آرزوهاي من
چیزایی که خودم دوست دارم
درباره وبلاگ


خودم تنها تنهاتر از خودم دلم.......

پيوندها
http://tehsub.ir/subtitles/searchbytitle?query=love&l=
عاشقان بی دل
سراب محبت
دختر عاشق
منم عاشق بودم
همه جوره
دخترک
یارهمیشگی
mitra jun
وبلاگ باحال
کلبه کوچک
ترنم
دنیای مجازی من
دلنوشته های یک
فارس گرافیک
بدو دانلود
غریبه
آنتی شیطان
تقدیم به بهترینم
الهی یه آب خوش از گلوش.....
پایان نقطه چینها
يادداشت هاي پراكنده
سايت سرسبز
نوشته هاي يك دختر تنها
ایران من
عاشق لیلی تبریزی
خط خطی
دلنوشته های ما با هم
عاشقانه
اینجا همه چی درهمه
شورعشق
بارسلونا
دوستدار زيست شناسي
لوكس بلاگر
دانستنیها
ミღ♥㋡★•ミ♀Dark Angel From Hell♀ミღ♥㋡★•ミ
عاشق
باحال
امیر علی
کلاه خاکی
مسخ
خط مقدم
ساخت لوگو به صورت رایگان
امين
rapsharghmusic
Jast Ladys
آشنای امروز
بهترین موزیک روز
گروه آتش
مریم جون
bia4sms
arezoo
حانيه
شور عشق
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آرزوهای من و آدرس zendegikuchak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







Alternative content


چت روم
آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, :: 10:30 :: نويسنده : آرزو زمانی
پیدا کردن فیلم هایی که عشقهای واقعی و کامل را به نمایش بگذراد امری بس دشوار است. البته ما برای این کار استانداردهای بالایی داریم... ما خواهان ترکیبی ملموس و آشکار از عجایبی فراوان برای دلداده ها هستیم تا پیروز شوند و در پایان مرگ سوزناک و دلخراش آنها واقعا ما را ناراحت می کند.
1. کازابلانکا، 1942
زمانی که همفری بوگارت به اینگرید برگمن می گوید: "که مجبور است و باید او را ترک کند وگرنه پشیمان می شود"
"شاید امروز نه، شاید فردا هم نه، اما به زودی و برای بقیه عمرت" ما نمی توانیم جلوی اشکهایمان را بگیریم. و حالا شصت و پنج سال بعد هیچ فیلمی نتوانست بهتر از کازابلانکا درامی حقیقی را نشان دهد.
-------------------------------------------------------
2. تایتانیک، 1997
 
این فیلم سوزناک که محور اصلی آن یک کشتی عظیم الجثه می باشد در نقطه اوج داستانش تاثیر عمیقی روی بیننده ها گذاشت، زمانی که کیت وینسلت طنابها را نگه داشته بود، بینندگان بسیار هیجان زده شدند. خانمها واقعا برای داستانهای عاشقانه این چنینی و همین طور لئوناردو دی کاپریویاحساساتی ضعف می کنند!!
 
 
3. بلندی های بادگیر، 1939
دختری ثروتمند (Merle Oberon) دوست پسر و عاشق واقعی و ثابت قدمش، لورنس الیویر (Laurence Olivier) را از خود می راند، اما خیلی زود متوجه اشتباهش می شود. البته زمانی این اتفاق می افتد که او در بستر مرگ قرار گرفته و آن دو دوباره همدیگر را ملاقات می کنند.
------------------------------------------------------
4. an affair to remember، 1975
کری گرانت (Carry Grant) و دبورا کر (Deborah Kerr) در یک سفر دریایی با هم آشنا شده و به هم قول می دهند که شش ماه بعد در بالای ساختمان دولتی دوباره همدیگر را ببینند. اگر داستان شما را به درون خود کشید حس بدی نداشته باشید. نورا افرون کارگردان فیلم بی خوابی در سیاتل نیز این فیلم را دوست دارد!
 
 
5. برباد رفته، 1939
این فیلم با موضوع جنگ داخلی گسترده، در مورد یک دختر زیبا اهل جنوب (Vivin Leigh) و یک پسر جذاب و رند است. این داستان عاشقانه به اندازه خود جنگ برنده ها و نجات یافته های زیادی دارد!
 
 
6. the way we were، 1973
 
باربارا استریسند (Barbara Streisan) و رابرت ردفورد در این فیل زوج عاشق پیشه نیستند (رابرت واسپ WASP مقرراتی و منضبط و بارابارا سوسیالیستی ایده آلیست است). اما همین موضوع آنها را در ذهن ما ماندگار می سازد.
 
 
7. moonstruck، 1987
چر (Cher) زنی بیوه است که با مردی جذاب اما کسل کننده (Danny Aiello) ازدواج می کند... البته تا موقعی که برادر پرشور و حرارت او یعنی نیکلاس کیج را ندیده است!! چقدر جالب است وقتی که بازی کیج را در نقش پسری گرفته و غمگین و همین طور پسری اغواگر و وسوسه برانگیز را به یاد می آوریم.
 
 
8. آنی هال، 1977
 
بیننده ها به همان شدتی که آلوی (Alvy) عاشق آنی شده بود، تمام فکر و ذکرشان مشغول داستان عاشقانه فیلم شده بود! (آلوی با بازی ستاره کمدی وودی آلن و آنی با بازی دیان کیتون، Diane Keaton، بازیگر برنده اسکار) این فیلم هم شما را می گریاند و هم می خنداند!
------------------------------------------------------
 
 
9. دکتر ژیواگو، 1965
یوری، Yuri، شاعر و جراح (Omer Sharif)، ازدواج می کند، اما نمی تواند در برابر لارا (Lara) پراحساس و ایده آلیست (Julie Chritie) مقاومت کند. این فیلم رمانتیک و ناراحت کننده است و موسیقی متن فیلم دیوانه تان می کند! اما غیر ممکن است این دو ستاره جذاب اما بی عفت و زناکار را تحسین کنید!
 
 
10. روح، 1990
درحالیکه جستجوی ماوراءالطبیعه ووپی گلدبرگ تبدیل به ماجرایی جالب و بامزه می شود (او به خاطر این فیلم برنده اسکار شد)، یکی از بهترین صحنه های عاشقانه دهه 90 خلق می شود! صحنه های کوزه گری، ملودی ممتد و مداوم فیلم، قطره اشک فوق العاده و باارزش دمی مور، همه و همه این فیلم را در یادها جاودان ساختند.
 
 
11. عروس پرنسس، 1987
این داستان قواعد و داستانهای دروغین مربوط به پریان که در ذهنتان دارید را نقض می کند. یک پرنسس (رابین رایت پن) و عشق واقعی او کری الوز (Cary Elwes) برای به هم رسیدن می جنگند و این زوج کمدی در هر صحنه ای از فیلم بازتاب این جنگند. اما همان قدر که فیلم جالب است، صحنه های رمانتیک و پرسوز و گداز نیز دارد.
 
 
12. کوهستان بروکبک، 2005
دو کابوی جذاب، دشت و بیابان و غم و اندوه عشق ممنوعه. وقتی بازی خیره کننده ستاره های فیلم جک گیلن هال و هیث لچر در راس فیلم قرار می گیرد، شما اصلا ناراحت نمی شوید. شادروان هیث لچر بعد از مرگش جایزه اسکار را از آن خود کرد.
------------------------------------------------------
 
 
13. Harold snd maude، 1971
 
یکی از عجیب ترین و جذاب ترین فیلمهای رمانتیک کل تاریخ در مورد شخص بیست ساله ای است (Bud Cort) که قصد خودکشی داشته و وقتی در مراسم خاکسپاری یک فرد سالخورده شرکت می کند خیلی تحت تاثیر قرار می گیرد (برنده اسکار Ruth Gordon). اين فيلم شايد كمي هم ترسناك باشد اما هر دو بازیگر آن فوق العاده جذاب و فريبنده بازی می کنند.
------------------------------------------------------
 
 
14. یک افسر و یک جنتلمن، 1982
عشق و علاقه شدید بین افسر تحت آموزش نیروی دریایی (Richard Gere) و کارگر کارخانه افسرده (Bebra Winger) همان قدر که انتظار داشتید پرشور و حرارت است و نجات یافتن او از کار سخت و دست مزد خیلی پایین شعر ناب عاشقانه ست.
 
 
15. نور ابدی ذهن بی نقص، 2004
جیم کری وقتی که کشف می کند همسرسابقش (کیت وینسلت) از مدتها پیش او را از ذهن خود پاک کرده، او نیز سعی می کند همین کار را انجام دهد. اما همانطور که او ناامیدانه تلاش کرد که زنجیره خاطرات شیرین را به یادش بیاورد-کسی که همیشه دوستش داشت و بعد از دستش داد- انجام دادن این کار نیز به راحتی امکان پذیر نیست.
------------------------------------------------------
16. بالهای آرزو، 1988
این فیلم در مورد یک فرشته (برونو گانز) است، کسی که کاملا از نزدیک شدن به عطرساز فرانسوی (سولوینگ دومارتین) ناامید می شود. این فیلم در مورد افسانه های پریان نیست، آنها در اعماق وجود خویش، عشق و زندگی و ارتباطشان کند و کاو می کنند.
17. خانم و آقای ترمپ، 1955
چه کسی می گوید نمی توان عشق را در انیمیشن نشان داد؟ (ما عشق را در دیو و دلبر نیز تجربه کرده ایم) در این فیلم کمپانی دیسنی، هیچ کدام از سگها کاملا شبیه به هم به اسپاگتی نگاه نمی کنند!
------------------------------------------------------
18. atonement، 2007
 
یک زوج وسوسه گر اما غیر قابل باور(جیم مک آوی و کیرا نایتلی) در این فیلم مدعی اسکار به خاطر یک دروغ از هم جدا می شوند. منتظر پایان خوش برای داستان نباشید. گاهی اوقات آرزو و اشتیاق داشتن برای عشقی از دست رفته تنها چیزی است که انسان را متاثر کرده و تارهای دل آدم را می لرزاند.
------------------------------------------------------
19. west side story، 1961
این فیلم رومئو و ژولیت در نیویورک است، در این فیلم رقص هم داریم... بیشتر از آن چه می خواهید؟! ظاهرا رای دهنده های اسکار که تندیس موزیک کلاسیک را به این فیلم اهدا کردند، اگر تنها خود شکسپیر لیبرتو نیوس (نویسنده متن اپرا) و طراح رقص بود، جایزه بهترین عکس را اهدا نمی کردند.
 
 
20. Jerry Maguire، 1996
 
جمله "پول را به من نشان بده" را فراموش کنید!! به یاد ماندنی ترین نقل قول در این فیلم- وقتی که تام کروز با جمله "تو من را کامل می کنی" رنه زلوگر را تحسین می کند، اوج عاشقانه داستان شروع می شود.
 
 
21. Love Story، 1970
(Ryan ONeall) پسر جذاب و ثروتمندی عاشق دختر زیبا می شود، اما خانواده اش این دختر را نمی پذیرند. آنها علی رغم موانع بسیار زیاد با یکدیگر می مانند و اما مشکل بزرگتری پیش رو دارند...
این فیلم واقعا سوزناک است. پس برای دیدن فیلم حتما دستمال کاغذی زیادی را آماده کنید وگرنه نمی توانید فیلم را ببینید!!
 
 
22. امیلی، 2001
یک زن مستخدم کم رو و کم حرف اهل پاریس در حالیکه در جستجوی عشق است وقت ازادش را برای بهتر کردن زندگی همسایگانش صرف می کند. این داستان عجیب فرانسوی به طور غیرقابل اجتنابی جذبتان می کند و تنها سنگدل ترین افراد تاب مقاومت در برابر بازی ستاره فیلم یعنی Audrey Tautor را دارند.
 
 
23. پیروزی تاریک، 1939
Bette Davis در این فیلم فرد آداب دان و اهل معاشرتی است و عاشق دکتری می شود که قرار است تومور مغزی اش را عمل کند و او در حال مرگ است، اما از قضای روزگار بالاخره زندگی را تجربه می کند! و او برای فردی که او را اینچنین عاشق کرده بیشتر از خودش دلسوزی می کند.
 
 
24. دفتریادداشت، 2004
این داستان با زوجهای عاشق کنار هم شکل می گیرد (راشل مک آدامز و رایان گاسلینگ، جنا رولندزو جیمز گارنر) آنها دلشکستگی و زیبایی عشق حقیقی را تجربه می کنند. این داستان انقدر پرشور و هیجان است که به راحتی نمی توان از کنارش گذشت.
 
 
25. بیخوابی درسیاتل، 1993
یک زن به خاطر یک مرد غریبه راهی کشور دیگری می شود، اما وقتی این دو مگ رایان و تام هنکس از کنار هم می گذرند فیلم دوست داشتنی تر می شود. ما عاشق این فیلم هستیم که ستاره های آن فقط دو دقیقه در صحنه فیلم با هم هستند و حرف می زنند.
------------------------------------------------------

 
 
یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, :: 10:23 :: نويسنده : آرزو زمانی
بچه‌ها هرگز مادرشان را زشت نمی‌دانند
 

سگ‌ها اصلا به صاحبان فقیرشان پارس نمی‌کنند.
 

اسکیموها هم از سرمای آلاسکا بدشان نمی‌آید.
 

اگر کسی یا جایی را دوست داشته باشید، آنها را زیبا هم خواهید یافت.
 

زیرا “حس زیبا دیدن” همان عشق است
 
یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, :: 10:21 :: نويسنده : آرزو زمانی
بلبل را ببين که حتي در قفس هم مي‌خواند
پروانه را ببين که حتي با وجود کوتاهي عمر، از پرواز دست نمي‌کشد
طاووس را ببين که زشتي پاهايش، افسرده‌اش نساخته
زرافه را ببين که هرگز گردن‌کشي نمي‌کند
کرم را ببين که بي‌دست و پا بودنش، او را از حرکت باز نداشته
جغد را ببين که شب‌ها چگونه به مراقبه مشغول است
عقاب را ببين که چگونه چشمانش را به هدفش دوخته است
سگ را ببين که تو نجس مي‌خوانيش اما او به تو وفادار مانده
گوسفند را ببين که چگونه قرباني خوشي‌ها و ناخوشي‌هاي توست
زنبور را ببين که چگونه از گل شهد برمي‌آورد و از دشمن دمار
لاک‌پشت را ببين که چگونه شجاعانه به جاي لاک ديگران در لاک خود پنهان شده
پشه را ببين که چگونه غرور و عظمت تو را در هم مي‌شکند و خشم نهفته‌ات را بيرون مي‌ريزد
ماهي را ببين که چگونه سوداي کرمي کوچک او را به دام مي‌اندازد
اسب را ببين که چگونه از روي نجابت به ولي نعمت خود خدمت مي‌کند
وکرکس را نبين که پيوسته در انتظار مرگ ديگران است
طوطي را نبين چرا که بي‌انديشه هر گفته‌اي را تکرار مي‌کند
کفتار را نبين چرا که خفت ريزه‌خواري مي‌کشد
ملخ را نبين چرا که تاراجگر زحمات ديگران است
عنکبوت را نبين چرا که تنها به فکر بناي خانه خود است
عقرب را نبين چرا که در دشواري‌ها به جاي حل مسئله، حلال مسئله را مي‌کشد
و پرندگان را ببين که چگونه به هنگام آشاميدن، نظري نيز به آسمان دارند


 
شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, :: 11:44 :: نويسنده : آرزو زمانی
 
ازدواج یک رویداد هیجان انگیز در زندگی هر زنی است، بنابراین لباس عروس یکی از نقش های اصلی را در زیباتر شدن این روز بی همتا بازی می کند. طراحی لباس عروس های سال ۲۰۱۰ واقعاً متنوع و درخشان است، لباس عروس نباید فقط فریبنده و شیک باشد بلکه در عین حال باید افسانه ای و در عین حال راحت و متناسب اندام شما باشد. اگر در حال تدارک عروسی خود و جستجوی لباس عروس در بین مدل های ۲۰۱۰ هستید، می توانید با نکات کلیدی و راهنمایی ما، آن را پیدا کنید و مطمئن باشید در بزرگترین روز زندگی خود تبدیل به الهه خواهید شد.

لباس عروس با دنباله های بلند مدل پری دریایی  :

اگر شما یک لباس مد روز و یک طرح مجلل دوست دارید که شما را در بزرگترین روز زندگی‌تان بسیار عالی و باشکوه نشان دهد این سبک مدل‌ها برای شما طراحی شده است. این طرح لباس عروس بر روی خصوصیات زنانه شما تأکید می کند و شما را به طرز شگفت انگیزی بلندتر نشان می دهد. بهرحال، اگر شما در قسمت کمر و پهلو خود دارای اضافه وزن باشید می توانید با این طرح این قسمت بدن خود را مسطح نشان دهید.

لباس عروس با دامن بزرگ  و پفی یا چند لایه:
اگر شما دوست دارید در لباس عروس شبیه یک پرنسس افسانه ای مانند آن چه که در فیلم هاست دیده شوید این مدل انتخاب عالی است. این یک طرح درجه یک برای تمام فصول است. این طرح اندام را به طور فوق العاده ای شکل می دهد. بر کمر باریک شما تأکید می کند و در عین حال کوچکترین معایب را می پوشاند. این لباس ها واقعاً فریبنده هستند و فرم بدن را به
زیبایی نشان می دهند.

ساختار لایه ای و دنباله های بلند این لباس از جزئیات فوق العاده آن است که یک حس شگفت انگیز دیداری به لباس شما می دهد. پوشیدن این مدل لباس عروس قطعاً به شما حس شاهزاده شدن را خواهد داد.

لباس عروس جیب دار
با این لباس های عروس جیب دار زیبا، طراحان یک عنصر مهم را در طراحی لباس عروس 2011وارد کردند. هر کسی دوست دارد لباس راحتی بپوشد که معمولا لباس‌های عروس در این مورد مشهور نیستند. اما اکنون زمانی است که شما در بزرگترین روز زندگی خود با پوشیدن لباس عروس جیب دار، مجلل، درخشان و راحت به نظر آیید.

لباس عروس چین دار و چسبان ( مدل ماهی):
اگر شما دوست دارید که حس فریبندگی به لباس عروس شما اضافه شود، چین های زیاد و فلس مانند مد ۲۰11 انتخابی درست هستند. کمراین مدل‌ها به طور
جالبی بر کمر تأکید می کند. اگر اندام متناسبی دارید این مدل ها بسیار زیبا و باشکوه است.

 
شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, :: 11:34 :: نويسنده : آرزو زمانی

کاغذ  دیواری های عاشقانه  -  www.pixnaz.ir

 
شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, :: 11:22 :: نويسنده : آرزو زمانی

عکس هایی از  بازیگران زن هالیوود قبل و بعد آرایش

عکس هایی از  بازیگران زن هالیوود قبل و بعد آرایش

عکس هایی از  بازیگران زن هالیوود قبل و بعد آرایش

عکس هایی از  بازیگران زن هالیوود قبل و بعد آرایش

عکس هایی از  بازیگران زن هالیوود قبل و بعد آرایش

عکس هایی از  بازیگران زن هالیوود قبل و بعد آرایش

عکس هایی از  بازیگران زن هالیوود قبل و بعد آرایش

عکس هایی از  بازیگران زن هالیوود قبل و بعد آرایش

 
شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, :: 10:52 :: نويسنده : آرزو زمانی
جذاب ترین بازیگران زن جهان در سریال های سال 2010 و 2011 که در شبکه های مختلف تلویزیونی جهانی پخش شده انتخاب شدند. این انتخابات توسط مردم در سایت شبکه MBC صورت گرفت.

1. Kristen Bell کریستین بل
 
زیبا و جذاب ترین بازیگران زن سریال های جهان +تصاویر ، www.irannaz.com

2. Olivia Wilde الیویا ویلد
 
زیبا و جذاب ترین بازیگران زن سریال های جهان +تصاویر ، www.irannaz.com

3. Evangeline Lilly اوانجلینا لیلی
 
زیبا و جذاب ترین بازیگران زن سریال های جهان +تصاویر ، www.irannaz.com

4. Katrina Bowden  کاترینا بودن
 
زیبا و جذاب ترین بازیگران زن سریال های جهان +تصاویر ، www.irannaz.com

5. Grace Park گریس پارک
 
زیبا و جذاب ترین بازیگران زن سریال های جهان +تصاویر ، www.irannaz.com

6. Blake Lively بلیک لیولی
 
زیبا و جذاب ترین بازیگران زن سریال های جهان +تصاویر ، www.irannaz.com

7. Summer Glau سامر گلاو
 
زیبا و جذاب ترین بازیگران زن سریال های جهان +تصاویر ، www.irannaz.com

8. Hayden Panettiere هایدن پادیر
 
زیبا و جذاب ترین بازیگران زن سریال های جهان +تصاویر ، www.irannaz.com
 
 
شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, :: 9:34 :: نويسنده : آرزو زمانی

خیلی دلم گرفته.زیاد ها نه یکم.یه وقتایی دلم میخواد بمیرم.می دونم کسی جلومو نمی گیره.منظورم خانوادم نیست ها.انگار تو این دنیای بزرگ سهم دل من ،تنهاییه.سهم دستام،حسرت یه دست گرمه.سهمه آغوشم بی کسیه.

 

 

 

خسته شدم.از عاشقی و تنهایی کشیدن.

از دلواپسی و بی اعتنایی دیدن.

 

 

 

خیلی خستم.اینقدر که دلم عاشقی رو فراموش کرده.

 
جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, :: 20:24 :: نويسنده : آرزو زمانی

به زير سقف اين خونه

                 منم مثل تو مهمونم

                             منم مثل تو مي دونم

                                             تو اين خونه نمي مونم

 

 
پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, :: 10:50 :: نويسنده : آرزو زمانی
این رسم روزگاره...
کسي را که خيلي دوست داري، زود از دست مي دهي **از آنکه خوب نگاهش کني. **از آنكه او را در آغوش بگيري . ** از آنکه تمام حرفهايت را به او بگويي ، **از آنکه همه لبخندهايت را به او نشان بدهي مثل پروانه اي زيبا، بال ميگيرد و دور مي شود ، و تو خيال ميكردي تا آخر دنيا مي توني هر روز طلوع آفتاب را با او تماشا كني .
رسم روزگاره:
کسي که از ديدنش سير نشده اي زود از دنياي تو ميرود ، بدون اينكه حتي ردي و نشوني از خودش در دنياي تو به جا بزاره .چه آرزوهايي با او نداشتي ، چه آينده ي زيبايي را با او مي ديدي، فرصت نشد كه فقط يك بار سرت را بر روي شانه هايش بزاري و گريه کنی.
رسم روزگاره:
وقتي از هر روزي بيشتر به او نياز داري ، وقتي هنوز خوشبختي را در كنار او حس نكردي ، وقتي هنوز ترانه هاي عاشقي را تا آخر با او نخوانده اي ، دركمال ناباوري مي بيني كه او را در کنارت نيست . چه فكر پوچي بود كه دست در دست او خنده کنان تا اوج آسمان خواهي رفت و او صورتت را پر از بوسه ميکند.
رسم روزگاره:
با خود گفتي اگر اين بار ببينمش دست او را مي گيرم ، خيلي محكم مي گيرم و نمي گذارم كه برود . او بايد براي هميشه ** بماند . دستي را گرفتي اما اين دست كيست كه خيلي سرده ؟ تو دست در دست تنهايي دادي . اون دست رهات نمي كنه !
رسم روزگاره:
او که ميرود ، براي هميشه هم مي رود .و آنقدر تنها مي شوي که حتي نام روزها را فراموش ميکني و گذشت زمان را احساس نمي كني ، از صداي تيك تيك ساعت بيزار مي شوي و با آنكه تنگ دل تو شكست اما ماهيش آزاد نشد.
راستی تو كه او را خيلي دوست داري: اگه هنوز باد شمعهایت را خاموش نکرده، اگه هنوز شمع بالهايت را نسوزانده ، اگه هنوز می توانی به او هديه اي ، شاخه گلي بدهي و پس قدر لحظه لحظه ي اين روزها را بدان . او را در آغوش بگير و تا فرصت داري به او بگو :
دوستت دارم.....
 
پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, :: 10:47 :: نويسنده : آرزو زمانی

 
-

یه خانمی با ماشین خودش تو جاده داشت رانندگی میکرد  

 kocholo.org

یه آقایی هم داشت با ماشین خودش تو همون جاده تو باند مخالف رانندگی میکرد

 kocholo.org

وقتی این دو به هم رسیدند


خانم شیشه ی ماشینش رو پایین میکشه و

خطاب به آقا فریاد میزنه


حیووووووووون


آقا هم بلافاصله داد میزنه

 
میمووووووون


هر دو به راه خود ادامه دادند

و

آقاهه کلی به خاطر واکنش سریع و هوشمندانه ای که نشون داده بود

خوش به حالش شده بود

 

فقط وقتی سرپیچ بعد رسید

 

.

.

.

kocholo.org

 

نتیجه ی اخلاقی:

مردها هیچوقت واقعا نمی فهمند که

زن ها دارن تلاش میکنند چی بهشون بگن!!!!!!!



ولی مشکل اصلی اینکه زنها مطلب را درست عنوان نمی کنند اگر می گفت جلورو بپا خطر یا ....... اینجوری نمی شد... حیوووون یعنی چی ؟؟؟؟

 


 

 
پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, :: 10:37 :: نويسنده : آرزو زمانی
۱ . کنجکاوی را دنبال کنید
“من هیچ استعداد خاصی ندارم .فقط عاشق کنجکاوی هستم “
چگونه کنجکاوی خودتان را تحریک می کنید ؟ من کنجکاو هستم. مثلا پیدا کردن علت اینکه چگونه یک شخص موفق است و شخص دیگری شکست می خورد .به همین دلیل است که من سال ها وقت صرف مطالعه موفقیت کرده ام . شما بیشتر در چه مورد کنجکاو هستید ؟
پیگیری کنجکاوی شما رازی است برای رسیدن به موفقیت.

۲ .پشتکار گرانبها است
“من هوش خوبی ندارم، فقط روی مشکلات زمان زیادی میگذارم”
تمام ارزش تمبر پستی توانایی آن به چسبیدن به چیزی است تا زمانی که آن را برساند.مانند تمبر پستی باشید ؛ مسابقه ای که شروع کرده اید را به پایان برسانید .
با پشتکار می توانید به مقصد برسید.

۳ .تمرکز بر حال
“مردی که بتواند در حالی که دختر زیبایی را می بوسد با ایمنی رانندگی کند ، به بوسه اهمیتی را که سزاوار آن هست نمیدهد“
پدرم به من می گفت نمی توانی در یک زمان بر ۲ اسب سوار شوی .من دوست داشتم بگویم تو می توانی هر چیزی را انجام بدهی اما نه همه چیز .یاد بگیرید که در حال باشید.تمام حواستان را بدهید به کاری که در حال حاضر انجام میدهید.
انرژی متمرکز، توان افراد است، و این تفاوت پیروزی و شکست است .

۴ .تخیل قدرتمند است .
“تخیل همه چیز است .می تواند باعث جذاب شدن زندگی شود .تخیلی به مراتب از دانش مهم تر است “
آیا شما از تخیلات روزانه استفاده می کنید ؟ تخیل از دانش مهم تر است ! تخیل شما پیش نمایش آینده شما است .نشانه واقعی هوش دانش نیست ، تخیل است.
آیا شما هر روز ماهیچه های تخیلتان را تمرین می دهید ؟اجازه ندهید چیزهای قدرتمندی مثل تخیل به حالت سکون دربیایند.

۵ .اشتباه کردن
“کسی که هیچ وقت اشتباه نمی کند هیچ وقت هم چیز جدید یاد نمیگیرد “
هرگز از اشتباه کردن نترسید .اشتباه شکست نیست .اشتباهات شما را بهتر،زیرک تر و سریع تر می کنند، اگر شما از آنها استفاده مناسب کنید . قدرتی که منجر به اشتباه می شود را کشف کنید .
من این را قبل گفته ام ،و اکنون هم می گویم ، اگر می خواهید به موفقیت برسید اشتباهاتی که مرتکب می شوید را ۳ برابر کنید .

۶ .زندگی در لحظه
“من هیچ موقع در مورد آینده فکر نمی کنم ،خودش بزودی خواهد آمد”
تنها راه درست آینده شما این است که در “همین لحظه ” باشید .
شما زمان حال را با دیروز یا فردا نمی توانید عوض کنید .،بنابراین این از اهمیت فوق العاده برخوردار است، که شما تمام تلاش خود را به زمان جاری اختصاص دارید .این تنها زمانی است که اهمیت دارد ، این تنها زمانی است که وجود دارد .

۷ .خلق ارزش
“سعی نکنید موفق شوید ، بلکه سعی کنید با ارزش شوید “
وقت خود را به تلاش برای موفق شدن هدر ندهید،وقت خود را صرف ایجاد ارزش کنید .اگر شما با ارزش باشید ،موفقیت را جذب می کنید
استعدادها و موهبت هایی که دارید را کشف کنید ، بیاموزید چگونه آن استعدادها و موهبت های الهی را در راهی استفاده کنید که برای دیگران مفید باشد .
تلاش کنید تا با ارزش شوید و موفقیت شما را تعقیب خواهد کرد .

۸ .انتظار نتایج متفاوت نداشته باشید.
“دیوانگی : انجام کاری دوباره و دوباره و انتظار نتایج متفاوت داشتن “
شما نمی توانید کاری را هر روز انجام دهید و انتظار نتایج متفاوت داشته باشید ،به عبارت دیگر، نمی توانید همیشه کار یکسانی (کارهای روزمره) را انجام دهید، و انتظار داشته باشید متفاوت به نظر برسید.برای اینکه زندگی تان تغیر کند، باید خودتان را تا سر حد تغییر افکار و اعمالتان متفاوت کنید، که متعاقبا زندگی تان تغییر خواهد کرد.

۹ .دانش از تجربه می آید .
“اطلاعات به معنای دانش نیست . تنها منبع دانش تجربه است “
دانش از تجربه می آید . شما می توانید درباره انجام یک کار بحث کنید ، اما این بحث فقط دانش فلسفی از این کار به شما می دهد .شما باید این کار را تجربه کنید تا از آن آگاهی پیدا کنید .تکلیف چیست ؟ دنبال کسب تجربه باشید !
وقت خودتون رو صرف یادگرفتن اطلاعات اضافی نکنید .دست بکار شوید و دنبال کسب تجربه باشید .

۱۰ .اول قوانین را یاد بگیرید بعد بهتر بازی کنید.
“اگر شما قوانین بازی را یاد بگیرید از هر کس دیگر بهتر بازی خواهید کرد”
۲ گام هست که شما باید انجام بدهید .اولین گام این است که شما باید قوانین بازی که می کنید را یاد بگیرید ،این یک امر حیاتی است.گام دوم این که شما باید بازی را از هر فرد دیگری بهتر انجام بدهید .اگر شما بتوانید این ۲ گام را انجام دهید موفقیت از آن شما می شود .
 
 
پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, :: 10:35 :: نويسنده : آرزو زمانی
یه روز یه خانومه که ماشینش قدیمی و خراب شده بوده تصمیم میگیره که به شوهرش یه جوری 
غیر مستقیم بگه که یه ماشین نو میخواد. 
به شوهرش میگه عزیزم روز تولدم نزدیکه. لطفا برام یه چیزی بخر که صفر تا صد رو تو ۴ ثانیه بره و رنگش هم آبی باشه.
حالا حدس بزنین شوهرش برا تولد خانومه چی می خره؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
یه ترازوی دیجیتال
 
پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, :: 10:33 :: نويسنده : آرزو زمانی
 اجازه نده ترس تو را فلج سازد>>>مارک فیشر
 افرادی که از ریسک کردن میترسند به جایی نمیرسند>>>مارک فیشر
 منشا همه بیماریها در فکر است>>> ژوزف مورفی
 رحمت خداوند ممکن است تاخیر داشته باشد اما حتمی است>>>انتونی رابینز
 چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد امد>>>ژوزف مورفی
 افراد موفق هیچ وقت اجازه نمیدهند که شرایط ازارشان دهد>>>مارک فیشر
 افرادی که زمان را در انتظار شرایط عالی از دست میدهند هرگز موفق نمیشوند>>>مارک فیشر
 اعمال ثابت ما سرنوشت ما را تعیین میکند.>>>انتونی رابیتز
هنگامی که تخیلات و منطق در ضدیت با هم قرار بگیرند تخیلات پیروز میشوند>>> مارک فیشر
 
 وقتی که هدف روشنی داشته باشیم احساس روشنی به ما دست میدهد>>>انتونی رابینز
 ترس را از خود بران و با خود بگو من با نیروی شعور خود قدرت انجام هر کاری را دارم>>>ژوزف مورفی
  قانون زندگی , قانون باور است.>>>ژوزف مورفی
 اعتقادات ما اعمال افکار و احساسات ما را شکل میدهد>>>انتونی رابینز
اگر نمیدانی به کجا میروی به هیچ کجا نخواهی رسید.>>>مارک فیشر
 
 نبوغ در سادگی نهفته است>>>مونزارت
در زندگی شکست وجود ندارد بلکه فقط نتیجه موجود است>>>انتونی رابینز
 
 تمام کسانی که ثروتمند شده اند باور داشته اند که میتوانند ثروتمند شوند.>>>مارک فیشر
 باور به طور خود بخود به اجرا در میاید>>>ژوزف مورفی
به ضمیر باطن خود به صورت یک هوش زنده و یک یار موافق بنگرید>>>ژوزف مورفی
 
 ترس باعث میشود تا بسیاری از مردم به رویاهایشان نرسند.>>>مارک فیشر
 زندگی دقیقا به ما ان چیزی را میدهد که به دنبالش هستیم>>>مارک فیشر
 نباید مطالب غلطی که از گذشته در ذهن ما برنامه ریزی شده اند حال و اینده ما را تباه کنند >>> انتونی رابینز
 آرزوهی هر فرد موجب شکل گرفتن و بقای افکار او میشود>>>هراکلیتوس
 اندیشه هایتان را عوض کنید تا سرنوشتتان عوض شود.>>>ژوزف مورفی
 زندگی آماده است تا بسیار بیشتر از انچه تصورش را میکنید به ما بدهد.>>>مارک فیشر
 تنها کسانی میتوانند کارهای بزرگی انجام دهند که به قدرت ذهن ایمان دارند.>>>مارک فیشر
 ضمیر باطن شما سازنده بدن شماست و میتواند شما را درمان کند.>>>ژوزف مورفی


 

 
چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, :: 10:46 :: نويسنده : آرزو زمانی

دخترکی به پیش کورش کبیر آمد و گفت:

من عاشق تو هستم.

کورش به او گفت:

لیاقت شما برادر من است

که هم از من زیباتر و هم برازنده تر است.

والان پشت سر شما ایستاده.

دخترک برگشت ولی کسی نبود.

کورش گفت:

تو اگر عاشقم بودی بر نمی گشتی............

 
چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, :: 10:35 :: نويسنده : آرزو زمانی

هر زنی زیبایی منحصر به فرد خود را دارد. در عین حال هیچ زنی فاقد نواقص ظاهری نیست. ولی این نواقص به راحتی با یک آرایش درست رفع خواهد شد. هر زنی باید بداند که آرایشی را انتخاب کند که زیبایی طبیعی خود را حفظ کرده و در عین حال آن نواقص را نیز بپوشاند. با توجه به شکل و فرم چشمهای خود از رنگ هاو وسایل آرایشی چشم استفاده کنید.

آرایش چشمان گود

 

SiteRooz.com

 اگر چشمان گودی دارید سایه های روشن و رنگ صدفی استفاده کنید چرا که باعث می شود چشمانتان بزرگتر دیده شود. سایه را بر روی پلک از گوشه داخلی چشم به بیرون و کمی فراتر از آن بکشید. رنگهای روشن باید در وسط پلک باشد و رنگهای تیره تر درست در بالای کاسه چشم . سایه های تیره تر را در بالا وبیرون ترکیب کنید.

آرایش چشمهای با فاصله از هم

SiteRooz.com

 

شما می توانید فاصله چشمان خود را کمتر نشان دهید اگر سایه های تیره را از گوشه خارجی چشم تا وسط پلک بکشید.سپس سایه روشن تری از وسط پلک به سمت گوشه داخل چشم بکشید. سپس سایه های مختلف را در وسط پلک باهم ترکیب کنید.

 آرایش چشم های با فاصله نزدیک

SiteRooz.com

 

چشمهای با فاصله نزدیک باریکتر از چشمان با فاصله زیاد هستند. در داخل گوشه هر دو چشم باید با دقت بیشتری عمل کنید. خط چشم بسیار نازکی در بالای پلک بکشید به طوری که در نزدیک گوشه خارجی چشم ضخیم تر باشد. از لایه نازک سایه روشنی از گوشه بیرونی چشم خود به سمت وسط پلک خود استفاده کرده سپس از رنگ های سایه تیره تر از وسط به سمت گوشه بیرونی استفاه کنید. رنگ های وسط پلک را باه هم ترکیب کنید. ریمل بیشتری در گوشه های بیرونی بزنید.

آرایش چشم برای چشمهای رو به پایین

SiteRooz.com

 

در این نوع چشم بسیار مهم است که از سایه چشم در بالا و به سمت بیرون استفاده کنید. خط چشم را نزدیک به خط مژه بالا و سپس بکشید و سپس با سایه در طول خط کاسه چشم در قسمت بیرونی دوسوم چشم ترکیب کنید. تا از دید بصری چشم بالاتر دیده شمود و سپس مقدار زیادی ریمل بزنید.

آرایش برای چشمان آسیایی

SiteRooz.com

  

اگر چشمانی به شکل چشمان آسیایی دارید از سایه‌های رنگ روشن در پلک خود استفاده کنید. از مداد برای کشیدن خط ضخیم دودی رنگ در بالای خط مژه استفاده کنید.(باید این خط آنقدر ضخیم باشد که وقتی چشمانتان باز است دیده شود).در زیر مژه‌های پایین از خط نازک‌تری استفاده کنید. برای اینکه چشمانتان پهن‌تر دیده شود از رنگ سایه قهوه‌ای در روی ابروهای خود استفاده کنید. مژه‌های خود را با دو یا سه لایه ریمل زیاد پوشش دهید.

آرایش چشم برای کسانی که از عینک استفاده می‌کنند

 اگر فرم عینک شما رنگ روشنی دارد لازم نیست که رنگ اضافی به سایه خود بیفزایید. بهتر است که توجه بیشتری به مژه‌های خود داشته باشید و آن را پررنگ‌تر کنید.اگر معمولاً ریمل قهوه‌ای را ترجیح می‌دادید به ریمل سیاه تغییر دهید. برای اینکه به حجم مژه‌های خود اضافه کنید ریمل زیاد از ریشه به نوک مژه‌ها بکشید. اگر از آن دسته افرادی هستید که از عینک‌های با فرم پهن و بزرگ استفاده می‌کنید باید وقت بگزارید و ابروهای خود را به رنگ و شکلی در آورید که مناسب باشد. بسیار مهم است که چشم و ابرو صورت شما را نشان دهد نه عینک.

 راز چشمان درشت

سایه‌های تیره چشم را از لحاظ بصری کوچک‌تر و گودتر نشان می‌دهد در حالیکه رنگ روشن چشم‌ها را بزرگ‌تر نشان می‌دهد . "چشم‌های خود را باز کنید" . اگر می‌خواهید که تأثیر چشمان درشت و زیبا را ایجاد کنید باید از سایه‌های روشن استفاده کنید. بعد از استفاده از هرگونه خط چشم و مداد از سایه استفاده کنید چرا که به نظر ملایم‌تر و ملیح‌تر دیده می‌شود. اگر می‌خواهید چشمگیرتر دیده شوید خط چشم را بعد از سایه استفاده کنید. سپس آرایش چشم خود را با استفاده از ریمل تکمیل کنید. برای اینکه به حجم مژه‌های خود بیفزایید و به نظر بلندتر برسند از ریمل حجم دهنده استفاده کنید. هرگز گوشه داخلی مژه‌های پایینی را خط نکشید چرا که چشمانتان کوچک‌تر دیده می‌شود.

 
چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, :: 10:26 :: نويسنده : آرزو زمانی
 
فال بدبختی ( طنز بسیار خواندنی و جالب )
فروردین : یا روز میمیرند یا شب.                                                    

اردیبهشت : نه تنها قادر به پرداخت اجاره خانه خود نمی شوند بلکه از صاحبخانه خود پول دستی هم می گیرند.                                        

خرداد : کارت تلفن تغلبی نصیبشان میشود.                                        

تیر : به دلیل سوراخ بودن جیبشان ۲۴۰ تومان از دست میدهند.                

مرداد : دچار یک خود درگیری عجیب می شوند.                                   

شهریور :
کلید های خانه را گم می کنند.                                           

مهر :
به یک مسافرت خارجی می روند البته در خواب.                             

آبان : چک هایشان برگشت می خورد البته در بیداری.                           

آذر : لامپ تصویر تلویزیونشان می سوزد.                                           

دی : در حالی که سوار اتوبوس هستند یکی از هم کلاسیهای خود را سوار بر ماکسیما می بینند.                                                                

بهمن : همه دنیا روز تولدش را فراموش می کنند. (دقیقا در مورد من صدق میکنه.چون هیچکس دیروز رو یادش نبود.)                                     

اسفند : جوهر خودکارشان بر پیراهنشان پس میدهد تا بیش تر از همیشه تابلو شوند
 
 
چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, :: 10:2 :: نويسنده : آرزو زمانی
مری کیت و آشلی اولسن دو قلو های غیر همسان که از دوران کودکی در تلویزیون و فیلم های سینمایی ظاهر شدند، حالا دیگر کودک نیستند، بلکه امتیاز بسیار بزرگسالانه ای به دست آورده اند.
 
به نقل از سیمرغ آنها خوش لباس ترین زوج خواهران مشهور در نشریه Vogue’s 2011 Best Dressed Special نام گرفته اند ، که باعث شد دکه های روزنامه فروشی پر فروش شود. به شما دو تا تبریک می گوییم!
 
مشهور ترین و شیک پوش ترین خواهران جهان +تصاویر ، www.irannaz.com

اما مری کیت و آشلی اولسن مطمئناً تنها خواهران خوش لباسی نیستند که مشهور شده اند. در مورد 9 تای دیگر چه می دانید؟
 
مشهور ترین و شیک پوش ترین خواهران جهان +تصاویر ، www.irannaz.com

1-کیت و پیپا میدلتون ( Kate and Pippa Middleton )
و اما کیت و پیپا میدلتون! امکان ندارد نام دوشز کمبریج و خواهرش در لیست  خوش لباس ترین خواهران  به چشمتان نخورد. این دو گل زیبای انگلیسی چه با زر و زیور آلات شاهانه خود را آراسته کنند و چه پوشش معمولی و غیر رسمی داشته باشند، همیشه در کنار هم جذاب و عالی هستند، به خصوص با این کلاهها!
 
مشهور ترین و شیک پوش ترین خواهران جهان +تصاویر ، www.irannaz.com

2 - مونیکا و پنلوپه کروز ( Penelope and Monica Cruz )
آیا شما میدانشتید پنلوپه کروز یک خواهر دارد؟ مونیکا یک ستاره اسپانیایی و رقاص (رقص فلامنکو که رقص تند کولیهای اسپانیا است) است، جذابیت او کمتر ازخواهر بزرگش پنلوپه نیست. در حقیقت در سال 2000 آنها با هم یک تیم تشکیل دادند تا نسخه محدود مانگو (MNG Mango) را به وجود بیاورند (در سال ۲۰۰۷ پنلوپه به همراه خواهرش دومین مجموعه خود را برای منگو طراحی کردند).
 
مشهور ترین و شیک پوش ترین خواهران جهان +تصاویر ، www.irannaz.com

3 - سینا و ساوانا میلر (Sienna and Savannah Miller)
سینا میلر ستاره، مدل و طراح مد بریتانیایی- امریکایی و خواهر بزرگش ساوانا به قدری به هم شبیه هستند که به نظر دو قلو میرسند با این تفاوت که یکی از آنها قد بلندتری از دیگری دارد. ساوانا طراح حرفه ای است و او با سینا در لیبل Twenty8Twelve اش همکاری کرد. در این عکس، آنها در هفته مد لندن (Fashion Week) در سال 2009 هستند. چه جذابیتی!
 
مشهور ترین و شیک پوش ترین خواهران جهان +تصاویر ، www.irannaz.com

4 -امیلی و زوئی دشانل (Emily and Zooey Deschanel)
زوئی بازیگر، خواننده و ترانه سرای آمریکایی، خواهر کوچکتر امیلی دشانل است. میدانید ما عاشق چه ویژگی امیلی و زوئی هستیم؟ هر دوی آنها همیشه عالی به نظر میرسند اما سبکهای بسیار متفاوتی نسبت به هم دارند. امیلی معمولا با ملاحظه تر تیپ انتخاب میکند در حالی که سبک زوئی منحصر به فرد و عجیب به نظر میرسد. به هر حال، رنگ قرمز خیلی خوب به هر دوی آنها می آید.
 
مشهور ترین و شیک پوش ترین خواهران جهان +تصاویر ، www.irannaz.com

5 - ال و داکوتا فانینگ (Elle and Dakota Fanning)
بله، عکسی که اخیرا توسط تری ریچاردسون (عکاس مشهور) از آنها گرفته شده ممکن است کمی سوال برانگیز باشد، هر دو خواهر توانایی خودشان را نشان داده اند نه فقط در مقابل فراز و نشیب های هالیوود، بلکه از نظر توانایی در خوش لباسی. صادقانه بگوییم از اینکه در این عکس که در نمایش مد رودارت (Rodarte show) در طول هفته مد نیویورک در سپتامبر گذشته گرفته شده، جامپسوئیت (jumpsuit) ال به چه زیبایی به تنش می آید شگفت زده شده ایم. واقعاً تحسین برانگیز هست.
 
مشهور ترین و شیک پوش ترین خواهران جهان +تصاویر ، www.irannaz.com

6 - بیانسه و سولانژ ناولز
تینا ناولز مادر آنها که خود نیز طراح است، باید به دخترانش افتخار کند که در این لیست قرار گرفته اند.
 
مشهور ترین و شیک پوش ترین خواهران جهان +تصاویر ، www.irannaz.com

7 - کیت و رونی مارا
کیت در حال حاضر از اشباح سریال "داستان وحشت امریکایی" (American Horror Story) می ترسد در حالی که رونی نقش هکر را در "دختری با خالکوبی اژدها" ( The Girl with the Dragon Tattoo) به دست می آورد. مهم نیست که آنها کجا هستند یا چه کاری انجام می دهند، به هر حال آنها همیشه آلامد هستند. آنها حتی در موارد غیر ضروری فیلم ترسناک "کابوسی در خیابان الم " (Nightmare on Elm Street ) در سال 2010 سعی می کردند طبق مد پیش بروند.
 
مشهور ترین و شیک پوش ترین خواهران جهان +تصاویر ، www.irannaz.com

8 - هیلاری و هایلی داف
هیلاری ( هنرپیشه، خوانندهٔ پاپ، ترانه سرا و تاجر آمریکایی) ممکن است باردار به نظر برسد اما چنین چیزی نیست، این شکم برآمده فقط شاهدی است بر اینکه او چقدر از روزهای لیزی مک گوایر اش (نقش اصلی که در یک برنامه تلویزیونی به همین نام داشت) دور شده است. هایلی با ظاهر شدن در چنین فیلمهای ساختارشکن مثل دینامیت ناپلئون (Napoleon dynamite) ، یک کار عالی انجام داده و خودش را مستقل از خواهرش در هالیوود جاویدان کرده است. در کل آنها یک خانواده با سلیقه و شیک پوش هستند، اینطور فکر نمی کنید؟
 
مشهور ترین و شیک پوش ترین خواهران جهان +تصاویر ، www.irannaz.com

9 - جنیفر و لیندا لوپز
لیندا لوپز روزنامه نگار برنده جایزه، خواهر مشهور دیگری است که به تنهایی معمولا کانون توجه نیست، اما وقتی که او و خواهر بزرگش جنیفر با هم خارج می شوند زوج کاملی هستند. مثل این عکس که آنها درمراسم Samsung Hope for Children Gala هستند که در لندن در تابستان برگزار شد.
 
 
چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, :: 9:56 :: نويسنده : آرزو زمانی
 

عکس های دیدنی از پدر و پسر های مشهور هالیوودی ، www.irannaz.com

عکس های دیدنی از پدر و پسر های مشهور هالیوودی ، www.irannaz.com

عکس های دیدنی از پدر و پسر های مشهور هالیوودی ، www.irannaz.com

 

عکس های دیدنی از پدر و پسر های مشهور هالیوودی ، www.irannaz.com

عکس های دیدنی از پدر و پسر های مشهور هالیوودی ، www.irannaz.com

عکس های دیدنی از پدر و پسر های مشهور هالیوودی ، www.irannaz.com

 

عکس های دیدنی از پدر و پسر های مشهور هالیوودی ، www.irannaz.com

 

 

عکس های دیدنی از پدر و پسر های مشهور هالیوودی ، www.irannaz.com

 
چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, :: 9:48 :: نويسنده : آرزو زمانی
قبل از بیکاری
 
تغییر عجیب اندام یک مانكن پس از بیكاری!! (تصویری) ، www.irannaz.com
 
تغییر عجیب اندام یک مانكن پس از بیكاری!! (تصویری) ، www.irannaz.com
 
بعد از بیکاری
 
تغییر عجیب اندام یک مانكن پس از بیكاری!! (تصویری) ، www.irannaz.com
 
تغییر عجیب اندام یک مانكن پس از بیكاری!! (تصویری) ، www.irannaz.com
 

 

 
چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, :: 9:18 :: نويسنده : آرزو زمانی

بابا دمتون گرم دیروز تولد من بود یه نفر بهم تبریک نگفت.

خیلی نامردین خوبه تاریخ تولدم تو پروفایلم هست

دیگه دوستون ندارم.قهر قهر قهر......................

 
دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, :: 10:58 :: نويسنده : آرزو زمانی

- هایدی کلوم ، مانکن مشهور آلمانی الاصل پاهایش را 2 میلیون دلار بیمه کرده است.

2- "امریکا فررا" بازیگر هالیوود ، لبخندش را 10 میلیون دلار قیمت گذاشته است.
Persianv.com At site

3- پاهای دیوید بکهام 7 میلیون دلار می ارزد!

4- دنیل کرگ بازیگر ،بدنش را 5 میلیون پوند بیمه کرده است.

5- جیمی لی کورتز یکی از مشهورترین چهره های تلویزیونی آمریکاست. وی پاهایش را خیلی دوست دارد ، و برای آنها 2 میلیون دلار قیمت گذاشته است!

6- جنیفرلوپز را که همه می شناسند!او صدایش را در مرتبه دوم اهمیت قرار داده است او یکی از اعضای بدنش را 300 میلیون دلار بیمه کرده است!
Persianv.com At site

7- لبخند جولیا رابرتز 30 دلار ارزش دارد ! این لبخند اوست که وی را مشهور کرده است.
Persianv.com At site

8- مدونا نیز یکی دیگر از هنرمندانی است که اعضای بدنش را بیمه می کند و همچنین کیم کارداشین!

9- ماریا کری نیز آنقدر پاهایش را دوست دارد که آنها را 1 میلیارد دلار بیمه کرده است!!!!

10- و در آخر ریحانا نیز برای آنکه از دیگران عقب نماند پاهایش را 1 میلیون دلار قیمت گذاشته است!

 
دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, :: 10:24 :: نويسنده : آرزو زمانی
مدونا که به تازگی تاج ملکه پاپ رو در آغوش گرفته ، از وقتی لیدی گاگا به عنوان یک رقیب اصلی در برابرش قد علم کرده ، تلاشش برای چنگ زدن و از دست ندادن تاج ملکه بیشتر شده … این در حالی هستش که هر دو نفر تاریخ برگزاری تور های دور دنیای خود رو اعلام کردند.
 
مدونا در اجرای یکشنبه خودش در Super Bowl ، تاریخ برگزاری تور خودش رو اعلام کرد تور مدونا در روز 29 ماه مه در تل آویو اسرائیل استارت خواهد خورد و سپس در کشورهای خاورمیانه ، آمریکای شمالی و اروپا ادامه پیدا می کنه و مهمترین اجرا هادر ماه جولای در شهرهای Edinburgh و دوبلین و لندن خواهد بود لیدی گاگا هم دیروز بعدازظهر اجرای اولیه رو اعلام کرد که در روز 29 آوریل در سئول کره جنوبی کلید خواهد خورد.
 
رقابت مدونا با لیدی گاگا برای کسب عنوان ملکه پاپ!! ، www.irannaz.com
 
تور لیدی گاگا شامل کشورهای آسیایی به خصوص آسیای شرقی و هند ، اروپا ، آمریکای جنوبی ، مرکزی و شمالی ، و احتمالا یک کشور خاورمیانه خواهد بود.

بازگشت ملکه 54 ساله پاپ در حالی هست که از نگاه منتقدان رقابت نسبتا تنگاتنگی با خواننده نوظهور پاپ یعنی لیدی گاگا داره بر طبق اظهارات Hollie Clemence در سایت theweek مسئله خیلی نامناسبی در اواخر سال گذشته روی داد که در خورد شأن ملکه پاپ نبود و این ماجرا ، متهم شدن لیدی گاگا توسط مدونا به خاطر کپی برداری از آهنگاش بود. مخصوصا مدونا آهنگ Born This Way رو کپی برداری کاملی از آهنگ Express Youselft خودش دونست این در حالیه که لیدی گاگا بارها از مدونا به عنوان یکی از بزرگترین الگوهای خودش نام برده .
 
لیدی گاگا در مصاحبه با NME ، در اشاره به این موضوع این حرف مدونا رو عقب ماندگی تلقی کرد و گفت که من همیشه مدونا رو دوست داشتم چون در طی ۴۰ سال اخیر همواره یکه تاز دیسکو پاپ بوده منتقدان تلاش مدونای ۵۴ساله برای نگه داشتن لقب ملکه پاپ که سالهاست حفظش کرده ، در مقابل خواننده جوانی که تنها سه از فعالیتش در دنیای پاپ می گذره رو نشانه قدرت و نفوذ زیاد لیدی گاگا می دانند.
 
رقابت مدونا با لیدی گاگا برای کسب عنوان ملکه پاپ!! ، www.irannaz.com

موسیقی و طرفداران دنیای پاپ به سال 2012 هستش که با برگزرای توزهای هم زمان مدونا و لیدی گاگا ، کدام یک برتری بیشتری به دست میاره . به گفته Clemence ، موفقیت تور مدونا بستگی زیادی به عمق جیب طرفداراش داره برای مثال بر اساس نرخ های اعلام شده تر مدونا در بریتانیا هر بلیط بین 70 تا 125 پوند قیمت خواهد داشت .
 
و این در حالی است که مدونا انتظار داره از هر اجرا معادل 5 میلیون پوند درآمد کسب کنه مدونا در یکی از مصاحبه های خودش در مورد تور گفته : مردم به طور معمول 300 دلار بابت چیزهای احمقانه مانند خرید کیف های دستی گوناگون خرج می کنن ، من از مردم می خوام خوب کار کنن ، پولشونو پس انداز کنن تا به دیدن اجراهای من بیان ، چون من ارزششو دارم .
 
دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, :: 10:20 :: نويسنده : آرزو زمانی
طالع بینی کیهانی ازدواج ماه های مختلف با هم
در این جا برای شما رابطه ای را که ماههای مختلف می توانند با هم داشته باشند را بصورت خلاصه و مفید قرار داده ایم.

سرنوشت کیهانی شما
فروردین+ فروردین = پیوندی آتشین
فروردین+اردیبهشت = پیوندی کاملا عشقی
فروردین+خرداد = خوش دل و امیدوار
فروردین+تیر = اختلاف فراوان
فروردین+مرداد = شدید
فروردین+شهریور = سرد و گرم
فروردین+مهر = کمی غیر ممکن
فروردین+آبان = خیلی با حرارت
فروردین+آذر = پر از ماجرا جویی
فروردین+دی = هیجانات فراوان
فروردین+بهمن = شگفت انگیز
فروردین+اسفند = توام با مشکلات

اردیبهشت+فروردین = پر شور و هیجان
اردیبهشت+ اردیبهشت = خیلی مناسب
اردیبهشت+خرداد = پیوندی نا موفق
اردیبهشت+تیر = اتحادی عمیق
اردیبهشت+مرداد = کاملا دوست داشتنی
اردیبهشت+شهریور = تشریک مساعی زیاد
اردیبهشت+مهر = جسمانی و شهوانی
اردیبهشت+آبان = آرام و آهن ربایی
اردیبهشت+آذر =بسیار ناهموار
اردیبهشت+دی = کمی هولناک
اردیبهشت+بهمن = خیلی قوی
اردیبهشت+اسفند = توام با جذابیت

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

خرداد+فروردین = دارای آینده ی روشن
خرداد+اردیبهشت = پیوندی دشوار
خرداد+ خرداد = پیوندی نا پایدار
خرداد+تیر = افقی روشن
خرداد+مرداد = عافیت طلب و عیاش
خرداد+شهریور = عاشقانه
خرداد+مهر = کاملا با شکوه
خرداد+آبان = بن بست عشقی
خرداد+آذر = سراسر شادمانی
خرداد+دی = چشم در چشم نیافتد
خرداد+بهمن = دوستان خوب برای هم
خرداد+اسفند = مرهم یکدیگر

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

تیر+فروردین = پیوندی سست
تیر+اردیبهشت = محیطی راحت و مرفه
تیر+خرداد = پیوندی نا هماهنگ
تیر+تیر = رابطه ی رویایی
تیر+مرداد = هیجانی و پر زحمت
تیر+شهریور = محرک یکدیگر
تیر+مهر = زندگی پر از تلاطم
تیر+آبان = جرقه و پرواز
تیر+آذر = سراسر مشکل
تیر+دی = زوجی دلسوز
تیر+بهمن = سراسر اضطراب
تیر+اسفند = تقویت کننده ی هم

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

مرداد+فروردین = خاطرات به یاد ماندنی
مرداد+اردیبهشت = احساسات پاک
مرداد+خرداد = زندگی پر از نشاط
مرداد+تیر = پیوندی عاشقانه
مرداد+مرداد = جنگ اراده ها
مرداد+شهریور = ازدواجشان دشوار است
مرداد+مهر = شادی بزرگ
مرداد+آبان = برخورد دو قطب
مرداد+آذز = بسیار نیروبخش
مرداد+دی = کوتاه اما شیرین
مرداد+بهمن = می تواند مشکل باشد
مرداد+اسفند = زندگی توام با جرقه

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

شهریور+فروردین = دور از یکدیگر
شهریور+اردیبهشت = استوار و لذت بخش
شهریور+خرداد = کاملا غیر معمول
شهریور+تیر = اختلاف زیاد
شهریور+مرداد = عقاید نا همامنگ
شهریور+شهریور = سازگار
شهریور+مهر = زندگی با سختی
شهریور+آبان = هیجانات واقعی
شهریور+آذر = نیازهای مخالف
شهریور+دی = موافق و سازگار
شهریور+بهمن = تیره و گلالود
شهریور+اسفند = بهشتی

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

مهر+فروردین = زندگی پر تناقض
مهر+اردیبهشت = جسمانی و شهوانی
مهر+خرداد = پیوندی بسیار عالی
مهر+تیر = تلاشی سخت
مهر+مرداد = نیروبخش
مهر+شهریور = مخالف
مهر+مهر = قدرتی نا پایدار
مهر+آبان = پاداش و هیجان
مهر+آذر = هم پرواز
مهر+دی = پیوندی سست
مهر+بهمن = ازدواج شگفت انگیز
مهر+اسفند = آرامش و پاداش

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

آبان+فروردین = جاودانه و طولانی
آبان+اردیبهشت = پیوندی با اجر
آبان+خرداد = لطیف و با نشاط
آبان+تیر = زندگی بهشتی
آبان+مرداد = نمایش پر قدرت
آبان+شهریور = شروعی آرام
آبان+مهر = لجاجت و گول زنی
آبان+آبان = انفجار
آبان+آذر = تحمیلی و اجباری
آبان+دی = شیفته ی یکدیگر
آبان+بهمن = بالا و پایین
آبان+اسفند =کاملا عالی

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

آذر+فروردین = عالی و شگفت انگیز
آذر+اردیبهشت = درگیری زیاد
آذر+خرداد = سرد و گرم
آذر+تیر = غیر صمیمی
آذر+مرداد = دلسوز واقعی
آذر+شهریور = نیرو بخش
آذر+مهر = لذت مشترک
آذر+آبان = کارد و پنیر
آذر+آذر = لذت توام با آشوب
آذر+دی = مغایرت زیاد
آذر+بهمن = روابطی بسیار گرم
آذر+اسفند = مشکل دار است

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

دی+فروردین = با جدل
دی+اردیبهشت = زندگی با آینده ای زیبا
دی+خرداد = پیوندی سخت
دی+تیر = پیوندی با شکوه
دی+مرداد = اختلاف زیاد
دی+شهریور = عجیب
دی+مهر = برنده ای ندارد
دی+آبان = خیلی عجیب
دی+آذر = نامناسب
دی+دی = طولانی و پا بر جا
دی+بهمن = کمی مخوف
دی+اسفند = عشقی و شهوانی

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

بهمن+فروردین = بسیار عاشقانه
بهمن+اردیبهشت = خیلی خود سر و لجوج
بهمن+خرداد = پیوندی سرد
بهمن+تیر = خیلی مضر
بهمن+مرداد = بسیار دلکش
بهمن+شهریور = نا هماهنگ
بهمن+مهر = بسیار بسیار عالی
بهمن+آبان = مغایر یکدیگر
بهمن+آذر = نیازمند جد و جهد
بهمن+دی = با کمی نا خالصی
بهمن+بهمن = واقعی و شگفت انگیز
بهمن+اسفند = احتمال نا خوشی

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

اسفند+فروردین = نیازمند به گذشت
اسفند+اردیبهشت = یک پیوند عالی
اسفند+خرداد = نیازمند به بصیرت
اسفند+تیر = شیفته ی یکدیگر
اسفند+مرداد = زوج رمانتیک
اسفند+شهریور = آرام و حامی
اسفند+مهر = عشقی افسانه ای
اسفند+آبان = سراسر شادی و اعتدال
اسفند+آذر = مشکلات زیاد
اسفند+دی = احساسات واقعی
اسفند+بهمن = یکدیگر را درک کنید
 
دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, :: 10:9 :: نويسنده : آرزو زمانی
متولدین فروردین : آهن
فلز زندگی متولدین فروردین آهن است که 9 برابر دیگران به آنها قدرت می دهد و شانس و موفقیت آنها را در زندگی نه برابر می کند . انرژی و اشتیاق روانی انها می تواند همچون مشعل فروزانی ٬ راه را برای دستیابی به آرمان های بزرگی که در سر می پرورانند روشن نماید. آنها پیشگامانی هستند که همواره دیگران را به سمت هدفی نایافتنی هدایت می نمایند.متولدین فروردین کمتر به دنبال اندوختن ثروت هستند.
 
ولی اگر شروع به مال اندوزی کنند با چنان سرعتی پیش می روند که وقت نمی کنند بایستند و پول ها را بشمرند. در زمینه پول ٬ زمان و حتی لباس خود بسیار دست و دلبازانه عمل می کنند و هر قدر هم فقیر باشند همیشه چیزی برای بخشیدن دارند. آنها اعتقاد دارند که وقتی به دیگران کمک می کنند نه فقط خرسند می شوند بلکه این عمل آنها باعث می شود که دیگران هم متقابلا کاری برای آنها انجام دهند.


متولدین اردیبهشت : مس
فلز ماه اردیبهشت مس است که رسانای برق و گرماست و بعد از گذشت سالها همچنان درخشان باقی می ماند. در زندگی خانوادگی حاکم ورئیس است و هیچکس جرات ندارد آرامش او را بر هم زند. او مانند زمان صبور است و مانند جنگل عمیق ٬ واز چنان قدرتی برخوردار است که قادر است کوه را جابجا کند ولی آدمی لجوج و یکدنده است. این افراد معمولا از چیزهای کوچک خوششان نمی آید واز همین رو دلبستگی خاصی به
عشق پایدار و ثروت دارند.


متولدین خرداد : جیوه
فلز سرد جیوه در متولدین خرداد تمایلات دوگانه ای را به وجود می آورد مگر آنکه خودش جلوی آین کارها را بگیرد و به ندای قلب خود گوش کند. هنگامی که عمیقا به دنبال علت بی حوصلگی متولد خرداد بگردید در می یابید که او همیشه در پی هدفی است ولی مشکل اساسی او این است که هدف را نمی شناسد . متولد خرداد از تخیل بسیار قدرتمندی برخوردار است و به همین خاطر اهداف زیادی را در سر می پروراند. ذهن متولدین خرداد همیشه به کاری مشغول است و به همین دلیل بیش از دیگران به استراحت نیاز دارد . آنها با آنکه نسبت به بی خوابی حساس هستند ولی هیچگاه به اندازه کافی نمی خوابند.


متولدین تیر: نقره
فلزوجودی متولدین تیر ٬ نقره است که علیرغم تشابه با سایر فلزات از خصوصیات ویژه گرانبهایی برخوردار است. آنها قلب مهربانی دارند و نیاز دیگران را به خوبی حس می کنند و به آن اهمیت می دهند و می خواهند به دیگران کمک کنند ٬ اما در ابتدا منمتظر می شوند تا ببیند کسی دیگری پیدا می شود که پیش قدم شود چون دوست ندارد پول و وقت خود را صرف چیزی کنند که نیازی به آن نیست. اما اگر دریابد که کس دیگری آستین خود را بالا نزده است آنگاه در آخرین لحظه دست به کار می شود . او می گذارد که دو بار زیر آب فرو روید ٬ ولی بار سوم شما را نجات می دهد . او خیلی رئوف است و نمی گذارد غرق شوید.


متولدین مرداد: طلا
متولد مرداد در دوستی بسیار وفادار است و درموقع دشمنی آدم منصف و قدرتمندی است . او چه ساکت باشد ٬ چه خودنما ٬ فردی خلاق ٬ مبتکر و قدرتمند است . چون او از طلای خالص است به همین دلیل ما ٬ گاهی خودخواهی ٬ تکبرو تنبلی او را نادیده می گیریم .متولدین مرداد در مورد پول هیچگونه احتیاطی به خرج نمی دهند ٬ بسیار ولخرج هستند و حتی اگر پول زیادی نداشته باشند شیک می پوشند و زندگی شان لوکس است و برای
تفریح و سرگرمی خود زیاد خرج می کنند. اگر کسی از آنها پول بخواهد به او می دهند و اگر نداشته باشند از دیگری قرض می کنند و به او می دهند.


متولدین شهریور: جیوه
اگر درجه حرارت محیط مناسب باشد ٬ متولدین شهریور علیرغم اینکه ظاهرا ترکیبی از فولاد و یخ به نظر می رسند ٬ در اثر عواطف اطرافیان ذوب خواهند شد . آنها بدون تردید انسانهایی صادق و قابل اعتمادی هستند ولی زمانی که نخواهند به جایی بروند و یا کار خاصی را انجام دهند ٬ به راحتی می توانند خود را به مریضی بزنند. در چنین مواقعی استعداد نمایی آنها در زمینه هنرپیشگی هویدا می شود. متولدین شهریور از
عکسهای خود ایراد می گیرند و در مورد سر و وضع خود وسواس شدیدی دارند ٬ همیشه سر و وضعی مرتب و پاکیزه دارند و در مورد لباس بسیار سخت گیر هستند.


متولدین مهر : مس
متولدین مهر سودمندی فلز مس را که فلز هم آهنگی آنهاست بازتب می دهند. از هر گونه بی ادبی و بی نزاکتی تنفر دارند ولی با وجود این اگر تابلویی روی دیوار خانه تان کج باشد ًنرا صاف می کنند و اگر صدای تلویزیون تان زیاد باشد آن را کم می کنند . آنها عاشق مردم هستند ولی از اجتماعات بزرگ بدشان می اید.مانند کبوتران صلح دائم این طرف و آنطرف می روند.و به میانجیگری می پردازند و صلح و صفا برقرار می کنند.انسانهایی بامحبت و دلپذیر هستند ولی گاهی اوقات بداخلاق واخمو می شوندو از دستور دادن به دیگران خوششان می آید.
 

متولدین آبان: آهن
در بین متولدین آبان آدم عصبی و بی قرارخیلی کم دیده می شود و این در اثر فلز درونی شخصیت آنهاست ٬ با وجود این آنها خیلی رقیق القلب بوده و نسبت به افراد ناتوان و درمانده خیلی دلسوز هستند. متولدین آبان هرگز هدیه یا محبت کسی را فراموش نمی کنند و فورا در جستجوی جبران آن برمی ایند.از طرف دیگر ظلم و بی عدالتی را نیز فراموش نمی کنند و در مقابل ان واکنش های متفاوتی را از خود بروز می دهند. به خانواده و روابط خانوادگی اهمیت زیادی می دهندو رفتارشان با کودکان ملایم و عطوفت آمیز است.


متولدین آذر : قلع
در میان متولدین آذر به ندرت می توان کسی را پیدا کرد که شوخ طبع و بذله گو باشد و همین تعداداندک نیز که در گفتن لطیفه چنان خام هستندکه هیچ کس به آنها نمی خندد. اگر چه متولدین آذر
حافظه ای بسیار قوی دارند ولی گاهی فراموش می کنند که کت خود را کجا گذاشته اند آنها هرگز نمی توانند دروغگوی ماهری باشند هیچ کس حتی برای یک لحظه نمی تواند دروغ آنها  را باور کند. ریا کاری و دروغ گویی اصلا با مزاج آنها سازگار نیست و هر وقت سعی به انجام این کار نمایند به زودی دستشان رو می شود . متولدین آذر ٬ چه کم رو چه پررو ٬ ر زمینه عشق همیشه آماده اند که شانس خود را امتحان کنند و خود را به آب و آتش بزنند.


متولدین دی : سرب
اگر چه فلز درونی متولد دی او را به فردی بسیار محکم تبدیل ساخته است اما او فردی خجالتی است که روحیه ای لطیف و حساس دارد. متولد دی همه کسانی را که باعث صعود آنها شده اند بسیار ستایش می کنند . آنها خواستار پیروزی و موفقیت هستند و به سنتها و آداب و رسوم احترام می گذارند. در شخصیت متولد دی همیشه اندکی افسردگی و غم همراه با جدیت وجود دارد. اما هیچ یک از این دو خصوصیت باعث نمی شود که اواز انضباط جدی دست بر دارد . متولد دی به حدی لایق و کارآمد است که به راحتی می توانید زمام امور را به دستش بسپارید.


متولدین
بهمن: اورانیوم
فلز درونی متولدین
بهمن یک فلز حقیقی نیست و یک ماده رادیواکتیو است که فقط در ترکیبات یافت می شود . اورانیوم می تواند موجب انفجارات عظیم و زنجیره ای گردداز همین رو تلاش برای محدود کردن آنها و مجبورساختن شان به انجام کاری مثل کوشش برای به دام انداختن طوفان زمستانی در یک بطری است . متولدین بهمن عقیده خود را خیلی رک و بی پرده به زبان می آورد ولی هرگز سعی نمی کند عقیده اش را به شما تحمیل کند. یک بهمنی برای احساس امنیت دور و اطراف خود را شلوغ می کند و دوستان زیادی دارد ولی گاهی اوقات به یکباره در پیله تنهایی خود فرو می رود و دلش می خواهد تنها باشد.


متولدین اسفند: قلع
فلز متولد اسفند ٬ آهن ٬ جیوه ٬ طلا و یا سرب نیست بلکه آلیاژی از فلزهاست که نشانگر غیر واقعی و توهم آمیز بودن این افراد است. آنها قوی تر از آن هستند که می پندارید و عاقل تر ازآن که می شناسید ولی تا زمانی که خودشان راز وجود شان را کشف نکنند ٬ راز آنها همواره پوشیده و مخفی باقی خواهد ماند. یک متولد اسفندتمایل چندانی به آرزوهای دنیوی ندارد٬ همچنین برای مقام ٬ قدرت و یا رهبری ارزشی قائل نیست و ثروت و مال دنیا برای او جذابیتی ندارد. او به آینده هیچ اشتیاقی ندارد و نسبت به آن بی خیال است. در مورد گذشته نیز دانشی شهودی دارد و در مورد امروز شکیبا و مقاوم است.
 
دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, :: 10:5 :: نويسنده : آرزو زمانی
انتخاب زیبا ترین و جذاب ترین مرد سال 2012 +عکس
دیوید بکهام به عنوان جذاب ترین مرد روی کره زمین انتخاب شد. او از میان 101 نفر از جذاب ترین مردان جهان توانست به این عنوان دست یابد. دیوید بکهام که چهار فرزند دارد توانست برای اولین بار به این عنوان جالب دست پیدا کند.
 
انتخاب زیبا ترین و جذاب ترین مرد سال 2012 +عکس ، www.irannaz.com

رایان رینولدز و برادلی کوپر در رتبه سوم و چهارم این لیست جای گرفته اند. تا بحال جذاب ترین مردان هر هفته از میان تعدادی از سلبریتی ها انتخاب می شد اما این بار تصمیم گرفته شد که جذاب ترین مرد دنیا انتخاب شود.
 
انتخاب زیبا ترین و جذاب ترین مرد سال 2012 +عکس ، www.irannaz.com
 
از نظر خوانندگان مجله او باهوش ، خوش تیپ و بسیار جذاب است و شخصیتی منحصر به فردی دارد. زنان او را تحسین می کنند و مردان هم می خواهند مانند او باشند پس چه کسی بهتر از او؟

20 نام برتر جذاب ترین مردان جهان عبارتند از :

1- دیوید بکهام

2- رایان گوسلینگ

3- رایان رینولدز

4- برادلی کوپز

5- جیک کلینگهال

6- رابرت پتینسون

7- تام هاردی

8- جانی دپ

9- هیو جکمن

10- زاک ارفون

11- جورج کلونی

12- هری جاد

13- گری بارلو

14- آدام لونیو

15- جرالد باتلر

16- جیمز فرانکو

17- تیلور لانتر

18- هری استایلز

19- براد پیت

20- اورلاندو بلوم
 
دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, :: 9:59 :: نويسنده : آرزو زمانی

عکس های لباس عروسی جالب با 3 هزار پر طاووس! ، www.irannaz.com

دوست داری لباس عروست این شکلی باشه؟؟؟؟؟؟

با 3هزار پر طاووس!!!!!!!!!!!

 
یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, :: 9:42 :: نويسنده : آرزو زمانی
میزان عشق و محبت متولدین ماه های مختلف سال
میخواهید با روحیات عاطفی متولدین هر ماه آشنا شوید ؟

متولدین فروردین ماه :
به سوی من بیا
تا تو را حس کنم
و دنیا خواهد دید
داستان عشقی سوزان را
که شعله اش در قلب من خواهى بود

به هنگام عاشقی گویی در دنیای شوالیه ها و پرنسس ها سر می کند.
قلبا عاشق است و در عشق پا بر جاست.

متولدین اردیبهشت ماه :
عشق را در چشمان من بنگر
چهره ی بر افروخته ام را ببین و عشق را حس کن
به صدای نفس های من گوش کن
و بشنو ترانه ی عشق را

عاشقی بی قرار است و کمرو ولی پر شهامت.
موسیقی بر او تاثیر فراوان دارد.

متولدین خرداد ماه :
با من به رویا بیا به رویای عشق
بیا تا بر فراز بلندترین کوه گام نهیم
بیا تا در ژرف ترین اقیانوس شنا کنیم
بیا تا به دورترین ستاره ها پر کشیم
بر عشق ما هیچ چیز ناممکن نیست

بهترین عاشق دنیاست و گفتارها و دل او پر ز رویاهای عاشقانه است.

متولدین تیر ماه :
بهشت هیچ است
در برابر گام برداشتن در کنار تو
در شبی زیبا
زیر نور ماه

دلی نازک و پر ز محبت دارد و از دل سوختن می هراسد.

متولدین مرداد ماه :
گویی خورشید گرمای خود را از دست داده است
و گل های سرخ عطری ندارند
و ستارگان دیگر نمی خوانند
آن گاه که چشم می گشایم و می بینم
با تو نیستم

عاشق پیشه است و بی عشق زندگی نمی کند.

متولدین شهریور ماه :
شاید به نظر برسد که عاشق نیستم
شاید به نظر برسد که نمی توانم عاشق باشم
شایى به نظر برسى که حتی نمی خواهم عاشق باشم
ولی نه در برابر عشقی مانند عشق من به تو
که تا آخرین لحظه عمر آن را در قلبم نگاه خواهم داشت
عشق او شعله ای کوچک ولی جاودان است و در پی عشقی حقیقی است.

متولدین مهر ماه :
با پر شورترین گفتارهای عاشقانه
با ماجراهای عاشقانه ای که خواهیم داشت
با فداکاری هایم در راه عشق به تو
خواهی دید که چگونه دوستت دارم

در امور عشقی ورزیده است و زندگی اش پر ز ماجراهای عاشقانه است . . .
زن متولد مهر عشق خود را در عمل نیز به اثبات می رساند.

متولدین آبان ماه :
در التهاب شنیدن ترانه ی گام های تو هستم
که به سوی من می آیی
و عاشقم بر انتظار آن لحظه که تو را در کنار خود حس کنم
دوستت دارم

هیجان عشق برای او زیبا و پر جاذبه است و در عشق صادق است.

متولدین آذر ماه :
نجوایی از سوی تو
نگاهی کوتاه از تو
لبخندی شیرین بر لبان زیبایت
و من خود را غرق در عشق می یافتم

خوش بین است و راستگو. شاید نگاهی شاعرانه به عشق داشته باشد.

متولدین دی ماه :
روزها ماه ها و سال ها می گذرند
و شاید هیچ چیز عوض نشود
جز من
که بیش از پیش عاشق گشته ام

شاید در ظاهر بی احساس باشد ولی قلبی گرم و پر ز عشق دارد.

متولدین بهمن ماه :
می خواهم آزاد زندگی کنم
بسان پرندگان مهاجر
ولی قفسی ساخته از عشق تو
جایی است که همواره رو به آن خواهم داشت

عشق خود را دیر ابراز می کنى و عاشق آزادی است. اولین عشق او قلبش را به تپش در می آورد و هرگز فراموش نخواهد شد.

متولدین اسفند ماه :
من آنی نیستم
که بی عشق زندگی را سر کنم
آن گاه که در رویایی عاشقانه هستم
و چشمانم را می گشایم
و عشق رویایی ام را در تو می بینم

در عشق بی نظیر است.جذاب و پر نشاط است.احساساتی و رویایی است.
 
پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, :: 10:51 :: نويسنده : آرزو زمانی
به گزارش ایران ناز این ستاره ها به خاطر نوع برخورد یا لباس و یا آرایش و سلیقه شان به این لیست اضافه شده اند.
 
آشنایی با چندش آورترین ستاره گان هالیوود! +تصاویر ، www.irannaz.com

آنجلینا جولی : او در ازدواج اولش یک تی شرت سفید و یک شلوار مشکی پوشید و روی تی شرتش با خون خودش اسم همسرش را نوشت. چه کسی است که نداند او با وارد شدن به زندگی برد پیت باعث برهم خوردن ازدواج وی با جنیفر انیستون شد. او بی وجدانترین چهره هالیوود شناخته شد.
 
آشنایی با چندش آورترین ستاره گان هالیوود! +تصاویر ، www.irannaz.com

لیدی گاگا : لباسهای عجیب، آرایشهای زننده ، صحبتهای غیر اخلاقی و پوشش نا مناسب وی باعث شده او به رغم شهرت زیادش محبوبیت چندانی نداشته
 
آشنایی با چندش آورترین ستاره گان هالیوود! +تصاویر ، www.irannaz.com

پاریس هیلتون :
او برخلاف زیبایی چهره اش فردی به شدت بد اخلاق ، پول پرست و جاه طلب و خود خواه است. او همچنین به خاطر رفتار زننده اش در مجامع عمومی خیلی محبوبیت ندارد.
 
آشنایی با چندش آورترین ستاره گان هالیوود! +تصاویر ، www.irannaz.com

بریتنی اسپیرز : او به خاطر رفتارهای نابهنجار و ناتوانی هایش در برخورد با مشکلات شخصی اش در این لیست قرار دارد. او یک بار به خاطر یک شکست عشقی همه موهای سرش را تراشید.
 
آشنایی با چندش آورترین ستاره گان هالیوود! +تصاویر ، www.irannaz.com

تام کروز : به خاطر صحبتهای ضد دینی اش و همچنین شایعاتی مبنی بر همجنس گرایی وی در این لیست قرار گرفت.
 
پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, :: 10:40 :: نويسنده : آرزو زمانی
 
 
تفاوت جالب کفش پوشیدن دخترها و پسرها (تصویری) ، www.irannaz.com
 
 
پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, :: 10:37 :: نويسنده : آرزو زمانی
در این گزارش با زیباترین هنرمندانی آشنا می‌ شوید که بیش از 40 سال سن دارند.به گزارش ایران ناز زنان در سینمای هالیوود معمولا تا 50 سالگی همچنان یک سوپراستار باقی می‌ مانند و نقش‌ های زنان جوان را بازی می‌کنند! البته نباید از عمل‌ های زیبایی بازیگران هالیوودی نیز غافل شد.

نیکول کیدمن ، 42 سال
 
زیباترین زنان بالای چهل سال دنیای هالیوودی +عکس ، www.irannaz.com

کورتنی کاکس ، 45 سال
 
زیباترین زنان بالای چهل سال دنیای هالیوودی +عکس ، www.irannaz.com

ژولیت بینوش ، 45 سال
 
زیباترین زنان بالای چهل سال دنیای هالیوودی +عکس ، www.irannaz.com

جولیان مور ، 49 سال
 
زیباترین زنان بالای چهل سال دنیای هالیوودی +عکس ، www.irannaz.com

هالی بری ، 43 سال
 
زیباترین زنان بالای چهل سال دنیای هالیوودی +عکس ، www.irannaz.com

الیزابت هارلی ، 44 سال
 
زیباترین زنان بالای چهل سال دنیای هالیوودی +عکس ، www.irannaz.com

سلما هایک ،  43 سال
 
زیباترین زنان بالای چهل سال دنیای هالیوودی +عکس ، www.irannaz.com

مونیکا بلوچی ، 45 سال
 
زیباترین زنان بالای چهل سال دنیای هالیوودی +عکس ، www.irannaz.com

نائومی واتس ، 41 سال
 
زیباترین زنان بالای چهل سال دنیای هالیوودی +عکس ، www.irannaz.com

دمی مور ، 47 سال
 
زیباترین زنان بالای چهل سال دنیای هالیوودی +عکس ، www.irannaz.com

 
 
پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, :: 10:22 :: نويسنده : آرزو زمانی
لیدی گاگا : او را شاید طرفدارانش یک انسان مدرنیست بنامند اما از نظر یک طراح مد لباسهای زننده وی یک انتخاب افتضاح است.
 

بد لباس ترین زنان معروف هالیوود را بشناسید +عکس ، www.irannaz.com

کتی پری : به گزارش ایران ناز انتخاب لباس او شبیه یک نوجوان است او همیشه ترکیب رنگهای شاد و درخشان را میپسندد اما به نظر طراحان مد رنگهای انتخابی وی هارمونی ندارد.

مدونا : اگر چه او در موسیقی پاپ یک فوق ستاره است اما ط.رز لباس پوشیدن وی برخلاف نظر طر احان مد مشهور است.

 

بد لباس ترین زنان معروف هالیوود را بشناسید +عکس ، www.irannaz.com

لیندسی لوهان : همیشه در ظاهرش آشفتگی هایی دیده میشود.

ریحانا : علی رغم اندام بدون نقصش اصلا خوش لباس نیست. انتخاب لباسهای وی بیشتر نشان از یک ابتذال روحی دارد تا یک روحیه مد گرا...

 

بد لباس ترین زنان معروف هالیوود را بشناسید +عکس ، www.irannaz.com

میلی کروز : او هنرپیشه موفقی است اما در کار انتخاب مد و لباس زیاد ماهر به نظر نمیرسد. منتقدان اصلا سلیقه وی برای انتخاب لباس در مراسم مهم را قبول ندارند

 
پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, :: 10:13 :: نويسنده : آرزو زمانی

عکس هایی زیبا و دیدنی از قطرات باران بر روی گیاهان ، www.irannaz.com

عکس هایی زیبا و دیدنی از قطرات باران بر روی گیاهان ، www.irannaz.com

عکس هایی زیبا و دیدنی از قطرات باران بر روی گیاهان ، www.irannaz.com

 
پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, :: 10:5 :: نويسنده : آرزو زمانی

* پارچه ساده را هم که مي پوشي گلدار مي شود.

* بهار در باغ، برگ سبز مي کاشت.

* بار زندگي را با رشته عمرم به دوش مي کشم.

* زندگي بدون آب از گلوي ماهي پايين نمي رود.

کاريکلماتورهايي از پرويز شاپور

 
پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, :: 9:43 :: نويسنده : آرزو زمانی

 
امتحان پایانی فلسفه بود. استاد فقط یک سوال برای دانشجویان مطرح کرده بود.سوال این بود: "شما چگونه میتوانید من را متقاعد کنید که صندلی جلوی شما نامرئی است؟"
تقریبا یک ساعت زمان برد تا دانشجویان توانستند پاسخ های خود را در برگه امتحان بنویسند، به غیر از یک دانشجوی تنبل که تنها ۵ ثانیه طول کشید تا جواب را بنویسد !چند روز بعد که استاد نمره های دانشجویان را به آنها داد، آن دانشجوی تنبل بالاترین نمره ی کلاس را گرفته بود !!او در جواب نوشته بود
 
:
"کدام صندلی؟"
پیام اخلاقی: مسائل ساده رو پیچیده نکنین !!
 
 
 
پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, :: 9:26 :: نويسنده : آرزو زمانی

زن وشوهری بیش از ۶۰ سال بایکدیگر زندگی مشترک داشتند.

آنهاهمه چیز را به طور مساوی بین خود تقسیم کرده بودند.در مورد همه چیز باهم صحبت می کردند وهیچ چیز را از یکدیگر پنهان نمی کردند مگر یک چیز:
یک جعبه کفش در بالای کمد پیرزن بود که از شوهرش خواسته بود هرگز آن را باز نکند ودر مورد آن هم چیزی نپرسد
 در همه این سالها پیرمرد آن را نادیده گرفته بود اما بالاخره یک روز پیرزن به بستر بیماری افتاد وپزشکان از او قطع امید کردند.
در حال که با یکدیگر امور باقی را رفع ورجوع می کردند پیر مرد جعبه کفش را آوردونزد همسرش برد 
پیرزن تصدیق کرد که وقت آن رسیده است که همه چیز را در مورد جعبه به شوهرش بگوید.
پس از او خواست تا در جعبه را باز کند.
وقتی پیرمرد در جعبه را باز کرد دو عروسک بافتنی ومقداری پول به مبلغ ۹۵ هزار دلار پیدا کرد پیرمرد دراین باره از همسرش سوال نمود.
 پیرزن گفت :هنگامی که ما قول وقرار ازدواج گذاشتیم مادربزرگم به من گفت که راز خوشبختی زندگی مشترک در این است که هیچ وقت مشاجره نکنید او به من گفت که هروقت از دست توعصبانی شدم ساکت بمانم ویک عروسک ببافم. پیرمرد به شدت تحت تاثیر قرار گرفت وسعی کرد اشک هایش سرازیر نشود فقط دو عروسک در جعبه بود پس همسرش فقط دو بار در طول زندگی مشترکشان از دست او رنجیده بود از این بابت در دلش شادمان شد پس رو
 به همسرش کرد وگفت این همه پول چطور؟پس اینها ازکجا آمده؟
 پیرزن در پاسخ گفت :
آه عزیزم این پولی است که از فروش عروسک ها به دست آورده ام 
 
یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, :: 12:19 :: نويسنده : آرزو زمانی
 
یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, :: 12:16 :: نويسنده : آرزو زمانی
 
 

غضنفر با دوست دخترش رفته بود پارك. مأمورين اونو گرفتن و ازش پرسيدن: از كجا مياي؟
گفت: ميدان وليعهد.
مأمور زد تو سرش و گفت: خاك بر سرت، وليعهد مرد، حالا انقلاب شده، بايد بگي ميدان وليعصر.
بعد مأمور ازش پرسيد: كجا ميري؟
گفت: پارك شاهنشاهي
مأمور زد تو سرش و گفت: خاك بر سرت! شاهنشاه مرد، حالا انقلاب شده، بايد بگي پارك ملت.
بعد مأمور پرسيد اين خانوم چه نسبتي با تو داره؟
غضنفر گفت: نامزدمه.
مأمور پرسيد: اسمش چيه؟
غضنفر گفت: امام حسين
مأمور پرسيد: چي؟ امام حسين؟
غضنفر گفت: بله، قبل از انقلاب اسمش فوزيه بود. حالا لابد چون انقلاب شده بايد بگيم امام حسين

 
یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, :: 12:15 :: نويسنده : آرزو زمانی

اگر فردا صبح از خواب بیدار شوید وببینید که بیست کیلو چاق شده اید نگران نمی شوید؟
البته که می شوید!سراسیمه به بیمارستان تلفن می زنید :الو ،اورژانس ،کمک،کمک ،من چاق شده ام !
اما اگر همین اتفاق به تدریج رخ بدهد، یک کیلو این ماه،یک کیلو ماه آینده و…آیا بازهم همین عکس العمل را نشان می دهید؟نه!با بی خیالی از کنارش می گذرید.
برای کسانی که ورشکسته می شوند ،اضافه وزن می آورند یا طلاق میگیرند یا آخر ترم مشروط می شوند! این حوادث دفعتا اتفاق نمی افتد یک ذره امروز،یک ذره فردا وسر انجام یک روز هم انفجار و سپس می پرسیم :چرا این اتفاق افتاد؟
زندگی ماهیت انبار شوندگی دارد.هر اتفاقی به اتفاق دیگر افزوده می شود، مثل قطره های آب که صخره های سنگی را می فرساید.

اصل قورباغه ای به ما هشدار می دهد که مراقب شرایطی که به آن عادت می کنید باشید!ما باید هر روز این پرسش را برای خود مطرح کنیم :به کجا دارم می روم؟آیا من سالمتر، مناسبتر، شادتر از سال گذشته ام هستم؟ واگر پاسخ منفی است بی درنگ باید در کارهای خود تجدید نظر کنیم


 
یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, :: 12:14 :: نويسنده : آرزو زمانی