا و باسن را ۳۰۰ میلیون دلار و مو را ۵۰ میلیون دلار اعلام کردند. لوپز نیز در بیانیه‌ای این گزارش‌ها را خنده‌دار توصیف کرد.


ادامه مطلب ...
 
چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, :: 10:42 :: نويسنده : آرزو زمانی

شما بيشتر به چه رنگي تمايل داريد؟ بيشتر ترجيح مي‌دهيد لباس‌هاي‌تان را چه رنگي انتخاب كنيد؟ رنگ محبوب شما مي‌تواند خيلي فراتر از يك سليقه شخصي باشد، رنگ محبوب يك نفر مي‌تواند نشان‌دهنده ويژگي‌هايي در شخصيت او باشد.معمولا هركسي مي‌تواند بگويد كدام رنگ را بيش از همه دوست دارد و اگر هم نگويد مي‌توان از رنگ‌هاي لباس او خيلي چيزها را متوجه شد، مثلا وقتي بيشتر لباس‌هاي فردي آبي است مي‌توان فهميد كه ويژگي‌هاي شخصيتي خاصي دارد. دانستن اين ويژگي‌هاي شخصي هم براي خود فرد زيباست و هم براي اطرافيان،  همه ما دوست داريم درباره خود بيشتر بدانيم،  علاوه بر اين دوست داريم اطرافيان‌مان را نيز بهتر بشناسيم تا رفتارهاي آن‌ها را بهتر تفسير كرده و روش برخورد صحيح با آن‌ها را نيز كشف كنيم.

 



 

رضا صادقي: رنگ مورد علاقه من مشكي

براساس احساس تصميم مي‌گيرند
 


 

  •   مشكي

افرادي كه مشكي را به‌عنوان رنگ محبوب خود انتخاب مي‌‌كنند معمولا روحيه‌اي حساس و هنرمند دارند. هرچند اين افراد چندان درون‌‌نگر نيستند ولي به تمام جزئيات زندگي‌شان توجه مي‌كنند و به راحتي با ديگران شريك نمي‌شوند. آن‌ها مي‌خواهند هر كاري را با تمام جزئياتش انجام دهند. اگر كار تمام نشده‌اي وجود داشته باشد، بهترين فرد براي تمام كردن اين گروه افراد هستند. افراد اين گروه نياز به رهبر دارند به همين دليل بايد به آن‌ها گفت چه كاري انجام دهند. افراد اين گروه فعاليت‌هاي فكري دوست دارند و پيدا‌كردن خطاهاي ديگران براي‌شان سرگرمي است و حتي گاهي مشكلات را پيدا مي‌كنند تا بتوانند آن‌ها را اصلاح كنند.افرادي كه رنگ مشكي را مي‌پسندند افراد احساساتي‌ هستند و خيلي اوقات تصميم‌گيري‌هاي‌شان بيشتر براساس احساسات است تا منطق.

 



 

رضا يزداني: رنگ مورد علاقه من آبي است

براساس احساس تصميم مي‌گيرند
 


 

  •   آبي

اگر رنگ محبوب فردي آبي است، به احتمال فراوان عاشق هماهنگي و هارموني است و ديگران او را فرد قابل اعتمادي مي‌دانند ولي خودش خيلي راحت به ديگران اعتماد نمي‌كند؛ اين گروه افراد بسيار حساس هستند و بسياري از اوقات هنگام تصميم‌گيري احساسات‌شان را وارد كار مي‌كنند؛ هميشه به ديگران توجه و فكر مي‌كنند و گاهي همين توجه زياد موجب مي‌شود تصميمات‌شان را تحت‌تاثير ديگران بگيرند.  افراد اين گروه دوست دارند در مورد همه خوب و مثبت فكر كنند. علاوه بر اين‌ها احساس مي‌كنند ثبات داشتن مهم‌ترين جنبه از زندگي است.

دوست داشتن آبي كم‌رنگ نشان‌دهنده اين است كه فرد دوست دارد همه چيز روي نظم و ترتيب باشد، هر چقدر آبي تيره‌تر باشد نشان‌دهنده دمدمي بودن فرد است.

 





 
بمب‌هاي انرژي
 


 

  •   قرمز

قرمز رنگ اشتياق و علاقه شديد است، رنگ انرژي است؛ قرمز موجب مي‌شود فرد احساس انرژي بيشتري كند، كساني كه عاشق رنگ قرمز هستند به معني واقعي كلمه اهل زندگي كردن هستند يعني از تك‌تك لحظات زندگي‌شان استفاده بهينه مي‌كنند. قرمزها و نارنجي‌ها شخصيت‌هاي پويايي دارند و عاشق فعاليت‌هاي خارج از خانه و هركاري كه مرتبط با مردم باشد هستند، آن‌ها خيلي محكم و مصمم به‌دنبال هدف‌هاي‌شان هستند و از هيچ سعي و كوششي دريغ نمي‌كنند. اين افراد به‌دنبال قدرتند و دوست دارند همه چيز را تحت كنترل خود در آورند، جالب است بدانيد گاهي در معاملات تجاري، يكي از طرفين رنگ قرمز مي‌پوشد تا نقش برجسته خود را بيشتر نشان دهد. تابلوهاي هشدار قرمز هستند به دليل اين‌كه توجه بيشتري را جلب كنند و وقتي فردي قرمز مي‌پوشد بيشتر از همه جلب توجه مي‌كند.

 





 
به‌دنبال تجربه چيزهاي جديد 
 


 

  •  سفيد

كساني كه سفيد را بيشتر از هر رنگ ديگري دوست دارند معمولا افرادي منظم، مرتب و منطقي هستند و احتمالا در زندگي آن‌ها درهم ريختگي زيادي ديده ‌نمي‌شود. اگر فرد مسني اين رنگ را دوست داشته باشد مي‌تواند نشان‌دهنده آرزوي كمال و ايده‌هاي ناممكن او باشد و شايد نشانه اين‌كه به‌دنبال بازيافتن جواني و طراوت از دست رفته است.كساني كه رنگ سفيد را دوست دارند به‌دنبال تجربه چيزهاي جديد و كشف نشده هستند اما بايد حواس‌شان باشد بيش از اندازه به‌دنبال ناشناخته‌ها نروند و بهتر است به‌دنبال هدف‌هايي باشند كه دستيابي به آن‌ها ممكن است.

 





 
مهربان و و فادار
 


 

  •   سبز

كساني كه رنگ سبز را دوست دارند معمولا مهربان و خونگرم؛ وفادار و وظيفه‌شناس هستند؛ اين افراد خيلي رك و بي‌پرده حرف‌ مي‌زنند. براي سبزدوستان مهم است كه ديگران درباره آن‌ها چه فكري مي‌كنند در واقع براي آن‌ها در زندگي آبرو و حسن شهرت بسيار مهم است. آن‌ها زياد افكار خود را به زبان نمي‌آورند اما هميشه براي ديگران يك شنونده خيلي خوب محسوب مي‌شوند و معمولا براي مشورت كردن مشاورهاي خوبي هستند. سبزدوستان دوست دارند به همه كمك كنند و معمولا اين‌گونه افراد را مي‌توان در سازمان‌هاي خيريه زياد ديد.

در كل سبز رنگ التيام است، وقتي به خانه آنها  برويد آنقدر آرامش دارد كه احساس مي‌كنيد در خانه خود هستيد. دوستداران رنگ سبز دوست‌هاي خيلي خوبي هستند چون هم خوش‌گذرانند،  هم مواظب اطرافيان‌شان هستند و هم راز نگه دارند.

 





 
خوشحالي ديگران آرزوي اوست
 


 

  •    زرد

اگر كسي زرد دوست دارد يعني از اين‌كه دانسته‌هاي خود را به ديگران بياموزد و با ديگران شريك شود لذت مي‌برد. براي او خوشحالي ديگران مهم است و با ديدن خوشحالي ديگران خودش هم خوشحال مي‌شود و از زندگي لذت مي‌برد. آن‌ها دوست دارند به ديگران محبت كنند و ببخشند بدون اين‌كه انتظار پاداشي داشته باشند اما خودشان به راحتي محبت ديگران را قبول نمي‌كنند.

 



 

دوستان بسيار خوبي هستند
 


 

  • قهوه‌اي

اگر قهو‌ه‌اي دوست داريد يعني دوست بسيار خوبي هستيد، تمام تلاش‌تان را مي‌كنيد تا قابل اطمينان باشيد تا بتوان به شما تكيه كرد. معمولا خيلي به‌دنبال چيزهاي زرق‌ و برق‌دار نيستيد و بيشتر از همه داشتن يك زندگي باثبات و آرام براي‌تان مهم است.

 





 
هميشه نگران ديگران هستند
 


 

  •   صورتي

وقتي فردي صورتي را به ديگر رنگ‌ها ترجيح مي‌دهد يعني معمولا بيشتر اوقات نگران و دلواپس ديگران است، البته اين ويژگي فرد را شبيه فرشته‌ها مي‌كند اما صورتي‌ها بايد بدانند بيشتر بايد به كارهاي خود توجه كنند تا بتوانند در زندگي پيشرفت كنند.

 



 

احساسات‌شان بيش از اندازه است
 


 

  •   نقره‌اي

وقتي خانمي رنگ نقره‌اي را دوست دارد نشان‌دهنده اين است كه او به‌دنبال فهم عميق‌تري از احساسات خودش است تا جايي كه در افكار شخصي خود غرق مي‌شود و از دنياي واقعي فاصله مي‌گيرد.

 



 

شرايط را عوض مي‌كنند
 


 

  •   طلايي يا برنز

خانم‌هايي كه رنگ طلايي دوست دارند جزو افرادي نيستند كه با خيال راحت بنشينند و منتظر شانس باشند. آن‌ها آرزوها و روياهاي بسيار بزرگي دارند و افرادي جاه‌طلب هستند، آن‌ها سعي مي‌كنند تا حد ممكن از زندگي لذت ببرند اما گاهي ممكن است هواي نفس آن‌ها موجب افول‌شان شود و آن‌ها را از برنامه‌شان عقب بيندازد و در نتيجه دچار اضطراب و عقب ماندن از زمان‌شان كند.

 





 
شخصيتي منحصر به فرد دارند
 


 

  •   بنفش

اگر فردي به بنفش علاقه دارد يعني شخصيتي هنرمند و منحصر به فردي دارد، او براي ديگران احترام فراواني قائل است و تا جايي كه بتواند به افراد مختلف كمك مي‌كند اما گاهي ممكن است متكبر و خودبين شود.براي بنفش‌ها خيلي مهم است كه تلاش كنند روز به روز بهتر شوند، آن‌ها سعي مي‌كنند تبديل به آن شخصيتي شوند كه در ذهن‌شان ايده‌آل است؛ آن‌ها مدام به‌دنبال ياد‌گرفتن و دانستن چيزهاي جديد هستند و معمولا افراد كتابخواني هستند، آن‌ها در زندگي خودشان و ديگران به‌دنبال يافتن جواب‌ پرسش‌هاي‌شان هستند. در كل بنفش‌ها شخصيتي كمال‌گرا دارند، آن‌ها مدام با خود در حال كلنجار هستند چون سخت‌ترين منتقد براي خودشانند.

 





 
رنگي كه دوست داريد، رنگي كه دوست نداريد
 


رنگ‌هاي اصلي يعني زرد، قرمز و آبي رنگ‌هاي انرژي‌دهنده هستند. در بين اين 3 رنگ، رنگي را كه شما بيش از همه دوست داريد نشان‌دهنده نگرش شما به زندگي است  و رنگي را كه كمتر از همه دوست داريد نشان‌دهنده موضوعاتي است كه تلاش مي‌كنيد از آن‌ها اجتناب كنيد. در اينجا با چند مثال اين موضوع را روشن‌تر مي‌كنيم.

 

  • رنگ محبوب شما: زرد
  • رنگي كه علاقه نداريد: قرمز

اين 2 رنگ نشان مي‌دهند شما مي‌توانيد ديگران را به‌خوبي درك كنيد اما گاهي همين همدلي مي‌تواند مانعي شود كه شما بهترين تصميم را بگيريد چون بيش از اندازه به نيازهاي ديگران توجه مي‌كنيد.
 

  • رنگ محبوب: زرد
  • رنگي كه علاقه نداريد: آبي

توانايي شما در تصور كردن و ديدن بسيار بالاست به همين دليل همه چيز را تحت نظر داريد و همين توانايي به شما كمك مي‌كند موفق شويد.
 

  • رنگ محبوب: آبي
  • رنگي كه علاقه نداريد: زرد

شما خيلي خوب برنامه‌ريزي مي‌كنيد و هميشه براي كارهاي‌تان استراتژي داريد اما مشكل كار شما اينجاست كه معمولا آنچه فكر مي‌كنيد به آن احتياج داريد متفاوت از نياز واقعي‌تان است بنابراين سعي كنيد واقعي‌تر فكر كنيد.
 

  • رنگ محبوب: آبي
  • رنگي كه علاقه نداريد: قرمز

شما بيشتر محدوديت‌ها را مي‌بينيد تا توانايي‌ها و امكاناتي كه داريد، شما به سختي نيازهاي خود را مطرح مي‌كنيد و به همين دليل گاهي پشتيباني لازم براي رسيدن به آرزوهاي‌تان را به‌دست نمي‌آوريد.
 

  • رنگ محبوب: قرمز
  • رنگي كه علاقه نداريد: زرد

شما شخصيت كمال‌گرايي داريد كه بيشتر به‌دنبال يافتن عيب‌ها و نواقص هستيد. فكر مي‌كنيد تنها راهي كه شما انتخاب مي‌كنيد درست است. سعي كنيد به ديگران گوش دهيد تا جواب سوال‌هاي‌تان را پيدا كنيد.
 

  • رنگ محبوب: قرمز
  • رنگي كه علاقه نداريد: آبي

شما استعداد زيادي داريد كه موقعيت‌هاي نامناسب را تشخيص دهيد اما سعي كنيد بيشتر روي كليت هدف خود تمركز كنيد و به جزئيات تكنيكي توجه كمتري نشان دهيد تا مسير درست را پيدا كنيد.
 

 
چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, :: 10:40 :: نويسنده : آرزو زمانی

يك خانه نو‌ساز 100 متري در محدوده تجريش با امكانات كامل شامل استخر، سونا، جكوزي، آسانسور، كف پاركت و نماي سنگ مي‌تواند مورد معاوضه با يك دستگاه مرسدس بنز CL500 مدل 2011 يا به زودي با يك دستگاه مزراتي كوآتروپورته قرار بگيرد. بگذريم از اين كه اگر واردات اتومبيل مشمول هزينه‌هاي سنگين عوارض گمركي و غيره نمي‌شد با همين پول مي‌توانستيم دو دستگاه فراري F430 را با آن خانه‌اي كه گفتيم معاوضه كنيم! در ادامه به معرفي 5 اتومبيلي خواهيم پرداخت كه عنوان گران‌قيمت‌ترين‌ها را در بازار ايران از آن خود كرده‌اند. به منظور تعيين جايگاه واقعي اين 5 اتومبيل، مدل 2011 آنها را به عنوان معيار قرار داده‌ايم. گذر‌موقت‌ها، اتومبيل‌هاي تيونينگ‌شده و كلاسيك‌هاي چند‌صد ميليون توماني در اين ليست جاي ندارند.

 







 
MERCEDES BENZ

تازه واردي به نام Cls
 


نسل جديد سي‌ال‌اس نه تنها از لحاظ قيمت به رده‌هاي بالاي جدول سدان‌هاي لوكس نزديك شده است، بلكه از لحاظ طراحي بدنه، كابين و سطح امكانات نيز جهش محسوسي داشته است. با آن كه در طراحي بدنه سعي بر آن داشته‌اند كه حالت اسپرت همانند نسل قبلي سهم قابل توجهي در نگاه خريداران داشته باشد، اما نسل جديد سي‌ال‌اس بيشتر به سمت لوكس بودن گرايش يافته است. اين سدان لوكس- اسپرت در بازار‌هاي جهاني با عنوان مدل 2012 عرضه مي‌شود، حدود 20 هزار دلار نسبت به قيمت پايه S 350 ارزان‌تر است اما به دليل طراحي استايليش، عرضه محدود و رفتار غير قابل پيش‌بيني خريداران در كشورمان هم‌اكنون با اختلاف قيمت نه چندان زياد كمي از ميانگين قيمت S 500 L گرانتر بوده و در رده چهارم ايستاده است. با تمام اين اوصاف بايد اقرار كنيم كه مدل 2012 سي‌ال‌اس برخلاف نسل قبلي‌اش ديرتر از چشم خريداران خواهد افتاد.  امكانات رفاهي: صندلي‌هاي چرمي با قابليت تنظيم برقي رديف جلو و مجهز حافظه و سرد‌كن و گرم‌كن، آينه‌هاي تاشوي برقي مجهز به گرم‌كن، سانروف، سنسور باران، سنسور پارك، سامانه روشن و خاموش خودكار چراغ‌ها، قابليت تنظيم ارتفاع، سامانه تهويه مطبوع خودكار، نمايشگر 6 اينچي، مجهز به 8 اسپيكر، بلوتوث، سامانه راهياب، كروز‌كنترل، سامانه كمكي پارك، نايت‌ويژن  امكانات امنيتي: كيسه‌هاي هوا شامل رو‌به‌رو، پرداه‌اي و زانويي براي همه سرنشينان، سامانه ورود و استارت بدون كليد، ايموبيلايزر، سامانه فرمان الكترو‌هيدروليك مجهز به سنسور سرعت، ترمز‌هاي جلو و عقب ديسكي، سامانه ضد سرقت و نمايش وضعيت داخلي اتومبيل، سامانه كمكي شروع حركت در شيب، ABS، ESP، ASR، BAS.

 




 



 
اصيل مثل S کلاس
 


با آن كه نام پورشه پانامرا و ب‌ام‌و سري 7 هميشه به عنوان رقيبان جدي اس‌كلاس آورده مي‌شود، اما به جرات مي‌توان گفت كه اس‌كلاس از لحاظ اصالت و پرستيژ، 23 سال جلوتر از ب‌ام‌و و 55 سال با‌تجربه‌تر از پورشه‌اي است كه تنها 2 سال در بازار اتومبيل‌هاي لوكس و بيزنس‌كلاس قدمت دارد.
 




 

مرسدس امكانات سفارشي بسياري را پيش روي خريداران كلاس S قرار مي‌دهد به گونه‌اي كه قيمت مدل‌هاي سفارشي آن تا 209 هزار دلار نيز بالا مي‌رود. بازار خريد و فروش اس‌كلاس بر‌خلاف سري 7 ب‌ام‌و در ايران بسيار داغ است. از لحاظ طراحي بدنه، اين مدل لوكس را مي‌توان پس از مازراتي كوآتروپورته در رتبه دوم قرار داد.
 




 

 امكانات رفاهي:
صندلي‌هاي برقي جلو با حافظه، گرم‌كن و سرد‌كن صندلي‌هاي جلو و عقب، ماساژور، سنسور روشنايي خودكار چراغ‌هاي جلو، سنسور پارك، چراغ‌هاي زنون جلو و ال‌ايي‌دي عقب، مجهز به چراغ‌هاي روز- روشن و سامانه تنظيم زاويه نور با پيچ، سنسور باران، سامانه ورود و استارت بدون كليد، سامانه مكش درب‌ها، دوربين ديد عقب، يخچال، سقف پانوراما، نمايشگر 8 اينچي با ماوس جداگانه براي راننده و سرنشينان عقب، سامانه ناوبري، قابليت پخش DVD، سامانه راهياب، بلوتوث، تلفن همراه، سامانه تنظيم ارتفاع، كروز‌كنترل امكانات امنيتي كيسه‌هاي هواي روبه‌رو و پرده‌اي براي تمام سرنشينان، فرمان الكترو‌هيدروليك مجهز به سنسور سرعت، ايموبيلايزر، سنسور تصادف، ديسك‌هاي خنك‌شونده جلو و عقب، ABS، ESP، ABC، ASR، BAS.

 







 
MERCEDES BENZ
 

کوپه فاخر
 


اگر يك دستگاه SL را با يك دستگاه S تركيب و كمي هم وزنش را زياد كنيم، طعم مطبوع يك CL را خواهيم چشيد كه هم لوكس است و هم اسپرت است. جالب است كه تقريبا تا همين يك سال پيش، بيشترين مردم ايران گمان مي‌كردند كه اس‌كلاس گران‌ترين و باشكوه‌ترين مدل مرسدس است. اما در حقيقت مرسدس كه از مشتريان مسن و حتي پا به سن گذاشته برندش، كه هم پول زيادي دارند و هم دلي جوان غافل نشده است.در واقع بهتر است بگوييم كه كلاس CL مرسدس مترادف كنتيننتال جي‌تي بنتلي است. كوپه‌اي با وقار و مجلل-كه ب‌ام‌و با نسل جديد سري 6 در پي آن است- به اضافه كابيني لوكس كه حتي استايل صندلي‌ها و چرم‌دوزي‌هايش تماشايي است. گران‌ترين اتومبيل حال حاضر ايران كه در بدو ورودش تا 600 ميليون تومان نيز معامله مي‌شد، بازار گرمي دارد و جالب است كه تنها در مهرماه امسال 20 دستگاه از آن از گمرك ترخيص شده است. 

 امكانات رفاهي:
سامانه تهويه مطبوع جداگانه خودكار براي راننده و سرنشينان، نمايشگر لمسي 8 اينچي با ماوس كنترل‌كننده روي كنسول، سامانه چند‌رسانه‌اي با قابليت پشتيباني DVD، جك iPod و USB، صندلي‌ها از جنس چرم طبيعي با قابليت تنظيم برقي و مجهز به سامانه گرمايش و سرمايش و ماساژور، حافظه براي فرمان، صندلي و آينه‌ها، چراغ‌هاي زنون با سامانه چرخش همگام با مسير، سامانه شست‌و‌شوي چراغ‌هاي جلو، سنسور پارك، سنسور باران، سامانه مكش درب‌ها، رادار، راهياب، يخچال، سامانه تنظيم ارتفاع، كروز‌كنترل، سقف پانوراما

 امكانات امنيتي:
كيسه‌هاي هوا رو‌به‌رو، پرده‌اي، زانويي براي تمام سرنشينان، ايموبيلايزر و دزد‌گير، سامانه ورود و استارت بدون كليد، فرمان الكتروهيدروليك مجهز به سنسور سرعت، سنسور تصادف، سامانه ديد در شب، سامانه نمايشگر و كم‌كننده فشار هواي تاير‌ها، ESP، ABS، ABC، EBD، ASR، HSA، BAS.

 







 
پورشه مجلل
 


راستش را بخواهيد، كمتر كسي را مي‌توان پيدا كرد كه بدنه و چهره پانامرا را زيبا توصيف كند؛ اشكالي كه در نسل نخست كاين نيز وجود داشت.

اما زماني كه وارد كابين آن مي‌شويم، همه نقاط ضعف طراحي بدنه‌اش را مي‌توانيم ناديده بگيريم.
تركيب چشم‌نوازي از چوب و چرم و فلز با چيدماني خاص كه اگرچه در نگاه نخست گيج‌كننده و پراكنده به نظر مي‌رسد اما در پشت تك‌تك دكمه‌هاي آن و چيدمانشان مهندسي ناب آلماني قرار دارد و در كمتر از 30 دقيقه به همه آنها عادت خواهيد كرد.
 




 

مشتريان پانامراي توربو چه كساني هستند؟ تنها جوابش اين است كه خريداران آن يك كابين مجلل‌تر و اسپرت‌تر از اس‌كلاس مرسدس بنز را در كنار قابليت‌هاي حركتي نزديك به 911 Turbo مي‌خواهند.
 




 

بالاترين سرعت قابل دستيابي در اين گروه پنچ نفره در اختيار پانامرا بوده و شتاب صفر تا صد آن تنها 2/0 ثانيه از فراري F430 بيشتر است! سامانه توزيع نيروي به هر چهارچرخ نيز آن را بيش از پيش خاص جلوه مي‌دهد.
 




 

امكانت رفاهي:
سنسور باران، سنسور پارك، سامانه تهويه مطبوع خودكار مجزا در عقب و جلو، صندلي‌هاي برقي عقب و جلو، حافظه صندلي و فرمان و آينه راننده، سامانه گرمايش و سرمايش صندلي‌ها، سامانه تهويه مطبوع صندلي‌ها، سامانه صوتي پيشرفته با 10 اسپيكر، نمايشگر لمسي، سامانه راهياب، سامانه تلفن همراه، سامانه صوتي و تصويري مخصوص سرنشينان عقب، وردي iPod و USB، سانروف، آينه‌هاي برقي مجهز به گرمكن، باله عقب فعال، تنظيم برقي زاويه فرمان، سامانه روشنايي خودكار چراغ‌ها، چراغ‌هاي ال‌ايي‌دي روز- روشن، كروز‌كنترل 

امكانات امنيتي:
كيسه‌هاي هواي رو‌به‌رو، جانبي و پرده‌اي براي تمام سرنشينان، ايموبيلايزر، دزدگير، سامانه فرمان الكترهيدروليك مجهز به سنسور سرعت، ترمز‌هاي عقب و جلو ديسكي خنك‌شونده، پشت سري‌هاي فعال در هنگام تصادف، كاپوت فعال در تصادف با عابرين پياده، تنظيم ارتفاع، دوربين ديد عقب، سامانه كنترل باد تاير‌ها، ABS، ESP، ABD، ASR، MSR، ABD و PSM  .

 







 
شغل ايتاليايي
 


به احتمال زياد تا يك ماه ديگر مرسدس بنز CL 500 رتبه نخست را در ميدان رقابت گران‌قيمت‌ترين‌ها به مازراتي كوآتروپورته واگذار مي‌كند. از آنجايي كه تا زمان نگارش اين مطلب نتوانستيم قيمت دقيق كوآتروپورته با پيشرانه 7/4 ليتري را از طريق نمايندگي فروس مازراتي در ايران بدست آوريم، تنها با توجه به قيمت 277 هزار دلاري آن كه در آمار واردات گمرك كشور ثبت شده است مي‌توانيم حدس بزنيم كه حدود قيمت اين اشراف‌زاده ايتاليايي بايد رقمي بين 550 تا 600 ميليون تومان باشد. مازراتي جزو لوكس‌سازاني محسوب مي‌شود كه علاوه بر شهرت دست‌ساز بودن برخي از قطعاتش، ليست بلند‌بالايي از آپشن‌هاي ريز و درشت را نيز در اختيار مشتريانش قرار مي‌دهد تا هر مازراتي يك مدل منحصر به فرد باشد. درباره كابين آن بايد بگوييم كه شايد آن انتظاري كه امروزه از يك اتومبيل لوكس داريم برآورده نشود اما در عوض همه چيز اصيل و طبيعي ساخته شده است؛ اصالتي با قدمت 48 ساله.

امكانات رفاهي:
تمامي صندلي‌ها برقي مجهز به سامانه گرمايش و سرمايش، ماساژور و تهويه مطبوع صندلي‌ها، صندلي راننده حافظه دار، سامانه ورود و خروج آسان راننده*، شيشه‌هاي چند لايه محافظ در برابر اشعه، پمپ باد، سانروف، يخچال، سامانه تهويه مطبوع خودكار مجهز به دريچه و سامانه كنترل مجزا براي هر سرنشين،  آينه‌هاي برقي و گرم‌شونده، كروز‌كنترل، سنسور نور خورشيد، سامانه صوتي BOSE با قابليت پشتيباني دي‌وي‌دي مجهز به 11 اسپيكر، راهياب، جك iPod و USB، 
*اين سامانه به محض اين كه راننده سوييچ را از خشاب استارت بيرون بكشد صندلي را به سمت عقب و ستون فرمان را بالا مي‌برد تا خروج و ورود بعدي وي آسان باشد. 

امكانات امنيتي:
كيسه‌هاي هواي روبه‌رو، پرده‌اي و جانبي،  هواي  ترمز دستي خودكار الكترونيكي، فرمان الكتروهيدروليك حساس به سرعت، 4 چرخ ديسكي خنك شونده، كمربند‌ها مجهز به حسگر وزن، نمايشگر فشار باد تاير‌ها، ايموبيلايزر و دزدگير، سامانه شست‌و‌شوي چراغ‌ها، چراغ‌هاي زنون جلو مجهز به سامانه تنظيم از داخل،  ABS، EBD، MSP، ESP.

 

 
چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, :: 9:1 :: نويسنده : آرزو زمانی


: گوته می گوید

 اگر ثروتمند نیستی مهم نیست، بسیاری از مردم ثروتمند نیستند

اگر سالم نیستی، هستند افرادی که بامعلولیت و بیماری زندگی می کنند

اگر زیبا نیستی برخورد درست با زشتی هم وجوددارد

اگر جوان نیستی، همه با چهره پیری مواجه می شوند

اگر تحصیلات عالی نداری با کمی سواد هم می توان زندگی کرد

اگر قدرت سیاسی و مقام نداری، مشاغل مهم متعلق به معدودی انسان هاست

اما، اگر «عزت نفس نداری»، برو بمیر که هیچ نداری.
 
چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, :: 8:58 :: نويسنده : آرزو زمانی

دوباره فکر کن...

نگذار کسي يک اولويت در زندگي تو بشه ،
وقتي تو فقط يک انتخاب در زندگي اوني...

يک رابطه بهترين حالتش وقتيه دو طرف در تعادل باشن.
 

هيچوقت شخصيت خودت رو براي کسي تشريح نکن،
چون کسي که تو رو دوست داشته باشه بهش نيازي نداره،
و کسي که ازت بدش بياد باور نمي کنه.
 

ما کسايي که به فکرمون هستن رو به گريه مي اندازيم.
ما گريه مي کنيم براي کسايي که به فکرمون نيستن.
و ما به فکر کسايي هستيم که هيچوقت برامون گريه نمي کنن.
 

اين حقيقت زندگيه. عجيبه ولي حقيقت داره.
اگه اين رو بفهمي، هيچوقت براي تغيير دير نيست.


وقتي تو خوشي و شادي هستي عهد و پيمان نبند.
وقتي ناراحتي جواب نده.
وقتي عصباني هستي تصميم نگير.
 
دوباره فکر کن... عاقلانه رفتار کن
 
سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:, :: 12:37 :: نويسنده : آرزو زمانی
در ٤ سالگى ... موفقیت عبارت است از ... کثیف نکردن شلوار

در ٦ سالگى ... موفقیت عبارت است از ... پیدا کردن راه خانه (از مدرسه)

در ١٢ سالگى ... موفقیت عبارت است از ... داشتنِ دوست (یافتن)

در ١٨ سالگى ... موفقیت عبارت است از ... گرفتن گواهى نامه رانندگى

در ٢٠ سالگى ... موفقیت عبارت است از ... برقرارى رابطه

در ٣٥ سالگى ... موفقیت عبارت است از ... پول داشتن

در ٤٥ سالگى ... موفقیت عبارت است از ... پول داشتن

در ٥٥ سالگى ... موفقیت عبارت است از ... پول داشتن

در ٦٠ سالگى ... موفقیت عبارت است از ... برقرارى رابطه

در ٦٥ سالگى ... موفقیت عبارت است از ... تمدید گواهى نامه رانندگى

در ٧٠ سالگى ... موفقیت عبارت است از ... داشتنِ دوست (تنهایی)

در ٧٥ سالگى ... موفقیت عبارت است از ... پیدا کردن راه خانه (از هر کجا)

در ٨٠ سالگى ... موفقیت عبارت است از ... کثیف نکردن شلوار
:301:
 
 
سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:, :: 10:1 :: نويسنده : آرزو زمانی




مسئله 1 - فرض كنید راننده یك اتوبوس برقی هستید . در ایستگاه اول 6 نفر وارد اتوبوس می شوند ، در ایستگاه دوم 3 نفر بیرون می روند و پنج نفر وارد می شوند . راننده چند سال دارد ؟



مسئله 2 - پنج كلاغ روی درختی نشسته اند ، 3 تا از آنها در شرف پرواز هستند . حال چه تعداد كلاغ روی درخت باقی می ماند ؟


مسئله 3 - چه تعداد از هر نوع حیوان به داخل كشتی موسی برده شد ؟


مسئله 4 - شیب یك طرف پشت بام شیروانی شكلی ، شصت درجه است و طرف دیگر 30 درجه است . خروسی روی این پشت بام تخم گذاشته است . تخم به كدام سمت پرت می شود ؟


مسئله 5 - این سوال حقوقی است . هواپیمایی از ایران به سمت تركیه در حركت است و در مرز این دو سقوط می كند ، بازمانده ها را كجا دفن می كنند ؟


مسئله 6 - من دو سكه به شما می دهم كه مجموعش 30 تومان می شود. اما یكی از آنها نباید 25 تومانی باشد . چطور ؟

 

 جواب ها :


مسئله 1 - راننده اتوبوس هم سن شما باید باشد . چون جمله اول سوال می گوید " تصور كنید كه راننده اتوبوس هستید . "

 
مسئله 2 - همه كلاغ ها ، چون آنها فقط " در شرف پرواز " هستند و هنوز از روی درخت بلند نشده اند..( اگر جواب شما 2=3-5 بوده بدانید دوباره محاسبات جلوی تفكرتان را گرفته است.)


مسئله 3 - هیچ . آن نوح بود كه حیوانات را به كشتی برد و نه موسی ( "چه تعداد " جلوی فكر كردن شما را گرفته است.)

 
مسئله 4 - هیچ كدام . خروس ها كه تخم نمی گذارند.اگر شما سعی كردید جواب توسط محاسبات و مقایسه اعداد بدست آورید ، شما دوباره به وسیله اعداد منحرف شدید.
 

مسئله 5 - بازمانده ها را دفن نمی كنند . آنها جان سالم بدر برده اند . شما به وسیله كلمات حقوقی و دفن كردن منحرف شده اید.


مسئله 6 - یك 25 تومانی و یك 5 تومانی . به یاد بیاورید ( فقط یكی از آنها ) نباید 25 تومانی باشد و همین طور هم هست . یك سكه 5 تومانی داریم . شما با عبارت " یكی از آنها نباید … " فریب خوردید
 
 
 
سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:, :: 8:46 :: نويسنده : آرزو زمانی
مايكل جكسون زنده مشاهده شد !!

 
 
 
 
 
 
"سی ان ان" در خبری فوری اعلام کرد : براساس فیلمی که یکی از سایت های تلویزیونی منتشر کرده ، "مایکل جاکسون " درون یک آمبولانس دیده شده و پس از چند ثانیه آمبولانس را به مقصد نامعلومی ترک می کند.

کانال تلویزیونی "RTL" آلمان که این فیلم را منتشر کرده به دوستداران این خواننده پاپ اطمینان داده که مایکل زنده است.

"
هیکی شولتر " سخنگوی این شبکه تلویزیونی به "سی ا ن ان" گفته : ما این فیلم را بدون تحلیل منتشر کرده ایم و در انتظار انعکاس آن در جامعه هستیم.

تاکنون 880 هزار کاربر این فیلم را دیده اند و به این باور رسیده اند که مایکل زنده است
 
سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:, :: 8:34 :: نويسنده : آرزو زمانی
 
 
 
 

اکسولوتل( Axolotl ) مخلوق کوچک و ناشناخته که محبوبیت زیادی بعنوان یک حیوان خانگی دارد. این حیوان به “ماهی راه رونده مکزیکی” مشهور است، اکسولوتل همانند قورباغه و وزغ واقعا دوزیست است.
 
معمولا تولید مثل دوزیستان با تولید تخم و تبدیل تخم به لارو و بعد بالغ شدن همراه است درحالی که اکسولوتل در تمامی عمرش لارو باقی میماند و اگر رشد کند بالغ نمیشود. اکسولوتل خویشاوندی نزدیکی با سمندر مکزیکی دارد، سمندر در جزیره زندگی میکند اما اکسولوتل کاملا وابسته به آب می باشد. هردو آنها دارای شش میباشند اما تنفس اصلی آنها بیشتر از آبشش است که در طول بدن و در میان پوستشان قرار دارد.
 
اکسولوتل فقط هر دو یا سه روز یکبار نیاز به غذا دارد. غذای آنها تشکیل شده از بچه قورباغه(لارو قورباغه)، حشره نرم، کرم و ماهیان کوچک همچنین گوشت خام چرخ کرده را نیز میتوانند بخورند.
 
آکواریومی که شامل اکسولوتل باشد باید حداقل 15 تا 20 سانتیمتر عمق و بین 14 تا 20 درجه سانتیگراد دما داشته باشد. هیچ ماهی دیگری نباید در آکواریوم باشد چون ازطرف اکسولوتل مورد حمله قرار گرفته، خورده یا زخمی میشود، همچنین اگر تعداد زیادی اکسولوتل در تانک باشد حتما با هم درگیر میشوند.
 
خوششانس! اگر شما یک اکسولوتل دارید که پایش را از دست داده است نگران نباشید چون دوباره پایش رشد میکند!
 
اکسولوتل در ترمیم اعضاء بدنش در بین مخلوقات معروف است، آنها میتوانند قسمتهای آسیب دیده بدنشان را احیا کنند یا در صورت قطع شدن آن اعضاء دوباره آنرا اضافه کنند. دم، پوست و هر عضو عمده بدنشان مثل قلب، جکر و کلیه قابل ترمیم یا اضافه شدن است.
 
اکسولوتل بیشتر طوسی و قهوه ای است ولی به رنگهای طلایی آلبینو (طلایی شفاف) ، سفید شفاف، سیاه شفاف و خالدار نیز یافت میشود.
 
اکسولوتل میتواند بین 20 تا 40 سانتیمتر رشد کرده همچنین بین 10 تا 15 سال عمر کند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:, :: 8:10 :: نويسنده : آرزو زمانی

TaranehhaGroups www.Hamtaraneh.com

 
دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:, :: 11:25 :: نويسنده : آرزو زمانی
چینیها معتقدند بودند در شروع سال نو از بین تمام حیوانات تنها دوازده حیوان را برای گردش زمین انتخاب کرده است که به ترتیب ظاهر می شوند وانسانها برحسب تولد در سال مورد نظر دارای همان خصوصیات می باشند .
 
این حیوانات به ترتیب : موش ، گاو ، ببر ( پلنگ ) ، گربه ( خرگوش ) ، اژدها ( نهنگ ) ، مار ، اسب ، بز ( گوسفند ) ، میمون ، خروس ( مرغ و جوجه ) سگ و بالاخره خوک می باشند . شبیه همین اعتقاد نیز بین ما ایرانیان وجود دارد . سال ۱۳۹۱ به نام نهنگ می باشد ببینیم سال نهنگ برای ما چگونه خواهد بود .

سال اژدها ( نهنگ ) :
اژدها سرشار از نیرو و شور نشاط زندگی است و تا هنگامی که جان در بدن دارد، از پستی ، ناجوانمردی ، دورویی و شایعه پردازی فاصله می گیرد و در وجود او نشانی از حیله گری و دسیسه پردازی یافت نمی شود؛ با این حال ، او به بی آلایشی و معصومیت خوک نیست ؛ افزون بر این، به سادگی فریب می خورد ، ولی در عین حال ، شهامت پذیرش اشتباه و اعتراف به آن را دارد .

اژدها غالباً خود را در بدترین شرایط و موقعیت ها قرار می دهد . او آرمان خواه و کمال گرا به معنی واقعی است ، به همین علت همیشه طالب بهترین هاست . توقع او از خود و دیگران بیش از حد معقول است . وی از دیگران انتظار زیادی دارد وی در برابر ، انتظارات دیگران را تا حد امکان بر آورده می کند .

اژدها بد خلق ، سرکش ، لجوج ، سرسخت و حاضر جواب است و اغلب بی اندیشه سخن می گوید . اما به رغم این ویژگی ها ، سخنان و پندهای او بسیار با ارزش است . مردم به گفته های او گوش فرا می دهند و در حقیقت نفودش بر آنان غیر قابل انکار است .

متولدین فروردین ماه = برج حمل سال نهنگ

طالع مشترک :
از پستی ها و دوروئی ها بدور است . خیلی زود گول می خورد . یک کمال گرا به معنای واقعی است . تند مزاجی و عصبانیت و یک رنگی از خصوصیات اخلاقی او به شمار می رود . قادر به انجام هر کاری است . مغرورترین موجود روی زمین است .

طالع مرد :
در برخورد با محبوبه و معشوقه اگر چه بطور کلی آدم آرامی است ، اما این آرامش نباید شما را خام بکند مخصوصاً اگر در دهه اول این ماه به دنیا آمده باشد . او زیاد حرف نمی زند ، خیلی تظاهر نمی کند و شاید حتی نتواند مرد عاشق پیشه ای جلوه کند اما اگر می توانستید به داخل قلب و مغزش رسوخ کنید با کمال تعجب می دیدید که براستی غوغایی برپاست . این ظاهر آرام در حقیقت خاکستری است که روی توده های آتش ریخته شده است .
 
او در هر کاری – خاصه کار عشق – بلاشک یکی از جدی ترین ، صمیمی ترین و خشن ترین افراد روزگار است . به احتمال قوی هیچ یک از متولدین بروج دوازده گانه سال به اندازه متولد برج فروردین نمی تواند در عشق پابرجا باشند . صداقت و بی غل و غشی او مانع از گمراهی شما می گردد و طبیعت ایده آلیست عشق را همیشه شکوفا و آتشین نگاه می دارد .

طالع زن :
او باید از عشق خود احساس غرور کند اما این امر نباید موجب بشود که شما ذوق و استعداد او را نادیده بگیرید و هر قدر نیازمندی او به شما زیادتر باشد،باز کوشش می کند که دو برابر آن نیازمندی های شما را برآورده سازد.او می تواند از خطای دوستانش چشم بپوشد مال و وقتش را صرف دیگران کند و اما وقتی پای دل به میان آمد ناگهان موجود دیگری می شود آنچه که از آن اوست این امر قاطعیت مطلق دارد.
 
کوچکترین خطائی می تواند حسادت او را مثل یک بمب منفجر کند . مواظب باشید که در حضورش از آرتیست های مورد علاقه خود تعریف نکنید و یا به زن دیگری ولو اینکه از دوستان او باشد کمپلمان نگویید.مردی که زنش متولد فروردین است بهتر است که در اداره منشی اش مرد باشد.این زن حد متوسط ندارد،اگر دلش بشکند در مدتی بسیار کوتاه از توده ای از آتش تبدیل به قطعه ای یخ می گردد اما نکته مهم این است که آتش تندش زود خاموش می شود در صورتی که سردی اش ابدی است .

متولدین اردیبهشت ماه = برج ثور سال نهنگ

طالع مشترک :
خداوند او را برای آسایش و خانه خلق کرده است . با اراده و بخشنده است . گفته هایش معمولاً با آرامش و نصایحش مؤثر است . از عهده هر کاری به خوبی بر می آید . محبوب خاص و عام است. عاشقی است که به دنبال عشق حقیقی می گردد .

طالع مرد :
این مرد تقریباً هرگز به چیزی اعتراض نمی کند و از شما ایرادی نمی گیرد و دیری نمی گذرد که شما با دیدن خود در خانه ای که می توانید هر کاری که دلتان خواست انجام بدهید و احساس اطمینان از اینکه شوهر تان همیشه فکر همه چیز را می کند ، از خود می پرسید که چرا قبل از ازدواج رؤیاهای طلائی زندگی در ابرها را در سر داشته اید آنقدر کار منزل و مخصوصاً رسیدگی به حساب و کتاب و دخل و خرج خواهید داشت که تقریباً مجالی پیدا نمی کنید برای آرزوهای طلائی برآورده نشده خود اشک حسرت بریزید . بله ، اینست خصوصیات یک مرد متولد اردیبهشت . نقشه کارهای فردی خود را با کمال دقت و احتیاط طرح ریزی می کند او مثل سنجاب مقداری از آذوقه خود را برای زمستان ذخیره می کند !

طالع زن :
مشهور است که زن ها خیلی بیش از آنچه تابع عقل خود باشند پایبند احساسات خود هستند اما این حرف به هیچ صورت مفهومش این نیست که یک زن متولد اردیبهشت عاقل و چیز فهم نمی باشد . او می تواند یک هم صحبت و یک همدم بسیار خوب برای یک مرد باشد ، اما شخصاً عاشق سینه چاک درگیر شدن با موضوعاتی نظیر نسبیت انیشتین و یا فرمول جاذبه در فضا نیست .
 
اما در عین حال به قدرت جادویی زن بودن خود نیز آنقدر اطمینان دارد که بگذارد اگر شما مایل هستید آقای خانه باشید ، اما اگر شما از عهده این کار برنیامدید آن وقت خودش کنترل کارها را در دست می گیرد و هیچ بعید نیست که این کارها را به شیوه ای کاملاً مغایر با سیستم شما انجام دهد .

متولدین خرداد ماه = برج جوزا سال نهنگ

طالع مشترک :
دارای شخصیتی رنگارنگ است . زبانش نیش دار است . او با حرارت و متهوّر است . خیلی زود خویشتنداری اش را از دست می دهد . مغرورترین موجود روی زمین است . وزش یک باد و نسیم تصمیم و رأی او را بر می گرداند . در زناشویی اهل تنوع است .

طالع مرد :
گاه عاشق است و برای زنی می میرد ولی با او اخم می کند ، گاه از کسی قلباً نفرت دارد ولی از روی سیاست و مصلحت با او چنان گرم می گیرد که گویی دیگر هیچ کس را به اندازه او در دنیا دوست نمی دارد . کسانی که با او سر و کار دارند همیشه گیج و سر در گم هستند که میل باطنی و عقاید پنهانی او از چه قرار است . از این گذشته مرد متولد خرداد میل ندارد که هیچ کس ولو همسرش – ولو نزدیکترین دوستش – به خلوت دل او و ضمیر مخفی او راه یابد . او راز درونی اش را با هیچ کس در میان نمی گذارد و کسی را به صندوقچه اسرار دل خود محرم نمی کند و اگر شما همسر چنین مردی هستید بهتر است که برای گشودن صندوقچه اسرار او پافشاری نکنید و او را به حال خود بگذارید .

طالع زن :
در حالی که مجذوب قدرت روحی و هوشی یک مرد است از جانب دیگر وجودش به سودی هنر و شعر و موسیقی چشم دوخته است . او وقتی مردی را پیدا کرد که دارای قدرت خلاقیت است ، آن وقت شخصیت دوگانه اش شروع به خودنمایی می کند . او در همان لحظاتی که با مرد دلخواه خویش به تماشای یک نمایشگاه رفته و خوشحال است که سرانجام کسی را پیدا کرده که مثل خودش از دیدن تابلوهای زیبا لذت ببرد ، ناگهان وجود ثانوی از وی می پرسد که آیا این مرد هنر دوست مرد زندگی هم هست؟من حتم دارم که با توجه به مطالب فوق شما تا حدودی می توانید حدس بزنید که یک زن متولد شده در برج جوزا چه نوع موجودی است .

متولدین تیرماه = برج سرطان سال نهنگ

طالع مشترک :
رویایی و خیال باف است . همیشه در رویا به سر می برد . امور مالی از اوان کودکی توجه و علاقه او را به خود جلب می کند . عاشق نقاشی است . همیشه دستپاچه است و دلشوره دارد . عاشق لباس های شیک و تجمّلی است .

طالع مرد :
اگر شما زنی هستید که معتقدید که کرایه خانه و اقساط بدهی را باید سر موعد پرداخت کرد مطمئن باشید که مناسب ترین مرد روزگار را در کنار خود دارید . به احتمال قوی او یکی از معتقدترین افراد روزگار به لزوم تأمین زندگی است اعم از اینکه درآمدش کم باشد یا زیاد ، تمام روز را به این فکر است که چطور می تواند آینده مالی و اقتصادی خودش ، شما و بچه هایتان را به بهترین وجه تأمین کند .
 
امور مالی یکی از موضوعاتی است که از همان اوان کودکی توجه و علاقه او را به خود جلب می کند و دیری نمی گذرد که پی می برد جمع کردن پول بهتر از خرج کردن آن است . من نمی خواهم و نمی توانم بگویم که وی هرگز یک شاهی بیخودی خرج نمی کند و پول برایش هرچه باشد شوخی نیست . او بدون شک قبل از آنکه الفبا بیاموزد،شمارش پول را یاد میگیرد و سکه ها و اسکناس های مختلف را می شناسد و قبل از آنکه پا به دبیرستان بگذارد برای خود کتابچه خرج و دخل درست می کند . ارقام موجودی اش در بانک مانند قرص مسکن قوی به اعصابش آرامش می بخشد .

طالع زن :
او به شیوه ای بسیار لطیف و زنانه ، همراه با برافروختگی صورت و حجب و حیای دخترانه است . اما روش دوم تا حدی غیر مستقیم خواهد بود و او برای ابراز منظور و حالت خود از کلیه مکر و حیله های زنانه استفاده می کند و طبیعی است که این حالت دوم مخصوصاً اگر شما هم عاشق او شده باشید ، بسیار هیجان انگیز و زیباست . اما اگر شما عاشق او و او عاشق شما باشد خیال می کنید معامله به این آسانی ها خاتمه می یابد ، ابداً . دختر متولد تیر کسی نیست که مطلوب بدست آورده خویش را به این آسانی ها از دست بدهد !

متولدین مرداد ماه = برج اسد سال نهنگ

طالع مشترک :
افراط و زیاده روی شیوه زندگی اوست . بعضی کارهایش جان انسان را به لبش می رساند . عاشقی حقیقی است . با اراده و استوار است . یک دوست واقعی است . از عهده انجام هر کاری بر می آید . براحتی پایان هر کاری را می بیند . دارای صبر ایوب است .

طالع مرد :
عشق مردان متولد مرداد ماه هرگز خالی از دردسر نیست . برای درک بهتر مطلب می توانید حرم سرایی را در نظر مجسم کنید . او ممکن است شما را به خلوتگاه خود ببرد ، وجود تان را سرشار از عشق بکند ، خواسته هایتان را خیلی بیش از حدی که انتظار دارید برآورده سازد و بعد ناگهان متوجه بشوید که عملاً در زندان قرار گرفته اید . آیا او حسود است ؟ بله ، آنچنان که شما می توانید با حروف درشت و چراغ نئون بر سر منزل بنویسید که شوهر من خیلی حسود است !

طالع زن :
چنین به نظر می رسد که خداوند در روز خلقت زن مرداد ، از نظر نشاط ، سر زندگی ، هوش ، ظرافت ، زیبایی و آزادگی حداکثر دست و دلبازی را در حق او به خرج داده است و اگر شما به علتی دارای عقده های حقارت می باشید بهتر است معاشرت خود را با او قطع کنید . از یک چنین زنی هرگز نباید انتظار داشت که از کسی پیروی کند تا حرفی از دهان شخصی بیرون می آید چشم بسته آن را قبول نماید .
 
مردی که انتظار داشته باشد زن متولد مرداد او روی پایش بیفتد و مانند بت وی را پرستش کند،بسان کسی است که دنبال سیمرغ و کیمیا می گردد . اگر مشاهده کردید که زن متولد مرداد شما فقط پنجاه درصد موارد حرف هایتان را قبول می کند خود را آدم خیلی خوش شانسی بدانید زیرا او در صورتی که خواسته باشد خیلی مراعات حال شما را کرده باشد خود را همسر و مساوی شما می داند ، اما از سوی دیگر این را هم باید بدانید که زن متولد مرداد جواهر نایاب و گران قیمتی است که در هر کوی و برزن پیدا نمی شود و برای بدست آوردن آن باید قابلیت های فراوان داشت .

متولدین شهریور ماه = برج سنبله سال نهنگ

طالع مشترک :
دقیق و نکته سنج است . با کارهایش انسان را در شک و تردید نگاه می دارد . مغرور به خود و وسواسی است . در مورد بی ارزش ترین مسئله ها اطرافیان خود را آزرده می سازد ، معمولاً دیر ازدواج می کند !

طالع مرد :
مرد متولد شهریور ماه خیلی راحت تر از مردانی که تحت تأثیر صور فلکی دیگر هستند می تواند مجرد زندگی کند و چون ذاتاً به سرنوشت معتقد است اگر دید که با کسی رابطه عاشقانه پیدا نمی کند خیلی راحت آن را پای سرنوشت غیر قابل تغییر خود می نویسد و وضع خود را می پذیرد و به همین دلیل هم شما بسیاری از متولدین این ماه را می بینید که تا میانسالی مجرد باقی مانده اند و شکایتی هم ندارند . با توجه به آنچه که گفته شد برایتان خیی جالب خواهد بود که اگر بدانید که علیرغم بیگانگی این مرد با امور عشقی ، او در فریب دادن زن ها تبحر خاصی از خود نشان می دهد !

طالع زن :
او همان قدر که از بهم زدن کانون خانوادگی خود نفرت دارد ، از ریاکاری و دغل بازی در عشق خود نیز بیزار است . وقتی او عشق را به عنوان یک عشق حقیقی قبول کرد صداقت ذاتی اش موجب می گردد عمیقاً و از جان و دل خود را وقف آن کند و به این دلیل به هیچ کس و به هیچ چیز اجازه نمی دهد که این خلوص ملکوتی را خدشه دار سازد . او تنها زنی است که در آن واحد هم احساساتی و هم اهل عمل است .
 
عشق زن متولد شهریور از آنچنان گرمی و خلوصی برخوردار است که بدون شک مورد رشک و حسد دیگران قرار می گیرد ، اما این گرمی مخصوصاً حصول اطمینان از خلوص آن ممکن است مدتی وقت بگیرد . این درست است که عشق ، چه از جنبه های احساسی و چه از نظر جنبه های جسمانی ، برای یک زن متولد شهریور چندان مهم به نظر نمی رسد و در او نوعی صبر و تحمل بی پایان نسبت به ابراز آن مشاهده می گردد ، اما هستند تعداد زیادی از مردانی هم که معتقدند در امور احساسی و عشقی باید خیلی آهسته و رمانتیک قدم برداشت و پیش رفت .

متولدین مهر ماه = برج میزان سال نهنگ

طالع مشترک :
متکی و مطمئن به خود است . ظاهرش با باطنش فرق زیادی دارد . خوش سلیقه و گاهی تنبل است . در عقیده خود بسیار راسخ و ثابت قدم است . قابل اعتماد برای همه است . ذاتاً قادر به درک نیازهای عاطفی ابراز نشده به هیچ کس نیست .

طالع مرد :
مرد متولد مهر در عقیده خود راسخ و ثابت قدم است ، اما فرق بین او و دیگر کسانی که دارای ثبات قدم می باشند این است که به محض آنکه با منطق تشخیص داد عقیده اش اشتباه است فوراً آن را تغییر می دهد . کسی که در ماه مهر متولد شده باشد به هیچ صورت مایل به رنجاندن دیگران نیست و اگر مشاهده می کنید که گاهی با پای رنجش خاطر با دیگران به بحث و جدل می پردازد حتم داشته باشید که از عواقب آن به کلی غافل است .
 
او هرگز نمی خواهد از کلمه نه استفاده کند در حالی که نمی داند در بسیاری از موارد گفتن این کلمه بهتر از کج دار و مریز رفتار کردن است . تمایل شدید و غیر قابل اجتناب او از دست به دست کردن و سبک و سنگین کردن امور گاه موجب پیدایش کدورت می گردد ، در حالی که او اگر فقط احساس کند که عواطف کسی را جریحه دار کرده است و یا حتی اگر پس از سال ها پی ببرد که عشق کسی را نادیده گرفته به شدت آزرده خاطر و دلگیر می شود!

طالع زن :
خیال نکنید که داشتن یک همسر سنجیده و دقیق حوصله شما را سر خواهد برد ، درست برعکس شما در جوار یک چنین زنی ناگهان متوجه می شوید که بیش از یک ساعت است که دارید به حرف های او گوش می دهید بدون اینکه متوجه گذشت زمان شده باشید و از حرف ها و استدلال او به راه حل های باور نکردنی رسیده اید ، علت هم این است که او در تمام طول مدتی که مشغول بحث در اطراف موضوعی است.
 
لحظه ای لبخند دلنشین و معروف خود را فراموش نمی کند و شاید رعایت همین ظاهر مطلوب و چاشنی کردن لبخندهای ملیح و بکار بردن جملات دلنشین و متقاعد کننده است که موجب می شود موفقیت های زیادی در قبولاندن منطق خویش به دیگران کسب کند . او برای قانع کردن دیگران مطلقاً از منطق استفاده می کند .

متولدین آبان ماه = برج عقرب سال نهنگ

طالع مشترک :
به غیبت و بدگویی عادت دارد . حیله گری های مخصوص به خود دارد.هرگز در تلاطم ماجراهای عشقی غرق نمی شود و به نا امیدی نمی رسد . به کمترین ها در زندگی قانع است . هدف های بلند پایه را تعقیب می کند . سخت مایل است به اسرار دیگران واقف گردد .

طالع مرد :
در مقابله با حوادث با مهارت ، قدرت بسیار، آرامش و متانت خود را حفظ می کند و قیافه و برخوردش با وقایع زندگی خانوادگی و حوادث شغلی توأم با خونسردی و آرامش تمام است اما در پشت این متانت دنیایی پر جنب و جوش و پر غلیان وجود دارد که ناشی از جاذبه نیرومند پلوتو است . مواظب باشید که هرگز به شوهر متولد این ماه دروغ نگویید و احساسات او را جریحه دار نکنید و یا برخلاف پرستیژ و غرور مردانه او رفتار و گفتاری موهن نداشته باشید زیرا که انتقام و عکس العمل خشمگینانه او بسیار سوزنده و خطرناک است .
 
در میان مردان متولد آبان ماه گل مردان خدا با ایمان که عمر و زندگی خود را وقف خدمت به خلق کنند و با فداکاری و جانبازی در راه سعادت مردم می کوشند یافت می شود که مردانی استثنایی و بزرگوارند و بار رهبری به شانه آنها هموار می شود و در نهایت عقل و درایت به وظایف انسانی خود عمل می کنند و موجب خیر و برکت می شوند .

طالع زن :

زن متولد آبان ماه با ترس بیگانه است و در عرصه مشکلات خود را به آب و آتش می زند و در دل طوفان به سوی هدف می شتابد و با جرات با مخاطرات مواجه میشود و سرانجام او را می بینیم که به گونه ای شگفت انگیز بر تمام موانع فائق می آید و موقعیت برتر خود را حفظ می کند . این زن برخلاف اکثر زن ها سر نگهدار است و خدا می داند که در گنجینه دل خویش چه اسراری نهفته دارد و شاید هم به همین علت هم هست که بر بالای دریچه دل او این جمله به خطی خوانا نوشته شده است ، خصوصی است !

متولدین آذر ماه = برج قوس سال نهنگ

طالع مشترک :

اهل واقعیت و منطق است . قاطعیت او در گفتارش خیلی زود نظر همه را به خود جلب می کند . در زندگی کمال صداقت را دارد . عاشق استقلال است . می تواند بهترین دوست باشد . کمی درشت گو است . عشق عمیقی به خانواده خود دارد .

طالع مرد :
هرگز با افکار انقلابی او مخالفت نکنید و یادتان باشد که پس از ازدواج با مردی که تحت تاثیر صورت فلکی کماندار است بیش از هر زن دیگری در معرض خطر طلاق و از دست دادن شوهر خود قرار گرفته اید . وقتی دیدید که او کمان خود را در دست گرفت و تیرهایش را یکی پس از دیگری به سوی هدفی غیرممکن رها می کند بهترین کار آن است که فکر خود را به موضوع دیگری معطوف سازید و آن وقت در یک شب عاشقانه خواهید دید که صادقانه به شما می گوید : نه براستی همسر ایده آلی برای او هستید .

طالع زن :
اگر می خواهید با همسر متولد آذر خود زندگی آرامی داشته باشید هرگز به وی دستور ندهید که چنین و چنان بکند ، بلکه خواسته های خویش را در قالب جملاتی که در جنبه در خواست دارند بیان نمائید و حتم داشته باشید که هرگز با خواسته ای انجام نشده مواجه نخواهید شد ، او اگر چه مثل هر زن دیگری مایل است که تحت الحمایه باشد اما از دستور شنیدن و فرمان بردن سخت بیزار است ، شما می توانید از پدر و مادر وی سوال کنید که آنها هم به شما خواهند که از بچگی چنین بوده است .

متولدین دی ماه= برج جدی سال نهنگ

طالع مشترک :
ندارد

طالع مرد :
او بر خلاف اغلب مردمان هر قدر بیشتر پا به سن می گذارد سر زنده تر و شاداب تر می شود و از این نظر در مسیر زندگی شما در خلاف جهت اغلب زن های دیگر است . او هرگز در نقش یک عاشق دلخسته ظاهر نمی شود . اما شعله علاقه ، بدون آنکه دیده شود ، هرگز در دل وی خاموش نخواهد شد و این شعر حافظ که می گوید : « آتشی که نمیرد همیشه در دل ماست » درباره وی کاملا صادق است .
 
حمایت مرد متولد دی از همسر و فرزندانش زیاد و جدی است و این امر با گذشت زمان تغییر پیدا نمی کند . برای او شما همیشه همان دختر جوان خواهان حمایتی هستید که در روزهای اول آشنایی با او بوده اید و فرزندانش نیز همیشه کودکان او هستند ولو اینکه خود صاحب کودکان متعدد باشند و به شغل وزارت برسند .

طالع زن :
او وظیفه خود می داند که شما را هفته ها و یا حتی ماه ها تنها بگذارد و به منزل پدری خود برگردد از سوی دیگر او را می توانید به معنای واقعی شریک زندگی خود بدانید چه در صورت لزوم و در ضمن بحران ها با تمام وجود به کمک شما می شتابد و بدون کوچکترین اعتراضی حاضر می شود بار خانواده را چه از نظر مالی و چه از نظر احساسی و روحی بر دوش بکشد ، یک نکته دیگر را هم باید در این زمینه تذکر داد و آن این است که مانع رابطه و علاقه و تمایل شما به پدر و مادرتان نمی شود اگر والدین شما نیازمندی های مالی داشته باشند ، هیچ زنی به اندازه او کمک های شما را به ایشان تلقی نمی کند .

متولدین بهمن ماه= برج دلو سال نهنگ

طالع مشترک :
همیشه در حال انتقاد کردن است . روابط عاشقانه اش ثبات و دوام ندارد . تغییرات شخصیتیش غیر قابل پیش بینی است . به طور طبیعی قادر به ابراز محبت درونی خود نمی باشد . نحوه سخن گفتن جذابی دارد . از دروغ و نیرنگ متنفر است .

طالع مرد :
علاقه این مرد به خانواده ای که در آن متولد و بزرگ شده است ، نه تنها با ورود شما به زندگی از بین نمی رود بلکه تقلیل هم پیدا نمی کند و خیلی به نفع شماست که سعیکنید که نسبت به پدر و مادر و خواهر و برادران او علاقه مندی از خود نشان بدهید .
 
البته این امکان وجود دارد که شما او را ظاهراً نسبت به خانواده خود بی تفاوت ببینید ، به شما توصیه می کنم که گول حالت ظاهری را نخورید و خدای ناکرده زبان به بدگویی از خواهر شوهر و مادر شوهر باز نکنید و یا نسبت به آنها بی توجهی و بی علاقگی از خود نشان ندهید ،کافیست فقط یک اتفاق ناگوار برای یکی از اعضاء خانواده وی روی بدهد تا ببینید چطور کنترل ظاهری خود را از دست می دهد و عشق پوشیده و باطنی وی ناگهان آشکار می شود.

طالع زن :
وقتی از جلوی چشم او دور شدید ، تا حدود ۹۹ درصد از فکر و خیال او هم دور شده اید و به این دلیل هم هست که هرگز دل او برای کسی تنگ نمی شود . به هر صورت اگر این زن از شما بی وفایی دید خیلی ساده و ناگهان یک عقب گرد می کند و در خلاف جهت سابق به حرکت در می آید . در این حالت بهتر است وقت خود را برای برگرداندن او تلف نکنید .
 
پس از آنکه روابط عاطفی او و شما قطع شد ، در عرض مدتی کمتر از یک دقیقه تمام جل و پلاس مهر و محبت شما را از فکر و قلب خود بیرون می ریزد و می توانید حتم داشته باشید که حتی یک خاطرات آن ایام را هم در فکر خود زنده نگاه نمی دارد . بر این قاعده کلی یک استثنای مهم وجود دارد زن متولد بهمن ، مثل مردی که در این ماه به دنیا آمده است ، اولین عشق واقعی خود را هرگز فراموش نمی کند !

متولدین اسفند ماه= برج حوت سال نهنگ

طالع مشترک :
اهل تفکر و منطق است.همیشه در حال بلند پروازی است.دارای موقعیت اجتماعی عالی است. بسیار باریک بین و دقیق است.کمی دو دل و خجول است.همانند آبی است که روی آتش ریخته می شود

طالع مرد :
مرد متولد اسفند متعصب نیست و هرگز به قضاوت نمی نشیند . او تا زمانی که شخصاً به کنه مطلبی پی نبرده باشد نظریه ای ابراز نمی دارد و تازه در این حالت نیز او حالت انتقاد نخواهد داشت . خیلی به ندرت ممکن است به کسی اتهامی وارد کند و در مقابل به میزان وسیع اغماض و گذشت از خود نشان می دهد و هرگز این فکر در سرشان پیدا نمی شود که ممکن است از آنچه به وی می گویند سوءاستفاده کند . عقاید و رفتار دیگران برای این شخص محترم است .

طالع زن :
ناراحت ترین مردها در جوار زن متولد اسفند احساس آرامش می کنند . او آبی است که بر روی آتش ریخته می شود . پس از چند دقیقه گفتگو مرد آشکارا درک می کند که به علت اشتباهات خود مورد سرزنش او قرار نمی گیرد و مشکلاتی را که با آنها مواجه می باشد ناچیز و غیر قابل بحث نمی شمارد،از آن گذشته زن متولد اسفند همیشه ایمان راسخ دارد که شکست های مرد زندگی او به علت ندانم کاری های دیگران است .
 
او هرگز شوهر خود را مجبور نمی کند که قدم های سریعتری در زندگی بردارد ، موقعیت اجتماعی این مرد هرچه که باشد برای او کافی و حتی بهترین است . آیا پس از این توضیحات باز هم لازم است که بگویم چرا داشتن همسر متولد اسفند واقعاً خطرناک است ؟! بلکه درست خواندید نوشته ام خطرناک !!
 
دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:, :: 11:13 :: نويسنده : آرزو زمانی
انیس‌الدوله همان دختر روستایی است که سوگلی ناصرالدین شاه شد و با آموختن آداب درباری تبدیل به زنی بی‌رقیب در دربار ناصرالدین شاه قاجار گشت. نام اصلی او فاطمه است. وی دختر نور محمد، از گرجیانی بود که در زمان صفویه، اجدادش را از گرجستان کوچانده و در مازندران سکونت داده بودند.
 
پدرش در جوانی درگذشت و از آن پس نزد عمه‏اش زندگی می‏ کرد. توسط او به حرمخانه ناصرالدین شاه قاجار (۱۲۶۴ ـ ۱۳۱۳ق) راه یافت و جیران خانم فروغ السلطنه ـ که در آن زمان زن محبوب شاه بود ـ دختر را به خدمت خود نگاه داشت. پس از مرگ جیران کلیه اموال او به فاطمه سپرده شد. وی در دربار تصمیم گرفت باسواد شود لذا دو سه نفر از ملاباجی‌های اندرون، مامور تعلیم وتربیت او شدند.
 
دختر زیبایی که سوگولی ناصرالدین شاه شد!! +عکس ، www.irannaz.com

در سفر سلطانیه، شاه او را صیغه کرد (۱۲۷۶ ق) و فاطمه خانم را «انیس الدوله» لقب داد و بعد هم مالیات شهر کاشان و دهات آن را به انیس‏الدوله واگذار کرد و به دلیل لیاقت، کفایت، کاردانی و آداب‏دانی به تدریج موردتوجه و علاقه شاه قرار گرفت و مقام و منزلت ممتازی در میان زنان عقدی وصیغه‏ای شاه به دست آورد.

اولین زنی بود که به همراه شاه قاجار در اولین سفر او به فرنگ (تامسکو) رفت. انیس الدوله در واقع ملکه بود، ولی فرزندی نیاورد. شاه او رااز ته دل و با تمام جان دوست داشت و چندین بار خواست وی را در زمره زن های عقدی خویش درآورد، ولی انیس الدوله نپذیرفت و اظهار داشت که نمی‌خواهد ساعت سعد زناشویی خود را بر هم زند.
 
دختر زیبایی که سوگولی ناصرالدین شاه شد!! +عکس ، www.irannaz.com
 
انیس الدوله، به همراه شاه و همراهان وی از راه انزلی عازم اروپا شدند، اما چون موضوع حجاب انیس الدوله مطرح بود و ظاهری کاملا متفاوت با زنان اروپایی داشت، به اجبار او را از مسکو به تهران بازگرداندند اما شاه به حدی به او فکر می‌کرد که به هنگام سفر به انجلیز پیکره‌ای از خود را به همراه کارت پستالی برای او فرستاد،  این البته به جهت روزی بود که در بلاد فرنگ عشاق برای معشوق انجام می‌دهند تا نشان دهند فکرشان به او مشغول است.

جهازیه کامل و بسیار مجللی در پشت شترها و قاطرها به خانه‌ای که برای عروسی ترتیب داده شده بود حمل گردید. نقل و انتقال این اسباب و اثاث ده روز طول کشید.
 
 
 
 
دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:, :: 11:10 :: نويسنده : آرزو زمانی
خانواده دوگار در ایالت آرکانزاس انتظار تولد فرزند خود را در آوریل می‌کشند. البته این خبر خوش قبلاً 19 بار دیگر برای جیم و میشله تکرار شده و این زوج که تقریباً هر هجده ماه یک بار صاحب فرزندی شده‌اند، خودشان را برای استقبال از نورسیده آماده می‌کنند.
 
این زن در مدت 22 سال 20 مرتبه باردار شده! +عکس ، www.irannaz.com
 
آنها 10 پسر و 9 دختر دارند که بین 2تا 23 سال سن دارند و چهار فرزندشان دو قلو هستند. آنها همچنین در تلویزیون ایالتی آرکانزاس آمریکا برنامه ویژه‌ ای تحت عنوان نوزده بچه و بیشتر دارند و از زندگی‌ خود کاملاً راضی‌ هستند.
 
این زن در مدت 22 سال 20 مرتبه باردار شده! +عکس ، www.irannaz.com

جیم 46 ساله و میشله 45 ساله است و برای انتقال بچه‌ها از یک اتوبوس قدیمی استفاده می‌کنند. در حالیکه بچه‌های قبلی آنها در سکوت رسانه‌ای به دنیا آمدند، خبر تولد بیستمین بچه جنجالی را در سایت‌ های اجتماعی به‌ راه انداخته و این سیاست عدم کنترل خانواده از سوی آنها طرفداران و دشمنان زیادی در سایت فیسبوک پیدا کرده است.
 
دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:, :: 11:8 :: نويسنده : آرزو زمانی

عکس هایی که مشاهده می کنید مربوط به ماریا گرنزو مجری سرشناش و معروف مجارستانی می باشد که از وی به عنوان یکی از هزاران قربانی جراحی زیبایی یاد می شود.

 
زنی که پس از عمل زیبایی شبیه هیولا شده!! +عکس ، www.irannaz.com
 
زنی که پس از عمل زیبایی شبیه هیولا شده!! +عکس ، www.irannaz.com
 
زنی که پس از عمل زیبایی شبیه هیولا شده!! +عکس ، www.irannaz.com
 
زنی که پس از عمل زیبایی شبیه هیولا شده!! +عکس ، www.irannaz.com
 
دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:, :: 10:33 :: نويسنده : آرزو زمانی

 

 
دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:, :: 10:26 :: نويسنده : آرزو زمانی

 عاشق شويد و عاشق بمانيد؛ اين نصيحت پزشكان براي شماست، شايد فكر كنيد عاشق شدن براي شما اضطراب، ترس و هيجان به ارمغان مي‌آورد اما فكر نكنيد كه اين حالت‌ها به ضرر شماست. مطالعات پزشكان و روان‌شناسان نشان داده، وجود عشق در زندگي شما به سلامت روح و جسم‌تان كمك مي‌كند.



عاشق‌ها معتاد نمي‌شوند

مطالعات نشان مي‌دهد، افرادي كه عاشقانه كسي را دوست دارند، كمتر به مصرف مواد مخدر و سيگار گرايش دارند. در مطالعه‌اي در فنلاند مشخص شد، ميزان استفاده دائمي از مواد مخدر در افرادي كه يك ارتباط عاشقانه مستحكم دارند بسيار كمتر از افرادي است كه چنين ارتباطي ندارند.  تنها 4درصد از افرادي‌كه يك ازدواج مناسب داشته‌اند و بين يك تا 3 سال از زندگي مشترك آن‌ها گذشته و تنها 3درصد از كساني كه يك ازدواج مناسب داشته‌اند كه بين 3 تا 5 سال از زندگي مشترك آن‌ها گذشته، استفاده تفنني و گاه‌به‌گاه مواد مخدر دارند، اين در حالي است كه اين ميزان در بين افراد همان گروه‌هاي سني كه ازدواج يا رابطه عاشقانه مستحكمي نداشته‌اند اين ميزان 9 درصد بوده است. روان‌شناسان مي‌گويند تنهايي، انزوا و احساس كمبود محبت يكي از دلايل اصلي گرايش به مواد مخدر است.



عاشق‌ها جوان مي‌مانند

«عاشق‌ها جوان‌تر هستند»؛ اين يك ضرب‌المثل قديمي است كه در كشورهاي حوزه بالكان رواج داشته اما حالا علم هم ثابت كرده، عاشق بودن مي‌تواند انسان‌ها را جوان نگه دارد، نه فقط روح آن‌ها را بلكه جسم آن‌ها را. تحقيقات دانشمندان و پژوهشگران مركز تحقيقاتي ادينبوري اسكاتلند نشان داده است زنان بين 40 تا 45 ساله‌اي كه براي يك مدت 5 تا 10 ساله ازدواجي همراه با خوشبختي داشته‌اند به طور متوسط 3 تا  5 سال كمتر از سن واقعي خود به نظر مي‌رسيدند. در واقع در اين تحقيق سن متوسط زنان مجردي كه زندگي خود را «خالي از عشق» توصيف كرده بودند از سوي افرادي كه آن‌ها را نمي‌شناختند بين يك تا 3 سال بيشتر از سن واقعي آن‌ها تخمين زده شد دكتر ديويد ويكس، متخصص پزشكي خانوادگي در وست‌بينستر مي‌گويد، علت اين مسئله مشخص است: «افرادي كه كسي را دوست دارند بيشتر به فكر سلامت جسمي خود هستند و به ظاهر خود هم بيشتر اهميت مي‌دهند... در ضمن ترشح هورمون‌ها و عملكرد دستگاه‌هاي مختلف بدن در اين افراد كه آرامش بيشتري دارند، منظم‌تر است.»





زنان عاشق، خوشبخت‌تر هستند

بهتر است اين موضوع را به آقايان نگوييد اما تحقيقات پژوهشگران دانشگاه ولشكاير نشان داده، زناني كه زندگي مشترك خوبي دارند از همسران خود خوشحال‌تر و سالم‌تر هستند. در واقع كيفيت زندگي اين زنان از كيفيت زندگي همسران آن‌ها بالاتر ارزيابي مي‌شود. برخي روان‌شناسان معتقدند، در يك رابطه عاشقانه نيازهاي روحي زنان بيشتر از مردان پاسخ مي‌گيرد و اين دليل كيفيت بالاتر زندگي آن‌ها در چنين شرايطي است ولي دكتر نورااسپارن، متخصص روان‌شناسي مي‌گويد: «زنان بيشتر از مردان از احساس دوست داشتن و دوست داشته شدن لذت مي‌برند و احساس شادي آن‌ها از اين موضوع تاثير بيشتري در وضعيت خلق‌وخو و كيفيت زندگي آن‌ها دارد.»



اگر مي‌خواهيد به خودكشي فكر نكنيد

عاشق‌بودن فوايد سلامت زيادي براي بدن شما دارد و عاشق بودن براي ذهن شما هم فايده‌‌هاي زيادي دارد. پژوهشگران دانشگاه اوتاگو در نيوزلند هزار زن و مرد بالغ را مورد بررسي قرار دادند و به اين نتيجه رسيدند، مردان و زناني كه بيش از 5 سال در يك ارتباط عاشقانه موفق بوده‌اند كمتر به افسردگي مبتلا مي‌شوند و احتمال خودكشي و فكر كردن به خودكشي در آن‌ها پايين‌تر است. مطالعه ديگري كه در بزاسكا انجام گرفته هم نشان داده، در يك دوره 10 ساله ميزان مراجعه به روان‌شناسي و روان‌پزشكي در زنان و مرداني كه ازدواج موفق داشته‌اند و زندگي خود را عاشقانه توصيف كرده‌اند، بسيار كمتر از ديگران است و ميزان اضطراب و استرس در اين گروه به ميزان مشخص كمتر از افراد با وضعيت متفاوت است. مطالعات جهاني هم نشان داده ميزان خودكشي در مردان متاهل 50درصد كمتر از مردان مجرد و 70درصد كمتر از مرداني است كه از زنان خود جدا شده‌اند.





چرا سمبل عشق، قلب است؟

سمبل عشق در جهان چيست؟ در سراسر جهان براي نشان دادن عشق از شكل قلب استفاده مي‌كنند، اما چرا؟ خب، شايد دليلي پشت اين موضوع باشد. در واقع شايد مسئله اين است كه عشق، سلامت قلب شما را تضمين مي‌كند. نتايج تحقيقي در دانشگاه روچستر در نيويورك نشان داده،‌ افراد متاهل و داراي ارتباط عاطفي مستحكم ديرتر از هم‌سن‌هاي خود كه چنين ارتباطي ندارند دچار مشكلات قلبي مي‌شوند و در صورت نياز به عمل جراحي قلب هم احتمال زنده ماندن آن‌ها بيشتر است. يك گروه مطالعاتي در كانادا مدعي شده‌اند، داشتن يك ارتباط عاطفي مناسب مي‌تواند مثل كنار گذاشتن سيگار به سلامت قلب كمك كند. افرادي كه داراي ارتباطات عاطفي مستحكم هستند بيشتر متوجه وزن خود هستند، رژيم غذايي سالم‌تري را انتخاب مي‌كنند و فشار خون آن‌ها در حد طبيعي است و براي همين قلب سالم‌تري دارند. دكتر وسلي كانر از دانشگاه كاروليناي شمالي مي‌گويد: «همه مطالعات نشان داده، عاشق‌بودن و بيان‌كردن احساسات عاشقانه تاثير مثبتي روي قلب شما دارد و سلامت قلب و عروق‌تان را تا حدودي تضمين مي‌كند.»



تعداد بيشتري شمع فوت مي‌كنيد

عاشق بودن به جشن تولدهاي شما مي‌افزايد، البته اين به آن معنا نيست كه شما بيشتر از يك‌بار در سال مي‌توانيد جشن تولد بگيريد اما به اين معناست كه اگر عاشق باشيد به طول عمرتان اضافه مي‌شود. براي مثال، در انگلستان مطالعات طولاني‌مدت نشان داده، ميزان مرگ‌ومير در مردان و زنان مجرد بين 30 تا 60 ساله 2برابر ميزان مرگ‌ومير در مردان و زنان متاهل در همين گروه سني است. مطالعه‌اي در آلمان هم نشان داده، ميزان مرگ‌ومير در زنان مجرد 30 تا 50 ساله 25درصد بيشتر از زنان متاهل همين گروه سني است. دكتر روانا اسكالامدير مركز تحقيقات سلامت دانشگاه هانور مي‌گويد: «مردان و زنان مجرد كمتر به فكر سلامت خود هستند، كمتر به پزشك مراجعه مي‌كنند،  كمترچك‌آپ سالانه مي‌روند و از لحاظ شغلي و اجتماعي كمتر موفق هستند، همه اين عوامل باعث مي‌شود كه وضعيت سلامت آن‌ها بدتر باشد.»
 
دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:, :: 10:14 :: نويسنده : آرزو زمانی

سلام بچه ها یکی از دوستان از من پرسیده که آیا مطلب<آب سالم> درست هستش یا نه؟

باید بگم بله درسته.از لحاظ شیمیایی آبی که املاح کمتری البته املاح بد کمتری داشته باشه سالم تره.

منظورم از املاح بد و مضر کلسیم و منیزیم هستش

چون این املاح در بدن و به خصوص کلیه نشست می کنن و تولید سنگ کلیه میکنن

وقتی یه تیکه یخ تو آب باشه تراکم این املاح در یخ بیشتر از آب هستش و این به بهتر شدن کیفین آب یا به اصطلاح سبک شدن آب کمک می کنه

 
شنبه 12 فروردين 1391برچسب:, :: 11:10 :: نويسنده : آرزو زمانی

چهارمورد که شما در مورد موبایل نشنیده اید
 
اقداماتی وجود دارد که می توان در مواقع فوری و ضروری انجام داد. موبایل شما می تواند یک نجات دهنده زندگی یا یک ابزار فوری برای نجات باشد.


   
اول      وضعيت فوق العاده
 
شماره تلفن وضعيت فوق العاده در كشورهاي جهان 112 است. در ایران نیز اگر شما حتی در یک مکان خارج از محدوده شبکه موبایل خود قرار داشته باشید، شماره 112 را بگیرید، موبایل در هر شبکه موجود جستجو می کند تا یک تماس وضعيت فوق العاده برای شما برقرار کند. (پلیس، اورژانس، آتش نشانی یا...) و جالب اینکه این شماره حتی زمانیکه صفحه کلید قفل است نیز کار می کند. امتحان کنید.
حتی با گوشی بدون سیم کارت نیز میتوانید به شماره 112 زنگ بزنيد.

دوم       آیا تا بحال کلیدهای خود را در ماشین جاگذاشته اید؟

آیا ماشین شما یک دستگاه کنترل از راه دور بدون کلید دارد؟ این وسیله می تواند روزی مفید باشد. یک دلیل خوب برای داشتن یک موبایل: اگر شما کلیدهای خود را در ماشین جاگذاشته باشید،و مثلاً دستگاه کنترل در منزل باشد به موبایل یک نفر در منزل از طریق موبایل خودتان تماس بگیرید. تلفن خود را در حدود فاصله 1 متر از ماشین قرار دهید و از فرد مقابل در منزل بخواهید که کلید کنترل درب بازکن ماشین را فشار دهد، و آنرا نزدیک موبایل خود قرار دهد. قفل ماشین شما باز خواهد شد. با این کار نیاز نیست کسی کلیدها را شخصاً بیاورد. فاصله هیچ تاثیری ندارد. شما می توانید کیلومترها فاصله داشته باشید، اگر شما بتوانید با کسی که ریموت کنترل ماشین شما را دارد ارتباط برقرار کنید، شما می توانید قفل ماشین خود را باز کنید. باور ندارید امتحان کنید و متعجب شوید .
 
 
سوم    چگونه یک موبایل دزدیده شده را غیرفعال کنیم؟

برای چک کردن شماره سریال موبایل خود، کلید های زیر را به ترتیب فشار دهید:
*#06#
 یک کد دیجیتالی  روی صفحه نمایش ظاهر می شود. این شماره مختص دستگاه شما است. این شماره را یادداشت کنید و در جایی امن نگه دارید. هنگامیکه موبایل شما دزدیده می شود، شما می توانید به پشتیبان شبکه خود تماس بگیرید و این کد را به آنها بدهید. سپس آنها قادر خواهند بود دستگاه شما را مسدود کنند، حتی اگر دزدها SIM کارت را عوض کرده باشند. تلفن شما کاملاً غیرقابل استفاده خواهد شد. شما ممکن است نتوانید موبایل خود را بازپس گیرید، اما حداقل می دانید کسیکه آنرا دزدیده است دیگر نمی تواند از آن استفاده کند یا آنرا بفروشد. اگر هر کسی این کار را بکند، دیگر دزدین موبایل هیچ فایده ای نخواهد داشت.
 
 

چهارم       قدرت باطری مخفی شده

در نظر بگیرید باطری موبایل شما خیلی کم است. برای فعال کردن کلیدهای  #3370* را فشار دهید. موبایل شما با این اندوخته راه اندازي مجدد خواهد شد و موبایل افزایش 50 % در باطری را نشان می دهد. این فضای اندوخته هنگامیکه موبایل خود را شارژ می کنید، خودبه خود شارژ خواهد شد.
 
شنبه 12 فروردين 1391برچسب:, :: 10:59 :: نويسنده : آرزو زمانی

خدا در دستي است كه به ياري ميگيري،

 

 
درقلبي كه شاد ميكني

 

 
درلبخندي كه به لب مي نشاني

 

 
خدا با من است. خدا با توست...خدایمان را آشکار کنیم.....

 
جمعه 11 فروردين 1391برچسب:, :: 20:45 :: نويسنده : آرزو زمانی

-  مي دونيد سريعترين راه به چنگ آوردن قلب يک مرد چيه ؟ پاره کردن سينه اش با يک کارد آشپزخانه 


2-  مي دونيد مردها مثل مخلوط کن هستند..... براي اينکه تو هر خانه از اون هستش ولي نمي دونين به چه دردي مي
خوره 
3-  مردها مثل آگهي بازرگاني هستند..... يک کلمه از چيزهايي را که ميگن  نميشه باور کرد

4-  مردها مثل کامپيوتر هستند..... کاربري شون سخته هرگز حافظه قوي ندارند 

5-  مردها مثل سيمان هستند .....وقتي جايي پهنشون مي کنيد بايد با کلنگ آنها را از جا بکنيد

6-  مردها مثل تعطيلات هستند..... هيچ وقت به اندازه کافي بلند به نظر نمي آيند.

7-  چرا مردها دوست دارند با دخترهايي آشنا بشوند که قصد ازدواج با اونها را ندارند؟.....
 
شما بگيد چرا سگها به دنبال ماشينهايي واق واق مي کنند که قصد رانندگي اون را ندارند؟

8-  مردها مثل طالع بيني مجلات هستند..... هميشه بهتون ميگن که چيکار بکنيد و معمولا هم اشتباه مي گويند

9-  مردها مثل جاي پارک هستند .....خوب هاشون قبلا اشغال شده و اونايي که باقي موندن يا کوچيک هستند يا جلوي در منزل مردم
10-  مردها مثل باران بهاري هستند.....هيچوقت نمي دونيد کي مياد چقدر ادامه داره  و کي قطع ميشه 

11-  مردها مثل نوزاد هستند..... توي اولين نگاه شيرين و با مزه هستند اما خيلي زود از تميز کردن و مراقبت از آنها
خسته ميشيد

12-  مردها مثل ماشين چمن زني هستند..... به سختي روشن ميشن و راه ميفتن , موقع کار کردن حسابي
 
سروصدا راه مي اندازند و نيمي از اوقات هم اصلا کار نمي کنند.